Informații dosare ce cuprind 3934/30/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3934/30/2024
Data înregistrării:
23 iulie 2024, ora 12:14:00
Data ultimei modificări:
16 iunie 2025, ora 12:02:16
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SDG CONSULTING SRL - Debitor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
ALD AUTOMOTIVE SRL - Creditor
STATUL ROMAN PRIN MINISTERUL FINANŢELOR PRIN AJFP TIMIŞ - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
GAMCOR CONSOIL SRL - Creditor
BRD-GSG SA - Creditor
PROMAT COMIMPEX SRL - Creditor
AXETIM ROM SRL - Creditor
D.G.R.F.P.T-ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
Ședințe:
11 decembrie 2025, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
12 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune comunicarea cu practicianul în insolvenţă a unui exemplar al cererii formulată de creditoarea BRD – Groupe Société Générale S.A. privind obligarea lichidatorului judiciar la distribuirea sumelor din conturile debitoarei, identificate în Cererea de distribuire nr. 4285/25.10.2024 şi grevate de ipotecă mobiliară în favoarea Băncii cu menţiunea de a întocmi un raport cu un punct de vedere şi de a-l publica în BPI, depune dovada publicării la dosar, transmite raportul si creditoarei.
Ia act de procesul - verbal al adunării creditorilor din 26.05.2025.
Referitor la cererea de stabilire a unui onorariu lunar instanta o respinge întrucât atributia de stabilire a onorariului practicianului în insolventă peste cel stabilit prin hotărârea de deschidere este în competenta adunării creditorilor, iar nu a judecătorului sindic. Acordă termen administrativ de control la data de 11.12.2025, Camera de Consiliu, ora 13:00, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 04.12.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 12.06.2025.
23 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 12.06.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 05.06.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 23.01.2025.
8 august 2024, ora 09:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea. Deschide procedura simplificată de insolvenţă împotriva debitoarei. Desemnează lichidator judiciar provizoriu C.I.I. Golban Sorinel Gheorghe.
Pagina principală