Informații dosare ce cuprind 42/1259/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
42/1259/2024
Data înregistrării:
29 februarie 2024, ora 12:14:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 12:33:03
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
MARCOM SPEED INTERTRANS SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR SÎRBU ANDREEA-ELENA - Debitor
AVANT LEASING IFN SA - Creditor
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
ING BANK N.K.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
B.T. LEASING TRANSILVANIA IFN SA - Creditor
BRD SOGELEASE IFN SA - Creditor
TBI BANK EAD SOFIA - SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE PLOIEŞTI PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARGEŞ - Creditor
EUROPEAN INVESTMENT FUND (EIF) - Creditor
PATRIA BANK SA - Creditor
DAS AUTO PREMIER SRL - Creditor
DKW EURO SERVICE GMBH + CO KG - Creditor
COMBINATUL DE CELULOZĂ ŞI HÂRTIE SA - Creditor
W.A.G.ISSUING SERVICES AS - Creditor
ARA GRUP SRL - Creditor
Ședințe:
11 septembrie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
8 mai 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 11.09.2025;
B. administratorul judiciar:
1. va depune dovada publicării în BPI a Tabelului preliminar al creanţelor completat şi actualizat nr. 49/28.03.2025;
2. va întocmi şi publica tabelul definitiv al creanţelor, conform prevederilor legale;
3. va urmări dacă se propune un plan de reorganizare;
4. va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras în BPI.
23 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 08.05.2025;
B. administratorul judiciar:
1. va efectua demersuri pentru evaluarea şi valorificarea bunurilor debitorului;
2. va urmări soluţionarea definitivă a dosarelor nr. 42/1256/2024/a1 si nr. 6627/109/2024;
3 va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
12 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolven?ei debitorului, în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, judecătorul-sindic dispune următoarele:
A. continuarea procedurii, fixând termen administrativ de control la data de 23.01.2025;
B. administratorul judiciar:
1. va efectua demersuri pentru identificarea, inventarierea şi evaluarea bunurilor debitorului;
2. va urmări soluţionarea definitivă a dosarului nr. 42/1256/2024/a1;
3 va depune lunar la dosarul cauzei raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin. (1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
5 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat la data de 12.09.2024.
28 iunie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: În temeiul art. 230 Cod procedură civilă, se preschimbă termenul administrativ de control din data de 05.09.2024 în 12.09.2024 (MTA).
16 mai 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de Cabinet Individual de Insolvenţă Mara Maria, în calitate de administrator judiciar provizoriu al debitorului Marcom Speed Intertrans SRL.
Prelungeşte termenul de depunere a raportului asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului cu 30 de zile, respectiv până la data de 07.06.2024.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 16.05.2024.
18 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aprobă raportul întocmit de administratorul judiciar provizoriu Cabinet Individual de Insolvenţă Mara Maria privind propunerea de continuare a perioadei de observaţie din procedura generală.
Dispune continuarea perioadei de observaţie din procedura generală a debitorului Marcom Speed Intertrans SRL.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată astăzi prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 18.04.2024.
25 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitorul Marcom Speed Intertrans SRL.
Dispune deschiderea procedurii insolven?ei în forma generală a debitorului Marcom Speed Intertrans SRL.
Menţine debitorului dreptul de administrare.
Desemnează practicianul în insolvenţă Cabinet Individual de Insolvenţă Mara Maria în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat.
Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii:
a) notifică deschiderea procedurii generale de insolven?ă tuturor creditorilor men?iona?i în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comer?ului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde:
1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opozi?iilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opozi?iile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru);
2. termenul de solu?ionare a opozi?iilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora;
3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 10.05.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 31.05.2024;
5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei);
6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 26.06.2024;
7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 06.06.2024;
8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori.
b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 15.04.2024;
c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 07.05.2024;
d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii de la autorităţile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate;
e) face demersuri pentru identificarea bunurilor debitorului şi depune dovezi în acest sens, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor;
f) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii: termen - cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 27.05.2024;
g) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere
h) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcrip?iei, inscrip?iei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instan?elor, autorită?ilor ori institu?iilor care ?in aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face men?iune;
i) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură;
j) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI.
După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi coresponden?a emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, men?iunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective".
Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dispune ca suportarea cheltuielilor aferente procedurii să se facă din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti să fie păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75.
Fixează termen administrativ de control la data de 05.09.2023.
Executorie.
Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Arge?.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 25.03.2024.
14 martie 2024, ora 09:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 25.03.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 14.03.2024.
6 martie 2024, ora 12:00
Complet: C13CC-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 14.03.2024.
Pronunţată în şedinţă publică, azi, 06.03.2024.
Pagina principală