Informații dosare ce cuprind 4329/111/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4329/111/2024
Data înregistrării:
3 februarie 2025, ora 07:46:00
Data ultimei modificări:
16 aprilie 2025, ora 09:31:14
Instanță:
Curtea de Apel Oradea
Secție:
Secţia de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract
Stadiu procesual:
Apel
Părți:
SC DUMEXIM SRL - Intimat
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA SUPLACU DE BARCĂU - Apelant
Ședințe:
10 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: Apel-achiziţii 4
Tip soluție: Pronunţa o nouă hotărâre
Soluția pe scurt: Admite apelul declarat de apelanta-pârâtă U.A.T. Comuna Suplacu de Barcău în contradictoriu cu intimata-reclamantă Dumexim S.R.L., împotriva Sentin?ei nr. 852/CA din 20.12.2024 pronun?ată de Tribunalul Bihor, pe care o schimbă în parte în sensul că:
Respinge preten?iile reclamantei Dumexim S.R.L. privind acordarea de penalită?i de întârziere calculate asupra debitelor prevăzute în facturile fiscale nr. 5422/27.10.2023, nr. 5423/27.10.2023, nr. 5424/27.10.2023 ?i nr. 5425/27.10.2023.
Obligă pârâta U.A.T. Comuna Suplacu de Barcău la plata către reclamanta Dumexim S.R.L. a sumelor de 1820 lei taxă judiciară de timbru ?i 3000 lei onorariu avoca?ial, cu titlu de cheltuieli de judecată în fond.
Men?ine în rest sentin?a apelată.
Obligă intimata Dumexim S.R.L. la plata către apelanta U.A.T. Comuna Suplacu de Barcău a sumei de 5000 lei reprezentând onorariu avoca?ial par?ial, cu titlu de cheltuieli de judecată par?iale în apel.
DEFINITIVĂ.
Pronun?ată azi, 10 aprilie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
7 aprilie 2025, ora 13:00
Complet: Apel-achiziţii 4
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării şi pentru a da părţilor posibilitatea să depună la dosar concluzii scrise, amână pronunţarea pentru data de 10.04.2025, ora 12:00, pentru când soluţia va fi pusă la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.
24 martie 2025, ora 13:00
Complet: Apel-achiziţii 4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a da posibilitatea apelantei să depună la dosar obiective pentru efectuarea expertizei contabile solicitate în cauză şi în vederea emiterii unei adrese către Biroul local de expertize Oradea, pentru a depune la dosar o listă cu experţi în specialitatea contabilitate, amână judecarea cauzei pentru data de 07.04.2025, ora 13:00, sala 61, complet Apel achiziţii 4.
24 februarie 2025, ora 13:00
Complet: Apel-achiziţii 4
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea emiterii unei adrese către A.N.A.F., pentru a depune la dosar înscrisuri suplimentare necesare soluţionării cauzei, amână judecarea cauzei pentru data de 24.03.2025, ora 13:00, sala 61, complet Apel-achiziţii 4.
2. Numărul dosarului:
4329/111/2024
Data înregistrării:
17 octombrie 2024, ora 10:51:00
Data ultimei modificări:
3 februarie 2025, ora 08:33:08
Instanță:
Tribunalul Bihor
Secție:
Secţia a III-a Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie:
contencios administrativ și fiscal
Obiect:
Litigiu privind achiziţiile publice – Executare contract
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC DUMEXIM SRL - Reclamant
UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALĂ COMUNA SUPLACU DE BARCĂU - Pârât
Ședințe:
20 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: CAF 7 AP
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea de chemare în judecată formulată de reclamanta S.C. DUMEXIM S.R.L., în contradictoriu cu pârâta U.A.T. COMUNA SUPLACU DE BARCĂU, ?i, în consecin?ă:
Obligă pârâta să plătească reclamantei suma de 587.017,32 lei, reprezentând penalită?i de întârziere, în cuantum de 0,1% pe zi întârziere, calculate de la data scaden?ei fiecăreia dintre facturile nr. 3361/15.02.2021, nr. 3362/15.02.2021, nr. 3587/28.06.2021, nr. 3630/12.07.2021, nr. 3361/12.07.2021, nr. 3726/26.08.2021, nr. 3727/26.08.2021, nr. 3865/23.11.2021, nr. 3866/23.11.2021, nr. 3867/23.11.2021, nr. 3965/19.01.2022, nr. 3968/19.01.2022, nr. 4059/22.03.2022, nr. 4060/22.03.2022, nr. 4061/22.03.2022, nr. 4085/06.04.2022, nr. 4086/06.04.2022, nr. 4087/06.04.2022, nr. 4088/06.04.2022, nr. 5422/27.10.2023, nr. 5423/27.10.2023, nr. 5424/27.10.2023, nr. 5425/27.10.2023 ?i până la achitarea debitului principal, în temeiul art. 11.2 din Contractul de lucrări nr. 4029/13.08.2020, încheiat între păr?ile litigante.
Obligă pârâta să plătească reclamantei suma de 16.740 lei cu titlu de cheltuieli de judecată, din care suma de 11.740 lei reprezentând contravaloarea taxei judiciare de timbru ?i suma de 5.000 lei reprezentând contravaloarea onorariului de avocat.
Cu drept de apel în termen de 10 zile de la comunicare. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Bihor, Sec?ia a III-a Contencios Administrativ ?i Fiscal.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 20 decembrie 2024.
18 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: CAF 7 AP
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării amână pronuntarea la data de 20.12.2024.
11 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: CAF 7 AP
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării amână pronuntarea la data de 18.12.2024
4 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: CAF 7 AP
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării amână pronuntarea la data de 11.12.2024
27 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: CAF 7 AP
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: În vederea deliberării amână pronuntarea la data de 04.12.2024.
Pagina principală