Informații dosare ce cuprind 4493/30/2019

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 4493/30/2019
Data înregistrării: 17 octombrie 2019, ora 12:21:00
Data ultimei modificări: 15 iulie 2025, ora 11:12:01
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC CLOUD & MOBILE & MORE SRL - Debitor
SC AGORA IT&C SA PRIN LICHIDATOR ALFA & QUANTUM CONSULTING SPRL - Creditor
PRIME TELEKOM S.R.L. - Creditor
ASIS ENVIRONMENT SOLUTIONS SRL - Creditor
SC INSIGHT GROUP SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
URGENT CARGUS SRL - Creditor
D.G.F.P. TIMISOARA - Creditor
SC CBC EXPERT SRL - Creditor
SC MOBILE EXPRESS COMMUNICATION SRL - Creditor
ILEX COM SA - Creditor
AGROLAND BUSINESS SYSTEM SRL - Creditor
SC AWR LEASE SERVICES SRL - Creditor
DEPANERO S.R.L. - Creditor
ABA INSOLVENCY SPRL - Lichidator
CABINET DE AVOCAT ALEXANDRESCU STELA GABRIELA - Creditor
SC ALLMONDOCAR SRL - Creditor
CENTRUL DE PREGĂTIRE PT. PERSONALUL DIN INDUSTRIE - Creditor

Ședințe:
5 februarie 2026, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

10 iulie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amendează practicianul în insolvenţă cu amendă judiciară în cuantum de 1000 lei pentru nedepunerea raportului de activitate. Acordă termen administrativ de control la data de 05.02.2026, Camera de Consiliu, ora 13:00, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 29.01.2026, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Cu drept de cerere de reexaminare în ceea ce priveşte măsura amendării. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 10.07.2025.

20 februarie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru soluţionarea litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea, la data de 10.07.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 03.07.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi modul sau stadiul de soluţionare a litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 20.02.2025.

12 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru soluţionarea litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea, la data de 20.02.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 13.02.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi modul sau stadiul de soluţionare a litigiilor sau dosarelor asociate privind debitoarea. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 12.09.2024.

29 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL: 12.09.2024, ora 12:00, complet C2NS/MA[p], pentru soluţionarea litigiilor în care debitoarea este parte ?i continuarea procedurii de faliment.

26 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 29.02.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 21.02.2024, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 26.10.2023.

25 mai 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 26.10.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 19.10.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 25.05.2023.

9 februarie 2023, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă şi a onorariului acestuia, de către creditori. Acordă termen administrativ de control la data de 25.05.2023, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 18.05.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 09.02.2023.

6 octombrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 09.02.2023, pentru continuarea procedurii de insolvenţă faţă de debitoare.

5 mai 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuarea procedurii de faliment, evaluarea şi valorificarea bunurilor din patrimoniul debitoarei

10 februarie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

7 octombrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în procedura generală de faliment a debitoarei. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control la data de 10.02.2022, pentru continuarea procedurii de faliment.

27 mai 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.

4 martie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuarea procedurii

3 decembrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control , pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise; se va întocmi tabelul de creanţe şi se va depune planul de reorganizare. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

10 septembrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: termen administrativ

21 mai 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea în calitate de administrator judiciar a practicianului în Aba Insolvency SPRL,, cu sediul în Timişoara, str. Stuparilor,nr.10, jud. Timiş, CIF RO 21214961 şi a onorariului acestuia în cuantum de 2000 lei+TVA, lunar, începând cu data preluării atribuţiilor, onorariu de succes de 3% din sumele achitate creditorilor înscrişi la masa credală în cadrul procedurii de reorganizare.

6 februarie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Hotărârea nr. 18/22.01.2020, adoptată de Adunarea Generală a Judecătorilor Tribunalului Timi? şi comunicatul emis de Sindicatul Naţional al Grefei Judiciare Dicasterial,

31 octombrie 2019, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: deschide procedura



Pagina principală