Informații dosare ce cuprind 3922/30/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 3922/30/2022
Data înregistrării: 15 septembrie 2022, ora 11:24:00
Data ultimei modificări: 9 septembrie 2024, ora 14:02:39
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MUNICIPIUL LUGOJ - Creditor
FUNDATIA PURDEA - Debitor
FUNDATIA PURDEA - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ, ÎNREGISTRATĂ LA U.N.P.I.R. SUB NR. RFO II 0413/2009, AVÂND C.I.F. RO 26513468 - Debitor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor

Ședințe:
1 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Închide procedura insolvenţei.

11 decembrie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea acordarii unui termen în continuare, amână judecarea cauzei la data de 01.02.2024.

28 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Fixează termen de judecată la data de 11/12/2023, sala nr. 174, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat, eventual, se va pune în discuţie cererea lichidatorului judiciar prin care solicită închiderea procedurii privind debitoarea şi să precizeze dacă înţeleg să avanseze sumele necesare continuării procedurii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Septembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

8 iunie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate întocmit şi depus la dosar de lichidatorul judiciar. În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control la data de 28/09/2023, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/09/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport în care va informa instanţa cu privire la : - rezultatul demersurilor efectuate în vederea lămuririi situaţiei patrimoniale a debitoarei, respectiv: - identificarea faptic a bunurilor mobile identificate scriptic în patrimoniul debitoarei – 2 autoturisme, respectiv unul marca BMW 735 şi unul marca Volkswagen Passat, evaluarea şi, eventual valorificarea acestora; - funcţie de rezultatul demersurilor efectuate în vederea lămuririi situaţiei patrimoniale a debitoarei, eventual să întocmească şi să depună la dosar raport cu propunerea de închidere a procedurii şi să efectueze demersurile necesare în acest sens; - întocmirea şi depunerea la dosar a tabelului definitiv consolidat al creanţelor; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Iunie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

16 martie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment, acordă termen la 08.06.2023, pentru continuarea procedurii.

23 februarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă administratorul judiciar, acorda termen d ejudecata la 16.03.2023 pentru a se pune in discutie cererea de deschidere a procedurii simplificate de faliment formulata de administratorul judiciar.

14 noiembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: ÎNCHEIERE / 14.11.2022 Îndreaptă eroarea materială strecurată în cuprinsul sentinţei civile nr. 1050/2022/10.11.2022, pronunţată de Tribunalul Timiş în dosarul nr. 3922/30/2022, precum şi în minuta acesteia, privind pe debitoarea FUNDAŢIA PURDEA, cu sediul în Lugoj, str. General Dragalina nr. 6, cod poştal 305500, judeţul Timiş, înregistrată în Registrului Special Partea B – Fundaţii la Tribunalul Timiş sub nr. 60/05.05.1998, prin încheierea nr. 358/05.05.1998, pronunţată în dosarul nr. 2456/1998, având C.I.F. 10575529/22.05.1998, în sensul că va fi trecut „În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L. – FILIALA TIMIŞ, cu sediul în Timi?oara, str. Paris nr. 2/A, et. 4, Camera 407, judeţul Timi?, înregistrată la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II 0413/2009, având C.I.F. RO 26513468, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.”, astfel cum a solicitat reclamantul MUNICIPIUL LUGOJ, în loc de „ În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Albinelor nr. 70 A – B, judeţul Timi?, înregistrat în Registrul Societăţilor Profesionale sub nr. RFO II 0235/2006, având C.I.F. RO 21284487, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.”, cum din eroare a fost tehnoredactat. Îndreptarea astfel dispusă se va face în ambele exemplare originale ale sentinţei iniţiale, din care prezenta încheiere face parte integrantă, precum şi în minuta acesteia. Dispune comunicarea prezentei încheieri la Oficiul Registrului Comerţului Timiş, în vederea efectuării cuvenitelor menţiuni în Registrul Comerţului şi publicării în B.P.I. Executorie. Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timiş. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din data de 14 Noiembrie 2022.

10 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: TRIBUNALUL TIMIŞ SECŢIA A II-A CIVILĂ DOSAR NR. 3922/30/2022 HOT. /10.11.2022 Admite cererea formulată de reclamantul MUNICIPIUL LUGOJ, cu sediul în Lugoj, Piaţa Victoriei nr. 4, cod poştal 305500, judeţul Timiş, având C.U.I. 4527381 împotriva debitoarei FUNDAŢIA PURDEA, cu sediul în Lugoj, str. General Dragalina nr. 6, cod poştal 305500, judeţul Timiş, înregistrată în Registrului Special Partea B – Fundaţii la Tribunalul Timiş sub nr. 60/05.05.1998, prin încheierea nr. 358/05.05.1998, pronunţată în dosarul nr. 2456/1998, având C.I.F. 10575529/22.05.1998 şi, în consecinţă: În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă; Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei FUNDAŢIA PURDEA, cu sediul în Lugoj, str. General Dragalina nr. 6, cod poştal 305500, judeţul Timiş, înregistrată în Registrului Special Partea B – Fundaţii la Tribunalul Timiş sub nr. 60/05.05.1998, prin încheierea nr. 358/05.05.1998, pronunţată în dosarul nr. 2456/1998, având C.I.F. 10575529/22.05.1998. În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Albinelor nr. 70 A – B, judeţul Timi?, înregistrat în Registrul Societăţilor Profesionale sub nr. RFO II 0235/2006, având C.I.F. RO 21284487, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens. În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei FUNDAŢIA PURDEA, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă la data de 29/11/2022. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 27/12/2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 16/01/2023. Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui. Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel. Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 03/02/2023. Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 20/12/2022. Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 20/01/2023, ora 1200, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă. În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă. Acordă termen administrativ de control la data de 23/02/2023, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport separat pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?. Pronunţată în şedinţa publică din data de 10 Noiembrie 2022.

20 octombrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pune în vedere creditorului Municipiul Lugoj să depună la dosarul cauzei dovada sediului societăţii debitoare, în vederea refacerii procedurii de citare cu aceasta.



Pagina principală