Informații dosare ce cuprind 435/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 435/1285/2024
Data înregistrării: 21 ianuarie 2025, ora 11:10:00
Data ultimei modificări: 11 iulie 2025, ora 14:58:20
Instanță: Tribunalul Sălaj
Secție: CIVIL
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DGRFP CLUJ NAPOCA - Creditor
S.C. IPC CONSULT ITALIAN PDC S.R.L.- ADMINISTRATOR JUDICIAR CII PĂŞCUŢĂ ALEXĂ-VASILE - Debitor

Ședințe:
20 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

19 iunie 2025, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 20.11.2025, ora 9,00, termen acordat pentru continuarea procedurii. Lichidatorul judiciar va depune la dosar, lunar, cu excepţia lunilor iulie şi august 2025, raport de activitate, în prima săptămână a lunii, care va cuprinde aspecte privitoare la activitatea desfăşurată de la ultimul raport de activitate, la care se va ataşa şi dovada publicării în BPI a raportului de activitate aferent lunii iunie. Actele pentru care se impune publicarea în BPI vor fi depuse la dosar doar împreună cu dovada publicării acestora.

20 martie 2025, ora 10:00
Complet: I 2
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul DGRFP Cluj-Napoca – AJFP Cluj ?i, în temeiul art. 70 rap. la art. 72 alin. 6 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolven?ei ?i de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului IPC Consult Italian PDC SRL cu sediul în ..., J ..., CUI ... În temeiul art. 73 rap. la art. 45 lit. d) din Legea 85/2014 desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe CII Pă?cu?ă Alexă-Vasile care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege cu o retribuţie de 2000 lei lunar plus TVA. Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi ORC Sălaj conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, indicând creditorilor posibilitatea ob?inerii parolei de acces la dosarul electronic printr-o cerere adresată Tribunalului Sălaj. În termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitorul este obligat să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1; în lipsa declara?iei privind inten?ia de reorganizare, a listei cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i/sau a transferurilor patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, se va dispune ridicarea dreptului de administrare a debitorului; în cazul nedepunerii, administratorului judiciar provizoriu va informa judecătorul-sindic, de îndată, despre aceasta. Pentru nepunerea la dispozi?ia administratorului judiciar a informa?iilor ?i documentelor de către persoanele responsabile, judecătorul-sindic va face aplicarea amenzii prevăzute la art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei hotărâri instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului ?i tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014, obliga?ia de comunicare revenind administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 20 de zile de la desemnarea sa, un raport prin care să propună fie intrarea în procedură simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie din procedura generală – potrivit dispoziţiilor art. 92 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a întocmi şi a depune la dosar – în termen de 40 de zile de la desemnarea sa, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. De la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra debitorului sau bunurilor sale. Dispune deschiderea de către debitor a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. În afară de cazurile prevăzute la art. 87, de cele autorizate de judecătorul – sindic sau avizate de către administratorul judiciar, toate actele, operaţiunile şi plăţile efectuate de debitor ulterior deschiderii procedurii sunt nule de drept. Administratorul judiciar provizoriu va efectua în termen de 60 de zile procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să convoace adunarea generală a asociaţilor pentru desemnarea administratorului special în termen de maxim 10 de zile de la notificarea deschiderea procedurii. Organele de conducere ale debitorului sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii ale debitorului, dacă există, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informa?ii referitoare la starea societă?ii, precum ?i numărul, data ?i instan?a care a pronun?at hotărârea. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu/administratorului judiciar ca raportul de activitate să fie depus lunar, în prima săptămână, ?i va cuprinde aspecte privitoare la activitatea desfă?urată de la ultimul raport de activitate. Actele pentru care se impune publicarea în BPI vor fi depuse la dosar doar împreună cu dovada publicării acestora în BPI, imediat după publicare. Va fixa termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor însoţite de acte doveditoare, precum ?i cerin?ele pentru ca o crean?ă să fie considerată valabilă, data de 05.05.2025. Va fixa termenul de verificare a creanţelor, de întocmire, afişare şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 25.05.2025. Contestaţiile vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului preliminar. Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei judiciare de timbru de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile pe care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror altor probe care se solicită. Partea care formulează contestaţia este obligată să trimită, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar, creditorului a cărui creanţă o contestă (dacă este cazul), precum şi administratorului special, sub sancţiunea amenzii prevăzute de art. 187 alin. 1 pct. 2 din Noul cod de procedură civilă. Întâmpinarea se depune în termen de 10 zile de la comunicarea contestaţiei şi a documentelor care o însoţesc. Partea care formulează întâmpinarea este obligată, sub sancţiunea decăderii de a mai propune probe şi de a invoca excepţii, să comunice un exemplar al întâmpinării, cu confirmare de primire, contestatorului, administratorului judiciar şi administratorului special, după caz. Va fixa termenul de definitivare a tabelului creanţelor 20.06.2025. Prima şedinţă a adunării creditorilor va avea loc ulterior definitivării tabelului de crean?e, cel târziu până la data de 30.05.2025, urmând a fi discutată ?i confirmarea/desemnarea administratorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia. Stabile?te termen pentru verificarea modului de îndeplinire a atribu?iilor administratorului judiciar în data de 19.06.2025, în ?edin?ă publică, orele 09,00. Executorie. Cu drept de apel care se depune la Tribunalul Sălaj în termen de 7 zile de la publicarea în BPI. Pronunţată la data de 20.03.2025 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin intermediul grefei instan?ei.

10 februarie 2025, ora 09:00
Complet: I 2
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 20.03.2025, ora 10,00, pentru lipsă procedură cu debitorul.



2. Numărul dosarului: 435/1285/2024
Data înregistrării: 25 iunie 2024, ora 09:55:00
Data ultimei modificări: 21 ianuarie 2025, ora 11:34:30
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DGRFP CLUJ NAPOCA - Creditor
S.C. IPC CONSULT ITALIAN PDC S.R.L. - Debitor
SC IPC CONSULT ITALIAN PDC SRL - Debitor

Ședințe:
6 decembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Declină soluţionarea cauzei
Soluția pe scurt: Admite excepţia necompetenţei teritoriale a Tribunalului Specializat Cluj, invocată din oficiu. Declină competenţa de soluţionare a cererii de deschidere a procedurii insolvenţei, formulate de creditoarea DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA, în contradictoriu cu debitoarea IPC CONSULT ITALIAN PDC S.R.L., în favoarea Tribunalului Sălaj. Fără cale de atac. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 6 decembrie 2024.

8 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru lipsă de procedură cu debitoarea.

25 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: F19
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: pentru a se emite adresă către ORC.



Pagina principală