Informații dosare ce cuprind 4310/62/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului: 
4310/62/2021
Data înregistrării: 
 3 noiembrie 2021, ora 15:13:00
Data ultimei modificări: 
 9 octombrie 2025, ora 13:04:04
Instanță: 
Tribunalul Brașov
Secție: 
SECŢIA PENALĂ
Materie: 
Penal
Obiect: 
infracţiuni de corupţie (Legea nr. 78/2000)
Stadiu procesual: 
Fond
Părți:
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE SI ADMINISTRAŢIEI PUBLICE PRIN REPREZ LEGAL - Parte civilă
BORICEAN NISTOR - Inculpat
SC TERMO CONFORT SRL, PRIN REPREZ LEGAL - Inculpat
FRÎNCU DUMITRU - Inculpat
SC TERMO CONFORT SRL, PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR ILIE CORNELIA - Inculpat
SC TERMO CONFORT SRL, PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR OPREA FLORINA - Inculpat
MINISTERUL DEZVOLTARII, LUCRARILOR PUBLICE SI ADMINISTRATIEI, PRIN REPREZ LEGAL - Parte civilă
CONSILIUL JUDEŢEAN BRAŞOV - Parte vătămată
UAT MĂIERUŞ - Parte vătămată
Ședințe:
12 noiembrie 2025, ora 12:00
Complet: PD1
Tip soluție: 
Soluția pe scurt: 
17 septembrie 2025, ora 12:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 12.11.2025, ora 12:00, sala T3.
 5 iunie 2025, ora 12:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 17.09.2025, ora 12:30, sala T3.
 9 mai 2025, ora 9:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 05.06.2025, ora 12:30, sala T3.
28 martie 2025, ora 9:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 09.05.2025, ora 9:30, sala T3.
28 februarie 2025, ora 9:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 28.03.2025, ora 9:30, sala T3.
10 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 28 februarie 2025, sala T3, ora 9:30
25 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 10.01.2025, ora 9:00, sala T3.
25 septembrie 2024, ora 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 25.10.2024, ora 11:00, sala T3.
 4 iunie 2024, ora 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 25.09.2024, ora 11:00, sala T3.
17 mai 2024, ora 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 04.06.2024, ora 11:00, sala T3.
 9 aprilie 2024, ora 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 17.05.2024, ora 10:00.
 3 aprilie 2024, ora 23:59
Complet: PD1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite obiectivele propuse de inculpatul Frîncu Dumitru, astfel cum au fost formulate, după cum urmează: 
- să se identifice care dintre documentele contabile emise de S.C. Termo Confort S.R.L. (facturi, ordine de plată, acte de compensare etc.), menţionate în rechizitoriu, au fost semnate de către inculpatul Frîncu Dumitru personal;
- să se identifice dacă, în perioada cuprinsă între 1.07.2010 şi până la data emiterii rechizitoriului, respectiv 1.11.2021, au existat viramente bancare din conturile aparţinând S.C. Termo Confort S.R.L. sau Frîncu Dumitru în conturile Asociaţiei Sportive Voinţa Măieruş, Boricean Nistor, Boricean Mihaela, GBM Agregat S.R.L., Bordaş Florin Mihai şi Nussbach Servicii S.R.L., prin raportare la datele obţinute de la instituţiile bancare existente la dosarul cauzei. 
Admite în parte obiectivele propuse de inculpatul Boricean Nistor, urmând a respinge primul obiectiv ca nefiind relevant şi a încuviinţa cel de-al doilea obiectiv, din care prima parte urmează a fi reformulată, iar cea de-a doua parte urmează a fi încuviinţată în modalitatea în care a fost formulată:
- să se indice persoanele cu atribuţii din partea Primăriei com. Măieruş în întocmirea documentaţiei/avizelor/verificărilor necesare prealabile dispunerii efectuării plăţii de către ordonatorul de credite, precum şi înscrisurile întocmite de acestea care au stat la baza ordonanţării plăţilor.
Admite în parte obiectivele propuse de inculpata S.C. Termo Confort S.R.L., urmând a respinge obiectivele 1 (parţial), 2.1, 8, 9 (parţial), 13 şi 14 şi a reformula celelalte obiective încuviinţate.
Reformulează şi restructurează prima parte a celui de-al doilea obiectiv încuviinţat pentru inculpatul Boricean Nistor şi obiectivele încuviinţate pentru inculpata S.C. Termo Confort S.R.L., la care se adaugă o serie de obiective dispuse din oficiu, după cum urmează:
1. Cu referire la factura fiscală nr. 4430/1.06.2011 (f. 83 vol. XIV d.u.p.)
- să se identifice, în baza elementelor scriptice de la dosar, dacă S.C. Termo Confort S.R.L. avea în gestiune achiziţionate materialele indicate în procesul-verbal de recepţie din data de 30.05.2011 (f. 106 vol. XIV d.u.p.);
- să se compare preţul şi data de achiziţie a materialelor de către S.C. Termo Confort S.R.L. de la furnizorii săi, materiale înscrise în avizul de însoţire a mărfii seria ***, nr. ***/*** (f. 84 vol. XIV d.u.p.) cu preţul şi data de livrare din situaţiile de lucrări întocmite de S.C. Termo Confort S.R.L. şi cu preţul din devizul de ofertă avut în vedere la câştigarea licitaţiei;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata efectuată prin factura fiscală nr. 4430/1.06.2011, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
2. Cu referire la factura fiscală nr. 4439/21.06.2011 (f. 54 vol. XIV d.u.p.)
?	Pentru materialele achitate:
- să se compare preţul şi data de achiziţie a materialelor de către S.C. Termo Confort S.R.L. de la furnizorii săi cu preţul şi data de livrare din situaţiile de lucrări întocmite de S.C. Termo Confort S.R.L., respectiv cu preţul din devizul de ofertă avut în vedere la câştigarea licitaţiei;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4439/21.06.2011 pentru materialele achitate, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
?	Pentru serviciile de proiectare şi consultanţă:
- să se stabilească dacă şi când a prestat subcontractantul S.C. Igut S.R.L. serviciul de proiectare în raport de data emiterii facturii fiscale nr. 4439/21.06.2011, cu referire la documentele justificative identificate la dosar, şi să se stabilească suma achitată de către S.C. Termo Confort S.R.L. către S.C. Igut S.R.L.;
- să se stabilească dacă şi când a prestat subcontractantul S.C. Igut S.R.L. serviciul de consultanţă în raport de data emiterii facturii fiscale nr. 4439/21.06.2011, cu referire la documentele justificative identificate la dosar, şi să se stabilească suma achitată de către S.C. Termo Confort S.R.L. către S.C. Igut S.R.L.;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4439/21.06.2011 pentru serviciile de proiectare şi consultanţă, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
3. Cu referire la factura fiscală nr. 4647/22.09.2011 (f. 207 vol. XIV d.u.p.)
?	Pentru activitatea de organizare de şantier:
- să se identifice dacă la dosarul cauzei există documente justificative care să ateste achiziţionarea de bunuri şi materiale, respectiv prestarea de servicii de către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru realizarea obiectivului organizare de şantier cu titlu anterior emiterii facturii fiscale nr. 4647/22.09.2011;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 3.884.112,76 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 4647/22.09.2011, ce sumă reprezintă contravaloarea organizării de şantier;
- să se determine, pe baza documentelor justificative existente la dosar, valoarea materialelor şi cantităţile aferente acestora pretins utilizate pentru realizarea organizării de şantier;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4647/22.09.2011 pentru obiectivul organizare de şantier, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
?	Pentru lucrările subcontractate:
- să se determine, în raport de înscrisurile de la dosarul cauzei, dacă anterior licitaţiei şi semnării contractului de lucrări nr. 4575/30.12.2010, S.C. Termo Confort S.R.L. a declarat subcontractanţii S.C. IRI CRIS Construct Company S.R.L. Satu Mare, S.C. Denmira Construct S.R.L. Prahova, S.C. Alciscor Serv Construct S.R.L. Prahova la autoritatea contractantă Primăria com. Măieruş sau dacă aceşti subcontractanţi au fost declaraţi ulterior, cu indicarea eventualei date a declarării acestora;
- să se compare oferta din contractul încheiat de S.C. Termo Confort S.R.L. cu UAT Comuna Măieruş cu ofertele din contractele încheiate de S.C. Termo Confort S.R.L. cu societăţile subcontractante prin raportare la articolele subcontractate achitate prin factura fiscală nr. 4647/22.09.2011;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 3.884.112,76 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 4647/22.09.2011, ce sumă reprezintă contravaloarea lucrărilor subcontractate;
- să se determine dacă a existat o diferenţă între preţul plătit de UAT Comuna Măieruş către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru articolele subcontractate şi preţul plătit de S.C. Termo Confort S.R.L. către cele trei societăţi subcontractante, cu indicarea eventualei diferenţe;
- să se identifice, în raport de înscrisurile de la dosar, contravaloarea eventualelor lucrări nerealizate prin subcontractare la data emiterii facturii fiscale nr. 4647/22.09.2011;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 4647/22.09.2011 pentru lucrările subcontractate, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
4. Cu referire la factura fiscală nr. 5187/30.04.2012 (f. 483 vol. XIV d.u.p.)
- să se identifice dacă la dosarul cauzei există documente justificative care să ateste achiziţionarea de către S.C. Termo Confort S.R.L. anterior emiterii facturii fiscale nr. 5187/30.04.2012 de utilaje şi echipamente tehnologice, pentru realizarea obiectivelor: Staţia de epurare Arini, Staţia de epurare Măieruş şi Staţia de pompare canalizare Măieruş pretins a fi procurate de la S.C. C&V Water Control S.R.L.; în cazul în care bunurile menţionate au fost achiziţionate după emiterea facturii fiscale nr. 5187/30.04.2012, să se indice data achiziţionării de către S.C. Termo Confort S.R.L., conform înscrisurilor de la dosarul cauzei;
- să se indice dacă utilajele şi echipamente tehnologice la care se referă factura fiscală nr. 5187/30.04.2012 au intrat în gestiunea Primăriei com. Măieruş şi dacă sunt înregistrate în evidenţa contabilă a acesteia, respectiv să se stabilească dacă Primăria com. Măieruş a achitat contravaloarea acestora, cu specificarea modalităţii de plată;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 5187/30.04.2012, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
5. Cu referire la factura fiscală nr. 5188/2.05.2012 (f. 362 vol. XIV d.u.p.)
?	În ceea ce priveşte lucrările de construcţii şi montaj
- să se compare oferta din contractul încheiat de S.C. Termo Confort S.R.L. cu UAT Comuna Măieruş cu ofertele din contractele încheiate de S.C. Termo Confort S.R.L. cu societăţile subcontractante prin raportare la articolele subcontractate achitate prin factura fiscală nr. 5188/2.05.2012;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 4.620.830,41 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 5188/2.05.2012, ce sumă reprezintă contravaloarea lucrărilor subcontractate;
- să se determine dacă a existat o diferenţă între preţul plătit de UAT Comuna Măieruş către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru articolele subcontractate şi preţul plătit de S.C. Termo Confort S.R.L. către cele trei societăţi subcontractante, cu indicarea eventualei diferenţe;
- să se identifice, în raport de înscrisurile de la dosar, contravaloarea eventualelor lucrări nerealizate prin subcontractare la data emiterii facturii fiscale nr. 5188/2.05.2012; 
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 5188/2.05.2012 pentru lucrările subcontractate, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş;
?	În ceea ce priveşte organizarea de şantier:
- să se identifice dacă la dosarul cauzei există documente justificative care să ateste achiziţionarea de bunuri şi materiale, respectiv prestarea de servicii de către S.C. Termo Confort S.R.L. pentru realizarea obiectivului organizare de şantier cu titlu anterior emiterii facturii fiscale nr. 5188/2.05.2012;
- să se stabilească, pe baza documentelor justificative existente la dosar, din totalul sumei de 4.620.830,41 lei înscrisă pe factura fiscală nr. 5188/2.05.2012, ce sumă reprezintă contravaloarea organizării de şantier;
- să se determine, în raport de înscrisurile de la dosar, valoarea materialelor şi cantităţile aferente acestora pretins utilizate pentru realizarea organizării de şantier;
- să se identifice dacă, în ceea ce priveşte plata realizată prin factura fiscală nr. 5188/2.05.2012 pentru obiectivul organizare de şantier, s-au înregistrat stornări şi/sau compensări, iar în caz afirmativ, în ce cuantum, în ce modalitate şi la ce dată s-au realizat, determinându-se concomitent dacă au fost achitate sau acoperite în alt mod beneficiile nerealizate şi penalităţile de întârziere datorate de către S.C. Termo Confort S.R.L. către UAT Măieruş.
Obiectivele reformulate de instanţă şi cele dispuse din oficiu urmează a fi puse în discuţia contradictorie a părţilor şi a procurorului.
Copie după prezenta încheiere se comunică domnului expert Bâscă Ioan pentru ca la un termen de judecată subsecvent să fie puse în discuţie eventualele lămuriri ce urmează a fi solicitate de către acesta şi să fie stabilit termenul în care urmează a fi efectuată expertiza.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor si a procurorului prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 3.04.2024.
29 martie 2024, ora 23:59
Complet: PD1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea asupra obiectivelor expertizei la data de 03.04.2024.
15 martie 2024, ora 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen de pronunţare asupra obiectivelor expertizei la data de 29 martie 2024
În vederea continuării cercetării judecătoreşti amână cauza la data de 09 aprilie 2024, ora 11,00
23 februarie 2024, ora 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 15.03.2024, ora 10:00, sala T3.
19 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 23.02.2024, ora 10:00, sala T3.
 5 decembrie 2023, ora 12:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 19.01.2023, ora 10:00.
27 octombrie 2023, ora 09:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 05.12.2023, ora 12:00, sala T3.
27 septembrie 2023, ora 23:59
Complet: PD1
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea formulată de Parchetul de pe lângă Înalta Curte de Casaţie şi Justiţie - Direcţia Naţională Anticorupţie - Serviciul Teritorial Braşov privind sesizarea Curţii de Justiţie a Uniunii Europene pentru pronunţarea unei hotărâri preliminare. Cu drept de apel odată cu fondul.  Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor si a procurorului prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 27.09.2023. 
22 septembrie 2023, ora 9:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Stabileşte termen pentru pronunţare asupra cererii de sesizare a C.J.U.E. formulate de către Parchetul de pe lângă Î.C.C.J. – D.N.A. – S.T. Braşov la data de 27.09.2023.
Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 27.10.2023, ora 9:30, complet PD1.
16 iunie 2023, ora 09:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza şi acordă termen de judecată la data de 22.09.2023, ora 9:30, sala T3, complet PD1.
 4 mai 2023, ora 09:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 16.06.2023, ora 09:00, sala T3, complet PD1.
30 martie 2023, ora 10:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 04.05.2023,ora 09:00, sala T3
 8 martie 2023, ora 10:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei şi acordă termen la data de 30.03.2023, ora 10:30, sala T4.
11 ianuarie 2023, ora 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere schimbarea titularului completului de judecată, pentru asigurarea continuităţii judecării cauzei şi pentru asigurarea dreptului la un proces echitabil, amână cauza pentru data de 08 martie 2023
15 decembrie 2022, ora 12:30
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru efectuarea unei adrese către UAT Măieruş amână judecarea cauzei la data de 11 ianuarie 2023, ora 11,00
11 noiembrie 2022, ora 11:00
Complet: PD1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru lămurirea aspectelor legate de latura civilă a cauuzei stabileşte termen de judecată la data de 15 decembrie 2022, ora 12,30
25 octombrie 2022, ora 11:00
Complet: PD5
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Preschimbă termenul de judecată la data de 11 noiembrie 2022, ora 11
Pagina principală