Informații dosare ce cuprind 37233/3/2019
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
37233/3/2019
Data înregistrării:
10 decembrie 2019, ora 15:08:00
Data ultimei modificări:
30 mai 2024, ora 12:05:25
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUCUREŞTI, ÎN REPREZENTAREA ADMINISTRAŢIEI SECTOR 3 A FINANŢELOR PUBLICE - Creditor
SC ESC SERVICII CURATENIE SRL - Debitor
INTERCOM MANAGEMENT SPRL - Lichidator
BANCA TRANSIVANIA SA - Creditor
Ședințe:
3 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Aprobă raportul final de activitate.
În baza art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, închide procedura insolvenţei împotriva debitoarei S.C. ESC SERVICII CURA?ENIE S.R.L.
Dispune radierea societăţii debitoarei din Registrul Comerţului Bucureşti.
În baza art. 179 din lege, prezenta sentinţă de închidere a procedurii va fi notificată Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Bucureşti şi Oficiului Registrului Comerţului Bucureşti, în vederea efectuării menţiunii.
În conformitate cu art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă pe lichidatorul judiciar şi pe toate persoanele care l-au asistat de orice îndatoriri şi responsabilităţi.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce se va depune la Tribunalul Bucureşti - Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 03.04.2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei de judecată.
19 martie 2024, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare, în temeiul art. 396 alin 1 C.proc.civ., amână pronunţarea la data de 03.04.2024. Pronunţarea se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată azi, 19.03.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei de judecată.
9 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere că prin hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 14.12.2023 s-a decis amânarea dosarelor aflate pe rolul completelor de judecată, cu excepţia cauzelor având un caracter urgent, iar prezenta cauza nu se regăseşte în această categorie, respectiv a cauzelor având un caracter urgent indicate în hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor, instanţa va dispune amânarea cauzei
10 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: prorogă discutarea cererii de închidere a procedurii pentru a se cita crditorii prin BPI cu mneţiunile prevăzute la art. 167 coroborat cu art. 175 din lege
28 martie 2023, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
6 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
13 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
15 martie 2022, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
9 noiembrie 2021, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
15 iunie 2021, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
23 februarie 2021, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: pentru continuarea procedurii în vederea recuperării sumelor reprezentând garanţie de bună execuţie
6 octombrie 2020, ora 10:00
Complet: C12
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: În temeiul art. 92 alin. 4 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, aprobă concluziile raportului administratorului judiciar.
În temeiul art. 92 alin. 5, raportat la art. 145 alin. 1 pct.D din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitorului ESC SERVICII CURĂŢENIE SRL.
În temeiul art. 145 alin 2 Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenţei ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului judiciar.
Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
Confirmă în calitate de lichidator judiciar pe INTERCOM MANAGEMENT SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu o remuneraţie de 2.000 lei, exclusiv TVA, din averea debitoarei.
În temeiul art. 147 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 1 din aceiaşi lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art. 145 alin. 2 lit. e), solicitându-le să înscrie, în termen de 10 zile de la primirea notificării, cereri de admitere a creanţelor însoţite de documente justificative, precum şi debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Dispune plata către administratorul judiciar INTERCOM MANAGEMENT SPRL, din fondul de lichidare constituit conform art.39 alin.4 din Legea nr.85/2014, a sumei de 2.000 lei, exclusiv TVA, reprezentând remuneraţie şi a sumei de 546,79 lei, cheltuieli de procedură
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 23.02.2021, orele 9.00.
Executorie.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată azi, 06.10.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
19 mai 2020, ora 13:00
Complet: C12
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea creditorului Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Bucureşti, în reprezentarea Administraţiei Sector 3 a Finanţelor Publice împotriva debitorului ESC SERVICII CURATENIE SRL.
În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, deschide procedura generală împotriva debitorului ESC SERVICII CURATENIE SRL.
În cazul în care debitorul nu depune, în 10 zile de la pronunţare prezentei hotărâri, la dosar, o declaraţie prin să-şi manifeste intenţia de reorganizare, în temeiul art. 85 alin. 1 raportat la art. 74 şi art. 67 alin. 1 lit. g din Legea nr. 85/2014, urmează a opera ridicarea de drept a dreptului de administrare – constând în dreptul de a-şi conduce activitatea, de a-şi administrat bunurile din avere şi de a dispune de acestea, situaţie în care conducerea integrală a activităţii debitorului revine administratorului judiciar.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare.
Pune în vedere debitorului că este obligat să depună în 10 zile de la pronunţarea prezentei hotărâri, la dosarul cauzei, actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014. În cazul în care debitorul nu va depune actele şi informaţiile arătate devin aplicabile dispoziţiile art. 82 alin. 2 şi art. 169 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014.
Fixează următoarele termene limită: b) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului –30.06.2020; c) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe –07.07.2020; d) termenul de definitivare a tabelului creanţelor –21.07.2020; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 09.07.2020.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe INTERCOM MANAGEMENT SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu exercitarea atribuţiilor de supraveghere a activităţii debitorului în conformitate cu art. 5 pct. 66 şi art. 87 din Legea nr. 85/2014 până la ridicarea dreptului de administrare al debitorului, cu o remuneraţie de 2.000 lei, exclusiv TVA, din averea debitorului.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să efectueze notificările prevăzute de art. 100, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului şi ridicarea dreptului de administrare, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere administratorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţă, a documentelor justificative, a taxei de timbru: i) un exemplar va fi transmis atât în format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); ii) exemplarul destinat practicianului în insolvenţă va fi transmis pe adresa de corespondenţă letrică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la 06.10.2020, orele 10.00.
Executorie.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, apel ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 19.05.2020, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
31 martie 2020, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termenul a fost preschimbat la data de 19.05.2020.
11 martie 2020, ora 09:00
Complet: Camera de Consiliu C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: În baza HCSM nr 191/10.03.2020 ?i a Deciziei Pre?edintelui Tribunalului Bucure?ti nr. 46/11.03.2020, din oficiu preschimbă termenul din data de 31.03.2020 la 19.05.2020.
Fără cale de atac
Pronun?ată în ?edin?ă publică azi 11.03.2020
4 februarie 2020, ora 09:00
Complet: C12
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti din data de 21.01.2020, instanţa va dispune amânarea dosarelor aflate pe rol, cu excepţia cauzelor urgente.
Pagina principală