Informații dosare ce cuprind 37338/3/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 37338/3/2024
Data înregistrării: 10 octombrie 2024, ora 09:40:00
Data ultimei modificări: 4 iunie 2025, ora 12:23:09
Instanță: Tribunalul București
Secție: Secţia a-VII-a Civilă
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PEW INDUSTRIE SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ VENITURI BUGET LOCAL SECTOR 2 - Creditor
UNICREDIT BANK SA CU SEDIUL ALES LA MOLDOVEANU SI ASOCIATII SCA - Creditor
Eram Alexander Douglas - Creditor
JEANMET PERALTA ERIC BERNARD - Creditor
MANSHIFT SRL - Creditor
SONYA MOD SA - Creditor

Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C7
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

25 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: Camera de Consiliu C7
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

29 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 25.09.2025 ora 10:00, CC7 pentru sesizarea din oficiu privind înlocuirea administratorului judiciar şi prorogă discutarea cererii de confirmare a planului de reorganizare la data de 09.10.2025 ora 09:00, C7.

20 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C7
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru îndeplinirea obligaţiilor puse în vedere administratorului judiciar şi pentru se da posibilitatea aprobării planului de reorganizare depus.

17 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: Camera de Consiliu C7
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de societatea debitoare PEW INDUSTRIE SRL. În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă deschide procedura generală împotriva debitoarei PEW INDUSTRIE SRL. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al administratorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i administratorului judiciar, în cazul în care operează ridicarea de drept a dreptului de administrare. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului – 02.12.2024; b) termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 23.12.2024; c) termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 17.01.2025; e) data primei şedinţe a adunării generale a creditorilor – 30.12.2024. Numeşte administrator judiciar provizoriu, la solicitarea debitorului, pe SCP PDA INSOLVENCY SPRL, cu o remuneraţie de 4.000 lei din averea debitoarei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin. 3 din lege, privind deschiderea procedurii generale împotriva debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr.85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 20 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 92 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, şi, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 din aceiaşi lege. În temeiul art.39 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Ordonanţa de Urgenţă nr. 91/2013. Pune în vedere administratorului judiciar/lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 20.02.2025, ora 09,00. Executorie. Cu drept de opoziţie în termen de 10 zile de la notificare. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 17.10.2024.



Pagina principală