Informații dosare ce cuprind 380/1285/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 380/1285/2025
Data înregistrării: 5 iunie 2025, ora 08:31:00
Data ultimei modificări: 18 septembrie 2025, ora 13:04:23
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SULTAN BOX SRL - Debitor
SULTAN BOX SRL PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CII DOGARU CLAUDIU - Debitor
D.G.R.F.P. CLUJ-NAPOCA - Creditor
PRIMARIA MUNICIPIULUI CLUJ NAPOCA - Creditor
STATUL ROMAN PRIN MFP SI AJFP CLUJ - Creditor
CEC BANK SA - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE SA - Creditor
GOLDEN PROVIDER DISTRIBUTION SRL - Creditor
EON ENERGIE ROMANIA SA - Creditor
FOOD POINT DISTRIBUTION SRL - Creditor
SAFEWAY INTERNATIONAL IMPEX SRL - Creditor
M&C PACKING SRL - Creditor
EUROPROD SA - Creditor
BONAS IMPORT EXPORT SA - Creditor
PREMIER ENERGY FURNIZARE SA - Creditor
NORDIC IMPORT EXPORT CO SRL - Creditor
SOLDEC SRL - Creditor
MERCEDES-BENZ LEASING IFN SA - Creditor
ZELDA PROJECTS SRL - Creditor
SUPERCOM SA - Creditor
TECHSIM SOLUTION SRL - Creditor
UNICREDIT LEASING FLEET MANAGEMENT SRL - Creditor
UCMR - ADA SRL - Creditor
SMART DIESEL SRL - Creditor
GENTI TERMOIZOLANTE SRL - Creditor
PANICOM SRL - Creditor

Ședințe:
9 octombrie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

11 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4 din 26.08.2025 şi faptul că obiectul acestui dosar nu intră în categoria dosarelor care se solutionează în această perioadă, va amâna judecarea cauzei.

19 iunie 2025, ora 11:00
Complet: F17 CC
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea SULTAN BOX S.R.L.?i în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în formă generală faţă de debitoarea SULTAN BOX SRL. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolven?ă DOGARU CLAUDIU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de faliment în formă generală până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei + eventual TVA, plafonat la suma de 10.000 lei + eventual TVA conform de art. 117 alin. (1) lit. a) din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform art. 64 lit. a din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii ca fiind de 10 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 11.09.2025, sala 249, ora 11.00. Dispune în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune raportul prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 în termen de maxim 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica creditorii şi debitoarea în cazul formulării unei propuneri de trecere a debitoarei în faliment în procedură simplificată şi fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 11.09.2025, sala 249, ora 11.00. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 04.08.2025, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 25.08.2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 25.09.2025. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor în locul stabilit de administratorul judiciar provizoriu, la data de 01.09.2025, ora 12:00, având pe ordinea de zi cel puţin următoarele: confirmarea administratorului desemnat de judecătorul sindic şi a remuneraţiei acestuia, alegerea comitetului creditorilor, analizarea raportului cu cauze. Administratorul judiciar va publica de îndată în Buletinul procedurilor de insolvenţă (BPI) această hotărâre a adunării creditorilor, cu menţiunea că poate fi contestată de către creditori pentru motive de nelegalitate în 5 zile de la publicare; Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI. Califică drept declaraţie de creanţă cererea formulată de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE, prin Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Cluj, conform art. 66 alin. 6 teza a II-a din Legea nr.85/2014. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, azi, 19.06.2025.



Pagina principală