Informații dosare ce cuprind 3667/30/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 3667/30/2022
Data înregistrării: 25 august 2022, ora 10:11:00
Data ultimei modificări: 26 mai 2025, ora 18:01:15
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
C&C VIP SECURITY SRL - Debitor
C&C VIP SECURITY SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ FLOREA LUCIAN – CRISTIAN, ÎNREGISTRAT LA U.N.P.I.R. ÎN RFO I – 1799, AVÂND C.U.I. 29441080 - Debitor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
EUROPEAN INVESTMENT FUND - Creditor
BROJUR SRL - Creditor
PAROHIA REFORMATA LUGOJ - Creditor

Ședințe:
6 noiembrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

8 mai 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că suma existentă în contul unic de lichidare la data de 12.02.2025 a fost distribuită efectiv către creditori conform Raportului asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasare de creanţe şi a planului de distribuire al acestora înregistrat sub nr. 1506/08.01.2025, în contul de lichidare la data de 29.04.2025 existând suma de 22.429,35 lei. Ia act de conţinutul raportului de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 06/11/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/10/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea recuperării creanţelor în valoare totală de 490.583,52 lei, reprezentând contravaloarea serviciilor prestate de debitoare şi neachitate de clienţii acesteia, inclusiv achitarea tranşelor eşalonate pe o perioadă de 8 luni de clientul S.C. THOR STAR GAMES S.R.L. şi să precizeze, în concret, suma rămasă de recuperat; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri mai are de efectuat în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Mai 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 08/05/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/04/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea recuperării creanţelor în valoare totală de 490.583,52 lei, reprezentând contravaloarea serviciilor prestate de debitoare şi neachitate de clienţii acesteia; - să depună la dosar raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasări de creanţe, precum şi planul de distribuire al acestora înregistrat sub nr. 1506/08.01.2025, precum şi dovezile de publicare ale acestuia în B.P.I. şi, în situaţia în care nu vor fi formulate contestaţii la acestea să procedeze la plata efectivă a sumelor conform planului de distribuire; - să precizeze în concret demersurile efectuate şi ce demersuri mai are de efectuat în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Ianuarie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

6 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 60 al. 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă Aplică administratorului judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ FLOREA LUCIAN – CRISTIAN, sancţiunea amenzii în cuantum de 1.000 lei, cu darea în debit. Cu cerere de reexaminare în termen de 15 zile de la comunicare. Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 16/01/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/01/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - rezultatul demersurilor efectuate în vederea recuperării creanţelor în valoare totală de 490.583,52 lei, reprezentând contravaloarea serviciilor prestate de debitoare şi neachitate de clienţii acesteia; - să întocmească raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasări de creanţe, precum şi planul de distribuire al acestora, pe care să le publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar şi, în situaţia în care nu vor fi formulate contestaţii la acestea să procedeze la plata efectivă a sumelor conform planului de distribuire; - să precizeze în concret demersurile efectuate şi ce demersuri mai are de efectuat în prezenta procedură; Pune în vedere lichidatorului judiciar ca pentru termenele viitoare să întocmească şi să depună la dosar rapoartele de activitate la termenele stabilite de judecătorul sindic, sub sancţiunea aplicării unei noi amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 06 Iunie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

22 februarie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură simplificată, acordă termen la 06.06.2024, pentru continuarea procedurii.

1 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Fixează termen de judecată la data de 22/02/2024, sala nr. 174, ora afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului în cauză fiind aplicabile dispoziţiile art. 145 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă. Pune în vedere administratorului judiciar să observe la dosar cererile de plată formulate de creditoarea ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenta şi să-l publice în B.P.I., dovezile de comunicare şi de publicare urmând a le depun e la dosar, sub sancţiunea amendării. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 01 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

10 iulie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 3/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Timiş, privind adoptarea măsurilor de protest necesare faţă de Proiectul privind pensiile de serviciu, conform amendamentelor, care aduce atingere statutului judecătorilor, acordă termen administrativ de control.

6 aprilie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 10.07.2023, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 03.07.2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea creditorilor, astfel cum a fost aceasta consemnată în procesul – verbal al şedinţei Adunării Creditorilor din data de 08.11.2022 şi, în consecinţă: În temeiul art. 45 alin. 1 lit. e) din Legea 85/2014, Confirmă practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă FLOREA LUCIAN – CRISTIAN, CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ FLOREA LUCIAN – CRISTIAN, cu sediul în Timi?oara, str. Coriolan Brediceanu nr. 8, et. 1, camera 104, judeţul Timi?, înregistrată la U.N.P.I.R. în RFO I – 1799, având C.U.I. 29441080 în calitate de administrator judiciar definitiv al debitoarei S.C. C & C VIP SECURITY S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Crişan nr. 16, încăperea 2, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/727/2013, având C.U.I. RO 31374722, fiindu-i stabilit de creditori un onorariu în cuantum de 5.000 lei + T.V.A. pentru întreaga procedură. Ia act că nu s-a constituit Comitet al Creditorilor, atribuţiile acestuia fiind preluate de Adunarea Creditorilor. În temeiul art. 53 al. 1 din Legea nr. 85/2014, Ia act de numirea în calitate de administrator special a asociatului unic ŢEPENEAG – BUTNARU ANAMARIA. Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni. Acordă termen administrativ de control la data de 06/04/2023, pentru când administratorul judiciar: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, sub sancţiunea amendării, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei; - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.

30 august 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: INCH./30.08.2022 Admite cererea formulată de debitoarea S.C. C & C VIP SECURITY S.R.L. şi, în consecinţă; În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. C & C VIP SECURITY S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Crişan nr. 16, încăperea 2, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/727/2013, având C.U.I. RO 31374722. Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ FLOREA LUCIAN – CRISTIAN, cu sediul în Timi?oara, str. C. Brediceanu nr. 8, et. 1, camera 104, judeţul Timi?, înregistrată la U.N.P.I.R. în RFO I – 1799, având C.U.I. 29441080, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. C & C VIP SECURITY S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 19/09/2022. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 14/10/2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 03/11/2022. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei. Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 23/11/2022. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 10/10/2022. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 08/11/2022, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 12/01/2023, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 30 August 2022.



Pagina principală