Informații dosare ce cuprind 457/110/2016
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
457/110/2016
Data înregistrării:
5 februarie 2016, ora 13:51:00
Data ultimei modificări:
15 iunie 2022, ora 14:35:05
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului art.66 din Legea nr.85/2014
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC OMNIA - FARM SRL - Debitor
SC OMNIA - FARM SRL PRIN FOST ADMINISTRATOR JUDICIAR TOPAZ INSOLV SPRL - Debitor
UAT COMUNA NICOLAE BĂLCESCU-RADIAT CONCEPT CF TABEL DIN 28.04.2020- - Creditor
DGRFP IAŞI PRIN AJFP BACĂU-RADIAT CONCEPT CF TABEL DIN 28.04.2020 - Creditor
FARMEXIM S.A. - Creditor
PHARMA PROMOTION S.R.L. - Creditor
EUROPHARM HOLDING S.A. CU SEDIU ALES - Creditor
ADM FARM S.R.L. - Creditor
PHARMAFARM S.A. - Creditor
ALLIANCE HEALTHCARE ROMÂNIA SRL, FOSTĂ FARMEXPERT DCI S.R.L, CU SEDIU ALES. - Creditor
PHARMA S.A. - Creditor
ROPHARMA S.A. BRAŞOV - Creditor
ESTRADE S.R.L.-RADIAT CONCEPT CF TABEL DIN 28.04.2020 - Creditor
A&G MED TRADING S.R.L. LA CABINET AVOCAT LECEANU CAMELIA-RADIAT CONCEPT CF TABEL DIN 28.04.2020- - Creditor
RAIFFEISEN BANK S.A. - Creditor
FARES TRADING S.R.L. - Creditor
IMEDICA SA - Creditor
SC OMNIA - FARM SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ OPRIŞ IRINA - Debitor
MUNICIPIUL BACĂU-DGEFPL - Creditor
PROACTIVE ACCOUNTING SRL - Creditor
URITA CRISTIAN - MIHAIL - Creditor
HOMESCU ELENA - Creditor
ONICEL MARIOARA - Creditor
Ședințe:
19 mai 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea lichidatorului judiciar CII OPRIŞ IRINA privind închiderea procedurii insolvenţei.
În baza art.175 alin. 2 rap. la art. 176 din Legea nr.85/2014, închide procedura insolvenţei faţă de debitoarea SC OMNIA FARM SRL.
Descarcă pe lichidatorul judiciar CII OPRIŞ IRINA de orice îndatoriri ori responsabilităţi faţă de procedură, debitoare şi averea sa, creditori, titulari de garanţii şi asociaţi, cf. art. 180 din Legea nr. 85/2014.
Dispune radierea debitoarei din evidenţele ORC Tribunalul Bacău, cf. dispoziţiilor art. 176 alin.1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 179 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei, dispune notificarea prezentei hotărâri către creditori, DGRFP Iaşi – AJFP Bacău, ORC de pe lângă Tribunalul Bacău sau altor registre pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Prezenta se va notifica tuturor creditorilor prin publicare în BPI.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată conform art. 402 C.proc.civ, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 19.05.2022.
21 aprilie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen la data de 19.05.2022, ora 13:00, în vederea citării prin BPI a tuturor creditorilor pentru închiderea procedurii falimentului.
Pronuntată în şedinţă publică astăzi, 21.04.2022
14 aprilie 2022, ora 13:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
28 martie 2022, ora 9:00
Complet: CF3 2022
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Admite sesizarea din oficiu de preschimbare a termenului de judecată acordat în prezenta cauză.
Preschimbă termenul de judecată fixat, din data de 14.04.2022 în data de 21.04.2022, ora 13:00, complet CF3 2022.
Se vor cita părţile pentru noul termen fixat.
Fără cale de atac.
Pronunţată în camera de consiliu, astăzi, 28.03.2022.
20 ianuarie 2022, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere că în raportul final întocmit în cauză se precizează că arhiva debitoarei a rămas la fostul administrator statutar, tribunalul pune în vedere pentru termenul următor lichidatorului judiciar să asigure îndeplinirea dispozitiilor din finalul hotărârii de trecere în faliment cu privire la arhivarea documentelor societătii debitoare, respectiv pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei potrivit Legii 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selectionare şi întocmire a unui proces verbal conform art.11 din lege şi de predare a documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Nationale sau Serviciilor Judetene ale Arhivelor Nationale;
Pentru a se preciza în următorul Raport de activitate situatia arhivei debitoarei si dacă au fost îndeplinite dispozitiile privind predarea arhivei către o institutie specializată;
Pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a Raportului final urmând ca după finalizarea operatiunilor de predare a arhivei să se pună în discutie închiderea procedurii, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ în data de 14.04.2022, ora 13:00, complet CF3 2022.
Pronuntată în şedintă publică, azi, 20.01.2022.
14 octombrie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În conformitate cu prevederile art.59, alin.3 din Legea insolventei dispune: pentru a se preciza în următorul raport de activitate dacă mai sunt alte bunuri de valorificat sau creante de recuperat, respectiv care sunt demersurile care se efectuează în continuare în procedură, constată cauza în stare de amânare si acordă termen administrativ în data de 20.01.2021, ora 13, complet CF3.
Pronuntată în sedintă publică în data de 14.10.2021.
24 iunie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, pentru a se întocmi un nou raport asupra fondurilor şi plan de distributie fată de valorificarea ultimului bun rămas în patrimoniul debitoarei, pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a raportului asupra fondurilor şi a planului de distributie depus la dosar pentru termenul de astăzi şi pentru a se efectua distribuţia în măsura în care nu se formulează contestatii, acordă termen în data de 14.10.2021, ora 13.00
15 aprilie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2014, pentru valorificarea ultimului bun rămas în patrimoniul debitoarei, pentru a se depune la dosar proces verbal de licitatie, pe măsura tinerii licitatiilor, acordă termen în data de 24.06.2021, ora 13.00.
28 ianuarie 2021, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2914, pentru valorificarea ultimului bun rămas în patrimoniul debitoarei, pentru a se solutiona definitiv actiunea în atragere răspundere, acordă termen în data de 15.04.2021, ora 13.00.
8 octombrie 2020, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 59 alin 3 din Legea nr. 85/2914,pentru afisarea publicatiei de vânzare depuse la dosar în data de 6.10.2020, urmând a se depune pentru termenul următor anexat raportului de activitate un extras de cont din care să rezulte dovada efectuării plătilor la care s-a făcut referire în raport, pentru valorificarea bunului rămas în patrimoniul debitoarei, pentru a se solutiona dosarele asociate, acordă termen în data de 28 ianuarie 2021, ora 13.00.
11 iunie 2020, ora 14:30
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru valorificarea bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei, pentru a se solutiona dosarele asociate a căror judecată este suspendată, acordă termen administrativ în data de 8.10.2020, ora 13.00.
9 aprilie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 6 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „în temeiul prezentului decret, judecarea proceselor civile, altele decât cele prevăzute la alin. (1) se suspendă de plin drept pe durata stării de urgen?ă instituite prin acesta, fără a fi necesară efectuarea vreunui act de procedură în acest scop”, în perioada 16 martie – 16 aprilie urmând a se soluţiona numai cauzele de urgenţă deosebită stabilite prin Hotărârea Colegiului de Conducere al Curţii de Apel Bacău nr. 12 din 18 martie 2020, respectiv următoarele cauze din materia falimentului: suspendarea executării silite, poprire asigurătorie, sechestru asigurător, sechestru judiciar, ordonanţele preşedinţiale având ca obiect măsuri care justifică urgenţa deosebită în contextul declarării stării de urgenţă, măsuri asigurătorii, categorii de cereri (conflict negativ de competenţă, îndreptare eroare materială, ajutor public judiciar, reexaminare ajutor public judiciar, reexaminare taxă de timbru judiciar, reexaminare anulare acţiune introductivă, abţinere şi recuzare) care se judecă fără citarea părţilor formulate strict în cauzele enumerate anterior, cauze a căror suspendare ar fi de natură să cauzeze reclamantului o pagubă iminentă, însemnată şi care nu s-ar putea repara ori a cărei reparare ar fi dificilă în viitor, cauzele generate de aplicarea măsurilor prevăzute de Decretul 195/2020 al Preşedintelui României, prezenta cauză neîncadrându-se în această categorie.
Vă informăm că potrivit dispoziţiilor art. 42 alin. 8 din Decretul privind instituirea stării de urgenţă pe teritoriul României nr. 195 din 16 martie 2020, „după încetarea stării de urgen?ă, judecarea proceselor prevăzute la alin. (6) se reia din oficiu. În termen de 10 zile de la încetarea stării de urgen?ă, instan?a de judecată va lua măsuri pentru fixarea termenelor de judecată ?i citarea păr?ilor” dispoziţii în aplicarea cărora instanţa, în 10 zile de la încetarea stării de urgenţă, va lua măsuri pentru fixarea unui nou termen de judecată şi citarea părţilor.
16 ianuarie 2020, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se continua procedura de valorificare a bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei, ,pentru a se soluţiona dosarele asociate în mod definitiv, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ la data de 09.04.2020.
10 octombrie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se continua procedura de valorificare a bunurilor, urmând a se depune publica?iile de vânzare precum ?i procese verbale de licita?ie pe măsura tinerii licita?iilor, pentru a se întocmi un tabel actualizat fa?ă de cererea de retragere de la masa credală , eventual solu?ia ce se va pronun?a în apelul în contesta?iile conexate a2 si a4, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ la data de 16.01.2020.
20 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 57 alin. 12 din Legea 85/2014, stabileşte onorariul cuvenit practicianului desemnat provizoriu ca lichidator judiciar, TOPAZ INSOLV SPRL, pentru perioada în care a exercitat atribuţiile în procedura falimentului debitoarei OMNIA FARM SRL la suma de 6000 lei, luând în considerare decizia adunării creditorilor din 28.04.2016, ca si criteriu relevant pentru aprecierea cuantumului onorariului şi solicitarea practicianului ale cărui atribuţii au încetat, punând în vedere practicianului desemnat de creditori pentru procedura de lichidare să aibă în vedere necesitatea plăţii onorariului practicianului desemnat provizoriu şi a cheltuielilor de procedură la primul raport asupra fondurilor şi plan de distribuţie ce se va întocmi.
Dispune publicarea în BPI a prezentei încheieri.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare cu privire la dispoziţia de stabilire a onorariului practicianului ale cărui atribuţii au încetat, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Menţine termenul acordat în data de 10.10.2019, conform încheierii de şedinţă din data de 06.06.2019.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, astăzi, 20.06.2019.
6 iunie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se depune la dosar dovada publicării în BPI a procesului-verbal al adunării generale a creditorilor din 04.06.2019, pentru a se menţiona în următorul raport situaţia achitării preţului de vânzare a fondului de comerţ, pentru valorificarea bunurilor rămase în patrimoniul debitoarei, pentru întocmirea tabelului definitiv consolidat, constată cauza în stare de amânare pentru un nou termen administrativ de control în data de 10.10.2019.
Amână pronunţarea cu privire la cererea de stabilire a onorariului practicianului ale cărui atribuţii au încetat în procedură pentru data de 20.06.2019, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 06.06.2019.
4 aprilie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În prealabil reţine că nu s-a dispus suspendarea executării sentinţei de trecere în faliment până în prezent. În temeiul dispoziŢiilor art. 57 alin. 7 din legea 85/2014, ia act de decizia adunării generale a creditorilor din 11.03.2019, de numire în calitate de lichid. jud. a practicianului CII OPRIŞ IRINA. Dispune încetarea atribuţiilor practicianului desemnat provizoriu Topaz Insolv SPRL. Stabileşte termenul maxim de predare a gestiunii averii debitoarei la 10 zile de la comunicarea prezentei încheieri şi pune în vedere practicianului desemnat provizoriu să predea toate bunurile debitoarei şi actele financiar contabile, precum şi celelalte acte ale debitoarei, către lichidatorul judiciar numit.
Dispune notificarea prezentei hotărâri către debitoare, creditori, administratorul special al debitoarei, ambii practicieni în insolvenţă, ORC de pe lângă Tribunalului Bacău, pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicare în BPI.
Părţile din cauză să formuleze concluzii cu privire la stabilirea onorariului cuvenit practicianului desemnat provizoriu ca lichidator pentru perioada cât a exercitat atribuţii în lichidare pentru următorul termen. Acordă termen la 6 iunie 2019, pentru reconvocarea adunării creditorilor pentru stabilire onorariu lichidator jud. şi întocmirea tabelului definitiv consolidat, valorificare bunuri.
14 martie 2019, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se evalua bunurile inventariate, stabili metoda de vânzare şi valorificarea bunurilor, pentru a se depune dovada publicării în BPI a pr.verbal al Adunării credit. din 11.03.2019. În vederea soluţionării apelului formulat împotriva sentinţei de trecere în faliment, pentru a se depune extras al contului de lichidare şi situaţia încasărilor şi plăţilor până la data de 14.03.2019, acordă termen la 4 aprilie 2019.
20 decembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: HOT:
20.12.2018
Respinge planul de reorganizare depus de debitoarea OMNIA-FARM SRL.
În temeiul prevederilor art. 145 alin. 1 lit. A pct. C din Legea 85/2014, deschide procedura falimentului în formă generală împotriva debitoarei OMNIA-FARM SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridicarea dreptului de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, în calitate de lichidator judiciar pe TOPAZ INSOLV SPRL, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să notifice intrarea în faliment conform art. 146 alin. 1 şi 2 din Legea 85/2014.
În temeiul art. 146 alin. 1 din Legea 85/2014 lichidatorul judiciar va notifica toţi creditorii menţionaţi în lista depusă de debitor / administratorul judiciar prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitoarea şi O.R.C. Bacău iar sentinţa se va publica, pe cheltuiala debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Notificarea va cuprinde termenele stabilite de art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014:
- termenul limită pentru înregistrarea creanţelor născute după data deschiderii procedurii sau al căror cuantum a fost modificat faţă de tabelul definitiv de creanţe sau faţă de programul de plată din planul de reorganizare, ca urmare a plăţilor făcute după deschiderea procedurii, la data de 03 februarie 2019,
- termen de verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al acestora la data de 05 martie 2019,
- termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat la data de 04 aprilie 2019,
- termen de depunere a contestaţiilor la tribunal va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar
- termenul stabilit pentru prima şedinţă a adunării creditorilor, a cărei ordine de zi va include confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu, 10 martie 2019.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca in tabelele de creanţe pe care le va întocmi să fie trecute datele de identificare ale creditorilor conform art. 6 alin. 2 din HG 460/2005.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate rapoartele pe care le va întocmi să fie aduse la cunoştinţa comitetului creditorilor conform art. 51 alin. 1 lit. c) din Lg. 85/2014.
Lichidatorul judiciar va prezenta rapoartele prevăzute la art. 59 alin.1 din Legea privind procedura insolvenţei, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii, sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
După rămânerea irevocabilă a hotărârii de intrare în faliment toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar desemnat întreaga corespondenţă adresată debitoarei.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
Pune în vedere debitoarei să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar toate informaţiile cerute de lichidator şi apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa sub sancţiunea prev. de art. 60 alin. 2 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul va notifica debitoarea - prin administratorul statutar conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia măsurile prevăzute de art. 151 din Lg. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar. În acest sens lichidatorul judiciar va notifica debitoarea - prin administrator special sau administratorul statutar dacă unul special nu a fost desemnat, conform art. 42 alin.1 şi 10 din Lg. 85/2014, dar şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art.59 al. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei şi va fi afişat la uşa tribunalului.
După aprobarea raportului final si soluţionarea eventualelor contestaţii la raport de către judecătorul sindic, lichidatorul judiciar va efectua distribuirea finală a tuturor fondurilor din averea debitoarei, iar fondurile nereclamate în termen de 30 de zile de către cei îndreptătiţi, vor fi depuse de lichidatorul judiciar în contul prevăzut de art. 39 alin. 4 din Legea 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din Legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din Legea 16/1996.
În temeiul art. 45 lit. h) teza a doua coroborat cu art. 58 alin.2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei autorizează lichidatorul judiciar pentru sesizarea organelor de cercetare penală în legătură cu săvârşirea unor infracţiuni.
Fixează termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii în data de: 14.03.2019.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ, azi, 20.12.2018.
6 decembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 457/110/2016
În vederea deliberării, amână pronunţarea pentru data de 20.12.2018, pronunţarea urmând a fi făcută prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, conform art. 396 alin. 2 C.proc.civ.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 06.12.2018.
8 noiembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere necesitatea întrunirii adunării generale a creditorilor din 16.11.2018, pentru a se depune pr.verbal al adunării creditorilor şi dovada publicării în BPI a acestuia, termen la 6 dec. 2018.
13 septembrie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Instanţa va omologa raportul de evaluare întocmit de evaluator Cobzaru Radu Nicolae, nefiind formulate obiectiuni. Pentru a se depune situaţia încasărilor şi plăţilor efectuate, pentru a se completa planul de reorganizare sau modifica, termen de judecată: 8 nov.2018.
10 mai 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 13.09.2018, pentru depunerea raportului de evaluare şi soluţionarea apelului formulat împotriva hotărârii pronunţate la 08.03.2018.
8 martie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: HOT:
08.03.2018
Admite cererile formulate de administratorul special al debitoarei OMNIA FARM SRL, HOMESCU ELENA şi creditoarea FARMEXPERT DCI SRL, în contradictoriu cu debitoarea intimată OMNIA FARM SRL prin administrator judiciar TOPAZ INSOLV SPRL, având ca obiect obiecţiuni la raportul de evaluare a bunurilor debitoarei OMNIA FARM SRL întocmit de evaluatorul PREST AUDIT SRL desemnat de adunarea generală a creditorilor.
În temeiul dispoziţiilor art. 62 alin. 5 din Legea 85/2014 dispune efectuarea unei noi evaluări a bunurilor (imobile, bunuri mobile corporale, bunuri mobile incorporale, inclusiv licenţa farmaciei) debitoarei.
Faţă de soluţia din prezenta hotărâre şi cea din contestaţia 457/110/2016/A9 (obiecţiuni la raportul de evaluare formulate de creditorul URIŢĂ CRISTIAN MIHAIL vizând imobilul spaţiu comercial), dispune ca administratorul judiciar să convoace adunarea generală a creditorilor pentru a pune în discuţie desemnarea unui nou evaluator (sau mai multor evaluatori pe categorii de bunuri – imobile, bunuri mobile corporale, bunuri mobile incorporale, inclusiv licenţa farmaciei) şi stabilirea onorariului acestuia, pentru efectuarea unei noi evaluări a tuturor bunurilor debitoarei.
Stabileşte termen pentru efectuarea unei noi evaluări în data de 10.05.2018, CF 3, cu citarea prin BPI a tuturor părţilor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, în ceea ce priveşte soluţia dată obiecţiunilor la raportul de evaluare.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 08.03.2018.
8 februarie 2018, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea cererii de reexaminare taxă de timbru şi pentru a se depune extras al contului de insolvenţă şi un extras al contului de trezorerie de la data deschiderii procedurii şi până la zi, situaţia încasărilor şi plăţilor - termen 08.03.2018.
7 decembrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se depune raport de evaluare menţionat în raportul de activitate, dovada publicării în BPI a tabelului definitiv, dovada publicării anunţului privind raportul de evaluare, să depună următorul raport de activitate cu indicarea tuturor menţiunilor prevăzute de art. 159 din Legea 85/2014, acordă termen de judecată la 08.02.2018.
23 noiembrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge ca neîntemeiată cererea formulată de creditoarea FARMEXIM SA având ca obiect ridicarea măsurii suspendării întemeiată pe art. 78 alin. 1 lit. B din Legea 85/2014.
Încheierea se va comunica prin BPI şi conform Codului de procedură civilă creditoarei FARMEXIM SA, debitoarei prin administrator special HOMESCU ELENA şi debitoarei prin administrator judiciar TOPAZ INSOLV SPRL, precum şi comitetului creditorilor.
Cu drept de apel în termen de 7 de zile de la comunicarea prezentei încheieri, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău - Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal, sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 23.11.2017.
7 septembrie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la 7 dec. 2017, pentru continuarea procedurii.
8 iunie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 7.09.2017.
2 martie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 8.06.2017.
26 ianuarie 2017, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Menţine termenul acordat în data de 02.03.2017 pentru verificarea stadiului dosarului de procedură.
Admite excepţia lipsei calităţii procesuale active a administratorului special în promovarea cererii de înlocuire a practicianului desemnat.
Respinge cererea de înlocuire a administratorului judiciar desemnat ca fiind formulată de o persoană lipsită de calitate procesuală activă.
Respinge ca nefondată sesizarea din oficiu privind înlocuirea administratorului judiciar desemnat.
Cu drept de apel cu privire la soluţia dată cererii / sesizării privind înlocuirea practicianului în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la sediul Tribunalului Bacău – Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 26.01.2017.
8 decembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea cererii formulate de administratorul special acordă termen la data de 26.01.2017 şi pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 2.03.2017.
8 septembrie 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii acordă termen la data de 8.12.2016.
26 mai 2016, ora 13:00
Complet: CF3
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru soluţionarea contestaţiilor acordă termen la data de 8.09.2016.
18 februarie 2016, ora 13:00
Complet: CF3u
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei OMNIA-FARM SRL .
Ca urmare a soluţiei date cererii debitoarei, califică cererea de deschidere a procedurii formulată de creditoarea FARMEXIM SA, precum şi cererea de deschidere a procedurii formulată de creditoarea PHARMAFARM SA, ca fiind declaraţii de creanţă, asupra cărora va aprecia administratorul judiciar în condiţiile art. 64 şi urm. din Legea 85/2006.
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei OMNIA FARM SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Păstrează dreptul de administrare al debitoarei, sub supravegherea administratorului judiciar desemnat.
Ia act de intenţia de reorganizare a debitoarei în baza unui plan de reorganizare.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe TOPAZ INSOLV SPRL, cu sediul în Bucureşti, Bd. Corneliu Coposu, nr. 53, et. 2, ap. 6, sector 3, care va avea atribuţii de supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 03.04.2016;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 23.04.2016;
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 18.05.2016;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 28.04.2016.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta încheierii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu numit de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen de judecată pentru analiza stadiului procedurii la data de 26.05.2016, CF 3.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în BPI, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 18.02.2016.
Pagina principală