Informații dosare ce cuprind 4471/62/2021

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 4471/62/2021
Data înregistrării: 16 noiembrie 2021, ora 12:31:00
Data ultimei modificări: 20 august 2025, ora 16:01:19
Instanță: Tribunalul Brașov
Secție: SECŢIA A II-A CIVILĂ, DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC INTERJOBS H.S. SRL, PRIN REPREZENTANT LEGAL - Debitor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE BRASOV - Creditor
DALMACO PROD IMPEX SRL - Creditor
VOINEA RADU - Creditor
MANFOUR B.V. ÎNSCRISĂ LA REGISTRUL COMERŢULUI DIN ROTTERDAM SUB NR. 24495733 - Creditor

Ședințe:
14 octombrie 2025, ora 12:00
Complet: CIN6-MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

17 iunie 2025, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În conformitate cu Decizia nr. 54 din 18 februarie 2025 a Preşedintelui Tribunalului Braşov, toate dosarele aflate pe rolul completelor de judecată CI6, CI6CC, CI6MA şi CI6TCO vor fi transferate pe rolul completelor de judecată CIN6, CIN6CC, CIN6MA şi CIN6TCO având ca titular acelaşi judecător, Rarinca Felicia Tincuţa. Ia act de raportul trimestrial nr. VIII. Ia act de Hotărârea Adunării Creditorilor nr.2/03.06.2025, prin care s-a aprobat raportul trimestrial nr. VIII. Ia act de raportul lunar nr. 12. Stabileşte termen administrativ la data de 14.10.2025, cameră de consiliu, fără participarea părţilor, în vederea îndeplinirii obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare pentru primul trimestru ce se va încheia la data de 31.08.2025. Administratorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În măsura în care vor exista cereri contencioase a căror rezolvare sunt în atribuţia judecătorului sindic, părţile interesate vor sesiza instanţa, urmând a se fixa termen de judecată conform procedurii prevăzute de lege

25 februarie 2025, ora 10:00
Complet: CI6
Tip soluție: Confirmat plan de reorganizare sau lichidare
Soluția pe scurt: În baza art.139 alin.5 din Legea nr.85/2014, Confirmă modificarea planului de reorganizare a activităţii debitoarei SC INTERJOBS H.S. SRL- în insolvenţă, propusă de debitoare, prin administratorul judiciar şi votată de adunarea creditorilor din data de 29.01.2025. Stabileşte că, de la data pronunţării prezentei sentinţe, activitatea debitoarei este reorganizată şi devin incidente dispoziţiile art.140 alin.1, 2 şi 3 din Legea nr.85/2014. Pune în vedere debitoarei SC INTERJOBS H.S. SRL - în insolvenţă şi administratorului judiciar CII Oprea Florina să respecte dispoziţiile art.141-144 din Legea nr.85/2014. În baza art.59 alin.3 din Legea nr.85/2014, Stabileşte termen administrativ de control la data de 17.06.2025. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se depune la Tribunalul Braşov, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată azi, 25.02.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.

4 februarie 2025, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul trimestrial nr. VII. Ia act de Hotărârea Adunării Creditorilor nr. 5/17.12.2024, prin care s-a aprobat raportul trimestrial nr. 7. În vederea citării creditorilor prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă pentru a fi pusă în discuţie confirmarea modificării Planului de reorganizare al societăţii debitoare S.C. Interejobs H.S. S.R.L., acordă termen de judecată, în şedinţă publică, la data de 25.02.2025, CI6, sala T4, ora 10.00. Se citează părţile prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea discutării confirmării modifivării Planului de reorganizare al societăţii debitoare S.C. Interejobs H.S. S.R.L.,, în conformitate cu prevederile din Legea nr.85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar dovada publicării în BPI a modificării planului de reorganizare propus.

15 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate nr. 10. Ia act de Hotărârea Adunării Creditorilor nr. 4/08.10.2024, prin care s-a aprobat raportul trimestrial nr. 6. Se acordă termen administrativ la data de 04.02.2025, camera de consiliu, fără participarea părţilor, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare pentru trimestrul cinci, ce se va încheia la data de 30.10.2024. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar dovada publicării în BPI a raportului depus pentru acest termen. Administratorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.

11 iunie 2024, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate. Ia act de Hotărârea Adunării Creditorilor nr. 3/07.06.2024. Se acordă termen administrativ la data de 15.10.2024. camera de consiliu, fără participarea părţilor, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin panul de reorganizare pentru primul trimestru cinci, care se va încheia la data de 31.07.2024. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar dovada publicării în BPI a raportului depus pentru acest termen. Administratorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.

5 martie 2024, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate. Ia act de Hotărârea Adunării Creditorilor nr. 1/05.02.2024. Se acordă termen administrativ la data de 11.06.2024, camera de consiliu, fără participarea părţilor, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin panul de reorganizare pentru primul trimestru cinci, care se va încheia la data de 30.04.2024. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar dovada publicării în BPI a raportului depus pentru acest termen. Administratorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.

24 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate. Se acordă termen administrativ de control, la data de 05.03.2024, camera de consiliu, fără participarea părţilor, pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate prin planul de reorganizare pentru primul trimestru patru, ce se va încheia la data de 31.01.2024. Lichidatorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.

13 iunie 2023, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate. Se acordă termen administrativ de control, la data de 24.10.2023, camera de consiliu, fără participarea părţilor, pentru continuarea procedurii şi îndeplinirea planului de reorganizare. Administratorul judiciar va continua îndeplinirea atribuţiilor legale în termenele fixate de lege, urmând să depună rapoartele lunare la dosar pentru verificarea activităţilor îndeplinite, un extras al raportului lunar urmând a se publica în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.

14 februarie 2023, ora 10:00
Complet: CI6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii de reorganizare a debitoarei, acordă termen la data de 13.06.2023, Camera de consiliu, fără participarea părţilor.

17 ianuarie 2023, ora 09:00
Complet: CI6
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare a activităţii debitoarei INTERJOBS H.S. SRL -în insolvenţă, propus de debitoare, prin administratorul special Radu Andrei Voinea şi votat de adunarea creditorilor din data de 06.12.2022. Stabileşte că, de la data pronunţării prezentei sentinţe, activitatea debitoarei este reorganizată şi devin incidente dispoziţiile art.140 alin.1, 2 şi 3 din Legea nr.85/2014. Pune în vedere debitoarei INTERJOBS H.S. SRL -în insolvenţă şi administratorului judiciar CII Florina Oprea să respecte dispoziţiile art.141-144 din Legea nr.85/2014. Stabileşte termen de judecată la 14.02.2023 ora 10.00 cu citarea părţilor, pentru împlinirea termenului de formulare a căii de atac şi continuarea procedurii. Pune în vedere administratorului judicar să depună raport de activitate. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se depune la Tribunalul Braşov, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată azi, 17.01.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.

10 ianuarie 2023, ora 09:30
Complet: CI6
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Din lipsă de timp pentru deliberare, amână pronunţarea la data de 17.01.2023

22 noiembrie 2022, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen de judecată la data de 10.01.2023 T 4, ora 9,30, cu citarea tuturor părţilor pentru a se discuta confirmarea planului de reorganizare. Administratorul judiciar va depune la dosar procesul verbal al hotărârea adunării creditorilor convocată la 06.12.2022 , raport de activitate şi dovada publicării actelor de procedură în BPI.

18 octombrie 2022, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen administrativ de control, la data de 22.11.2022, fără participarea părţilor, în vederea continuării procedurii şi depunerea planului de reorganizare. Administratorul judiciar va depune la raport de activitate şi dovada publicării în BPI.

21 iunie 2022, ora 12:00
Complet: CI6-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen administrativ de control, la data de 18.10.2022, fără participarea părţilor, în vederea continuării procedurii. Administratorul judiciar va depune la raport de activitate şi dovada publicării în BPI.

22 martie 2022, ora 09:30
Complet: CI6
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi soluţionarea contestaţiilor, acordă termen administrativ de control, fără participarea părţilor, la data de 21.06.2022

24 noiembrie 2021, ora 12:00
Complet: CI6-CC
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitoarea INTERJOBS H.S. S.R.L. având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei. În baza art. 71 alin 1 din Legea 85/2014, Constată ca debitoarea este în stare de insolvenţă şi în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei INTERJOBS H.S. S.R.L.. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe C.I.I. Florina Oprea, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie provizorie de 4.000 lei şi un onorariu de succes de 8% din valoarea fondurilor obţinute în beneficiul creditorilor. În baza art. 71, art. 99 şi art.100 din Legea nr.85/2014, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov, în vederea efectuării menţiunilor corespunzătoare. În baza art. 99 alin 3 din Legea 85/2014, notificarea se va realiza conform Codului de Procedură Civilă şi se va publica într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În baza art. 100 alin 1 din Legea nr. 85/2014, Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţe la data de 07.01.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 26.01.2022. Fixează termenul limită pentru întocmirea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 21.02.2022. Fixează prima şedinţă a adunării creditorilor la data de 01.02.2022, ora 12.00 şi dispune ca administratorul judiciar să convoace creditorii debitorului. În baza art.101 alin 1 din Legea nr.85/2014, Dispune ca, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, administratorul judiciar să procedeze la inventarierea tuturor bunurilor din averea debitorului. În baza art. 82 alin 1 din Legea nr.85/2014, Dispune ca, în termen de maximum 10 zile de la data notificării prezentei, debitorul să depună la dosar toate documentele şi informaţiile, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare. În baza art.76 din Legea nr.85/2014, Dispune comunicarea prezentei hotărâri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Administratorul judiciar va respecta dispoziţiile art. 58 şi următoarele din Legea 85/2014. În baza art. 39 alin. 3 din Legea privind nr.85/2014, Dispune deschiderea de către debitor şi/ sau administratorul judiciar a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Cu drept de opoziţie pentru creditori în termen de 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii de către administratorul judiciar. Stabileşte termen de judecată la data de 22.03.2022, sala T 4, ora 9,30. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se depune la Tribunalul Braşov, sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată azi, 24.11.2021, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor, prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală