Informații dosare ce cuprind 3739/108/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3739/108/2024
Data înregistrării:
10 septembrie 2024, ora 10:20:00
Data ultimei modificări:
26 august 2025, ora 12:57:43
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
EXECUTIVE OFFICE SOLUTION S.R.L. - Debitor
HORGA CONSULTING SRL - Creditor
DGFP- AJFP ARAD - Creditor
COMPANIA DE APA ARAD SA - Creditor
E. ON ENERGIE ROMANIA SA - Creditor
LOGISTIC ARSPED CARGO SRL - Creditor
CEC BANK SA - Creditor
UZINA MECANICA RÂMNICUL VÂLCEA SRL - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORTATI ON IFN SA - Creditor
MUNICIPIUL ARAD - Creditor
ARATEX SRL - Creditor
CLASIC PROD MEX SRL - Creditor
CONCRET DESIGN CONCEPT SRL - Creditor
PPC ENERGIE SA - Creditor
MOLDO MEX SRL - Creditor
LOGISTIC ARSPED CARGO SRL - Creditor
EON ENERGIE ROMANIA SA - Creditor
C3 CONCEPT CUT SRL - Creditor
RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
OTTO SRL - Creditor
SOFT MEX CONFORT SRL - Creditor
CONFO MEX SRL - Creditor
MULTI CASA MEX SRL - Creditor
MAISON MEX SRL - Creditor
ERGO MEX SRL - Creditor
ANTARES ROMANIA SRL - Creditor
INDOMEX SRL - Creditor
LINEA MEX SRL - Creditor
ORC ARAD - Intimat
Ședințe:
22 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
2 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Eecutive Office Solution SRL - în observaţie;
1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri:
- să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul.
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţia din dosarul nr. 3739/108/2024/a.
- să depună la dosar raportul de evaluare;
- să procedeze la întocmirea tabelului definitiv de creanţe;
- să urmărească dacă se depune un plan de reorganizare
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 22.10.2025 pentru continuarea procedurii,
19 martie 2025, ora 10:00
Complet: C7-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă comitetul creditorilor formulat din CEC Bank SA, Direcţia Generală Regională a Finan?elor Publice Timi?oara – Administraţia Judeţeană a Finan?elor Publice Arad şi Moldo Rex SRL.
Confirmă administratorul judiciar Expert SPRL şi onorariul acestuia pentru perioada de observaţie, ca fiind un onorariu lunar de 3.000 lei şi un onorariu de succes de 3% din sumele distribuite creditorilor.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 02 iulie 2025
Dată în şedinţa publică din data de 19 martie 2025.
5 martie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Executive Office Solutions SRL SRL - în procedura generală, în observaţie;
Având în vedere raportului administratorului judiciar prin care se solicită confirmarea comitetului creditorilor, a administratorului judiciar şi a onorariului acestuia;
1) Dispune:
- stabileşte termen la data de 19.03.2025, ora 10:00, pentru comitetului creditorilor, a administratorului judiciar şi a onorariului acestuia, sens în care se vor cita creditorii prin Buletinul procedurilor de insolventă;
27 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Procesul verbal încheiat în data de 10.12.2024 prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completului de judecată C1-sindic (Termen administrativ), măsură avizată prin Hotărârea colegiului de conducere al Tribunalului Arad nr. 10/05.12.2024, în urma pensionării domnului judecător Debreni Cristian Desideriu, membru al completului C1 Sindic-Termen administrativ, care a depus cerere de eliberare din funcţie, începând cu data de 16.12.2024, constată repartizată cauza nr. 3739/108/2024 privind procedura insolvenţei debitorului Executive Office Solution SRL la complet C7 - Sindic (Termen administrativ) – judecător sindic Adina Oana Bretoteanu.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 05.03.2025.
21 octombrie 2024, ora 09:45
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea administratorului special a doamnei Sucu Marioara.
Termen administrativ de control 27.01.2025, ora 11:00 pentru continuarea procedurii de observatie .
16 septembrie 2024, ora 11:00
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul EXECUTIVE OFFICE SOLUTION S.R.L., pentru deschiderea procedurii generale.
În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului EXECUTIVE OFFICE SOLUTION S.R.L.
Califică cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de creditorul CEC BANK S.A., formulată împotriva debitorului ca fiind o declaraţie de creanţă.
Conexează dosarul cu nr. 3553/108/2024 la dosarul cu nr. 3739/108/2024.
În temeiul art. 73 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Numeşte administrator judiciar provizoriu, la cererea creditorului CEC BANK S.A., pe practicianul în insolvenţă EXPERT S.P.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 6.000 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţa judecătorească în a cărei jurisdicţie se află sediul debitoarei în vederea aplicării disp. art. 75 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului : asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 31.10.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 29.11.2024.
Constată că termenul limită pentru depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar este de 7 zile de la publicarea acestuia în B.P.I., eventualele contestaţii urmând a fi timbrate fiecare cu câte 200 lei, taxă judiciară de timbru sub sancţiunea anulării ca netimbrate; contestatorul urmând a depune la dosar, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare, dovada comunicării cu confirmare de primire, a câte unui exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc cu administratorul judiciar, creditorul a căruia creanţă este contestată şi cu administratorul special. În acest sens, pârâţii chemaţi în judecată vor depune în termen de 10 zile de la comunicare întâmpinare sub sancţiunea prevăzută de art. 208, al. 2 C.pr.civ. şi vor face dovada comunicării acesteia cu contestatorul, administratorul judiciar şi cu administratorul special, cu confirmare de primire, sub sancţiunea aplicării unei amenzi judiciare.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 20.01.2025, ora 09,00 .
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 05.12.2024 ora 14 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 25.10.2024.
Fixează la data de 16 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară .
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art. 101, al. 2 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 902, al. 2 pct. 16 C.civ., în situaţia în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, dispune ca administratorul judiciar să trimită instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica eventuala propunere de intrare în faliment prin procedura simplificată debitorului, prin administrator special şi creditorilor, prin B.P.I., depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport, respectiv pentru dezbaterea eventualelor opoziţii la deschiderea procedurii la data de 21.10.2024, ora 09,45, sala 219.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către pra0cticianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 16.09.2024.
Pagina principală