Informații dosare ce cuprind 41131/3/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
41131/3/2024
Data înregistrării:
1 noiembrie 2024, ora 13:01:00
Data ultimei modificări:
28 octombrie 2025, ora 09:43:14
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
litigiu privind achiziţiile publice SUMA DE 2.955.903,41 LEI
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SINOFARM ROMANIA S.R.L. - Reclamant
SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ILFOV - Pârât
Ședințe:
10 februarie 2025, ora 08:30
Complet: CC - CA5
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite îndreptarea de eroare materială sesizată din oficiu.
Dispune îndreptarea erorii materiale strecurată în primul paragraf din dispozitivul Sentinţei civile nr. 218 din 15.01.2025, pronunţată în dosarul nr. 41131/3/2024, în sensul că în loc de “reclamanta STRABAG SRL cu sediul ales în Bucureşti, str. Stefan Mihăileanu, nr. 7, sector 2, în contradictoriu cu pârâta COMPANIA NAŢIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII SA prin DIRECŢIA REGIONALĂ DE DRUMURI ŞI PODURI - DRDP - BUCUREŞTI cu sediul în Bucureşti, Bd. Basarabia, nr. 49-51, sector 2” se va trece “reclamanta SINOFARM ROMANIA S.R.L. cu sediul ales în Bucureşti, str. Stefan Mihăileanu, nr. 7, sector 2, în contradictoriu cu pârâta SPITALUL CLINIC JUDEŢEAN DE URGENŢĂ ILFOV cu sediul în Bucureşti, Bd. Basarabia, nr. 49-51, sector 2”.Îndreptarea se face pe ambele exemplare ale hotărârii.
Cu drept de a formula cerere în anulare, în termen de 10 zile de la comunicare, cerere care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal.Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 10.02.2025.
15 ianuarie 2025, ora 08:30
Complet: C5 - FAP
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea de emitere a ordonanţei de plată, astfel cum a fost precizată.Obligă debitorul ca în termen de 30 de zile de la data comunicării prezentei hotărâri să achite creditoarei suma de 2.267.560,60 lei, reprezentând debit principal aferent facturilor neachitate emise în perioada 14.02.2023-05.08.2024, la care se adaugă penalităţi de 0,1% pe zi de întârziere calculate la valoarea neachitată a fiecărei facturi, de la data scadenţei şi până la data achitării integrale a debitului.
Obligă debitorul la plata către creditoare a sumei de 12.100 lei, reprezentând cheltuieli de judecată.Executorie.Cu dreptul pentru debitor de a formula cerere în anulare, în termen de 10 zile de la comunicarea ordonanţei, cerere care se depune la Tribunalul Bucureşti – Secţia a II-a Contencios Administrativ şi Fiscal.Pronun?ată prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin mijlocirea grefei instan?ei, astăzi, 15.01.2025.
10 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C5 - FAP
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 15.01.2025, soluţia urmând a fi pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Soluţie pusă la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 din Codul de procedură civilă, astăzi, 10.01.2025.
13 decembrie 2024, ora 08:30
Complet: C5 - FAP
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se lua cunoştinţă de înscrisurile depuse la dosar, amână judecarea cauzei la data de 10.01.2025.
Pagina principală