Informații dosare ce cuprind 3947/30/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
3947/30/2021
Data înregistrării:
31 august 2021, ora 13:28:00
Data ultimei modificări:
28 aprilie 2025, ora 14:30:38
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
INFRATEST TM SRL - Debitor
EGERIA TM S.R.L. - Creditor
DAMINIX S.R.L. - Creditor
PORSCHE LEASING ROMANIA IFN SA - Creditor
PORSCHE BROKER DE ASIGURARE SRL - Creditor
SC LUSCAN COM SRL - Creditor
COMUNA MOSNITA NOUA - Creditor
SC BGADD INTERNATIONAL SRL - Creditor
TOI TOI & DIXI SRL - Creditor
VLC LKV SERVICE SRL - Creditor
SC SEL RG MINERAL SRL - Creditor
TOP AGREGATE FRESH BETON SRL - Creditor
TOP AGREGATE PRODUCTION SRL - Creditor
TCD REAL ESTATE SRL - Creditor
TRIM FINANCE SRL - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
ENEL ENERGIE SA - Creditor
SC EGERIA TM SRL - Creditor
ROMCIM S.A. - Creditor
SC REALS COMPANY SRL - Creditor
TT HOLDING ADMINISTRATIONS SRL -ÎN FALIMENT - Creditor
SCHOENHOFER IMMOBILIEN SRL - Creditor
Ședințe:
16 octombrie 2025, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
17 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 16.10.2025, Camera de Consiliu, ora 13:00, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 09.10.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 17.04.2025.
5 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 17.04.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 10.04.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 05.12.2024.
13 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 05.12.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 13.06.2024.
22 februarie 2024, ora 09:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar S.C.P. Insolvein S.P.R.L..
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. C din Legea 85/2014,
Dispune intrarea în faliment – prin procedura generală a debitoarei Infratest TM S.R.L..
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea insolvenţei,
Ridică dreptul de administrare, administratorilor sociali ai debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea insolvenţei,
Desemnează în calitate de lichidator judiciar pe S.C.P. Insolvein S.P.R.L..
Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei.
În temeiul art. 145 alin. 3 din Legea insolvenţei,
Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment, conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea insolvenţei, şi stabileşte:
Termenul maxim de la intrarea în faliment în cadrul procedurii generale, de predare a gestiunii averii de la debitor/administratorul judiciar către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii: 25.03.2024.
Termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, inclusiv cele bugetare, născute după data deschiderii procedurii, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 08.04.2024.
Termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora: 07.05.2024.
Termenul de depunere a contestaţiilor va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului suplimentar.
Termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 06.06.2024.
În temeiul art. 151 alin. 1 şi urm. din Legea privind procedura insolvenţei,
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Fixează următorul termen de judecată la 13.06.2024, Camera de Consiliu, în cunoştinţa părţilor, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectuă şi va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie.
Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare; apelul se depune la Tribunalul Timiş.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 22.02.2024.
8 februarie 2024, ora 11:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 22.02.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 08.02.2024.
7 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 08.02.2024, ora 11, pentru achitarea creanţei curente.
16 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune comunicarea unui exemplar al cererii de intrare în faliment a debitoarei, formulată de Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Timiş la 26.06.2023, cu administratorul judiciar, cu menţiunea că are obligaţia de a formula un punct de vedere şi de a face dovada comunicării cu creditoarea petentă, conf. art. 40 ind. 1 din Legea 85/2014. De asemenea i se comunică un exemplar al cererii de plată formulată de Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Timiş, pentru a o verifica şi de a întocmi un raport cu măsurile dispuse, urmând a face dovada comunicării cu creditoarea.
Acordă termen la data de 07.12.2023, ora 12, în şedinţă publică pentru punerea în discuţie a cererii de intrare în faliment.
15 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de reorganizare, la data de 16.11.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 09.11.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 15.06.2023.
2 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014, Amendează practicianul în insolvenţă cu amendă în cuantum de 1.000 lei pentru nedepunerea raportului de activitate.
Acordă termen administrativ de control la data de 15.06.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 08.06.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 02.03.2023.
17 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 02.03.2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 23.02.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
- va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 17.11.2022.
23 iunie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: confirmă planul de reorganizare
24 martie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuarea procedurii.
Ia act de hotărârea adunării creditorilor din 04.02.2022 de aprobare a onorariului de 5000 lei +TVA şi a unui onorariu de succes de 10% din sumele distribuite creditorilor .
9 decembrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea comitetului creditorilor, având următoarea componenţă: Top Agregate Fresh Beton SRL-preşedinte,TCD RealEstate SRL-membru şi AJFP Timiş-membru, conform procesului verbalal adunării creditorilor nr.2262/18.11.2021; să se ia act de numita în calitate de administrator judiciar , practicianul în insolvenţă SCP Insolvein SPRL, cu sediul în Timişoara, str. Simion Bărnuţiu, nr.71, ap.1, jud. Timiş, cu un procent de 71,811% din totalul creanţelor înscrise la masa credală, respectiv cu un procent de 74,430% din totalul creditorilor care au votat. Totodată adunarea creditorilor a aprobat onorariul de 5000 lei lunar propus de CII Drăgulescu Cristina pentru perioada în care a avut calitatea de administrator judiciar, cu un procent de 72,689% din totalul creditorilor înscrişi la masa credală, respectiv cu un procent de 75,340% din totalul creditorilor care au votat
9 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea INFRATEST TM S.R.L.Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă faţă de debitoarea INFRATEST TM S.R.L.Stabileşte termen administrativ de control la data de 09.12.2021
Pagina principală