Informații dosare ce cuprind 38/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 38/1259/2024
Data înregistrării: 28 februarie 2024, ora 11:34:00
Data ultimei modificări: 11 septembrie 2025, ora 15:01:07
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
RAIVEX SRL - Debitor

Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

11 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii - termen administrativ de control: 15.01.2026; B. lichidatorul judiciar: 1. va continua procedura de valorificare a bunurilor debitorului; 2. va urmări soluţionarea dosarului nr. 38/1259/2024/a1; 3. va depune lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, însoţit de dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control la data de 11.09.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va continua procedura de valorificare a bunurilor din patrimoniul debitorului; 2. va urmări soluţionarea dosarului nr. 38/1259/2024/a1. 3. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras în BPI, inclusiv pentru perioada februarie – aprilie 2025.

23 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, termen administrativ de control la data de 08.05.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va continua procedura de valorificare a bunurilor din patrimoniul debitorului; 2. va urmări soluţionarea dosarului nr. 38/1259/2024/a1. 3. va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în BPI.

12 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 63 alin. (1) rap. art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele: A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 23.01.2025; B. lichidatorul judiciar: 1. va efectua demersurile pentru evaluarea şi valorificarea bunurilor debitorului. 2. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.

5 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat la data de 12.09.2024.

28 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În temeiul art. 230 Cod procedură civilă, se preschimbă termenul administrativ de control din data de 05.09.2024 în 12.09.2024 (MTA).

27 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de lichidatorul judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Săvoiu Iulian. Prelungeşte cu 30 de zile termenul pentru inventarierea bunurilor din averea debitorului Raivex SRL stabilit prin încheierea din data 25.03.2024. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 27.06.2024.

25 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul Raivex SRL. Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma simplificată a debitorului. Dispune dizolvarea debitorului şi ridicarea dreptului de administrare al acestuia. Desemnează practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Săvoiu Iulian în calitate de lichidator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Lichidatorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii simplificate de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se timbrează cu suma de 200 lei); 2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3.termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 10.05.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a crean?elor, de întocmire şi publicarea în BPI a tabelului preliminar de crean?e: cel mult 10 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 21.05.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 17.06.2024; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 27.05.2024; 8. adresa de e-mail a lichidatorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă: termen - cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 07.05.2024; c) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate; d) face demersuri pentru identificarea bunurilor debitorului şi depune dovezi în acest sens, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde debitorul are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor; e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii: termen - cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 27.05.2024; pe măsura desfăşurării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar; f) conduce activitatea debitorului şi urmăreşte încasarea creanţelor, formulează şi susţine acţiunilor în pretenţii pentru încasarea creanţelor debitorului; g) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; h) comunică, de urgenţă, tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi interdicţia de a nu dispune de sume fără ordinul lichidatorului judiciar; i) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune; j) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în faliment", "in bankruptcy", "en faillite". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Dispune ca suportarea cheltuielilor aferente procedurii să se facă din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti să fie păstrate într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75. Minuta hotărârii se comunică, de îndată, lichidatorului judiciar provizoriu. Fixează termen administrativ de control la data de 05.09.2024. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 25.03.2024.

14 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.03.2024. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 14.03.2024.

6 martie 2024, ora 12:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 14.03.2024. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 06.03.2024.



Pagina principală