Informații dosare ce cuprind 4581/108/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului: 
4581/108/2024
Data înregistrării: 
31 octombrie 2024, ora 12:30:00
Data ultimei modificări: 
28 octombrie 2025, ora 11:01:29
Instanță: 
Tribunalul Arad
Secție: 
SECTIA a II-a CIVILA
Materie: 
Faliment
Obiect: 
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: 
Fond
Părți:
PASECO AGRI S.R.L. - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
AGRII ROMANIA SRL - Creditor
ING BANK N.V. AMSTERDAM SUCURSALA BUCUREŞTI - Creditor
RDF SA - Creditor
Ședințe:
 4 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: termen administrativ de control 
 7 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Analizând stadiul procedurii insolventei debitoarei PASECO AGRI SRL, stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2025 pentru continuarea procedurii. 
Ia act de transmisiunea calităţii de administrator judiciar în favoarea ENSO SPRL, succesor al Progessio SPRL rezultat din divizare.
Pune în vedere administratorului judiciar (email), sub sancţiunea amenzii judiciare:
- să depună o situaţie detaliată/explicativă (istoric) al sumelor încasate/distribuite din averea debitoarei (având în vedere neconcordan?ele dintre sumele cuprinse în rapoartele de activitate privind soldul contului Raiffeisen şi diferenţa rămasă după plăţile realizate) precum şi dovada cheltuielilor avansate de către administratorul judiciar;
- să indice care este situaţia bunurilor înstrăinate (sesizate prin rap. activ. nr. 1 şi a celor neidentificate faptic) şi de ce nu a introdus acţiune în anularea valorificărilor (menţionată anterior, dar rămasă neadresată prin rap. nr. 2);
- să explice situaţia sumelor din casă şi conturi bănci, precum şi a eventualelor diferenţe scriptice/faptice în ceea ce le priveşte;
- să indice dacă s-a pronunţat cu privire la cererea de plată şi predare bunuri depusă de Unicredit Leasing Corporation IFN SA; 
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului. În raport se va menţiona şi onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; cu extrase din BPI privind rapoartele întocmite.
 
 
17 iunie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:  Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei Paseco Agri SRL - în procedura generală:
1)	Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri: 
- să indice care este situaţia celor 6 autovehicule identificate de Primăria Birchiş şi DRPCÎV în urma verificărilor, având în vedere că acestea nu se regăsesc în anexele privind inventarierea realizată de lichidator ;
- să indice motivul diferenţei de disponibilităţi între sumele din contul debitoarei (având în vedere extrasul de cont menţionat) şi care dintre sumele enumerate la Pct. II din procesul verbal de inventariere sunt active, nu pasive ale debitoarei (disponibilităţi, titluri de valoare ori creanţe deţinute de debitoare); 
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să procedeze la întocmirea tabelului definitiv;
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2)	Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 07.10.2025, ora 09.00 pentru continuarea  procedurii.
 8 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:  În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolven?ei debitoarei Paseco Agri SRL - în procedura generală de insolven?ă:
1.	Pune în sarcina administratorului judiciar, 
-	să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-	să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2.	Stabileşte termen administrativ de control la data de 17.06.2025, ora 09,00, pentru continuarea  procedurii. 
25 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,  analizând stadiul continuării procedurii insolventei debitoarei Paseco Agri SRL - în procedura generală de insolventă:
1.	Pune în sarcina administratorului judiciar, 
-	să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
-	să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2.	Stabileşte termen administrativ de control la data de 08.04.2025, ora 09,00, pentru continuarea  procedurii. 
13 februarie 2025, ora 12:30
Complet: C3-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că potrivit procesului verbal al adunării creditorilor din data de 16.01.2025 a fost desemnat administrator judiciar Progessio SPRL şi s-a stabilit onorariul acestuia de 1500 lei lunar exclusiv TVA în primele 12 luni de la data deschiderii procedurii şi onorariu de succes de 4% din sumele distribuite în cadrul procedurii.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar desemnat prin încheierea de sedintă nr. 250/06.11.2024.
Dispune plata onorariului cuvenit practicianului CII Talpai Loredana Hortensia în sumă de 9000 lei, precum şi a cheltuielilor de procedură în valoare de 91 lei, sume ce vor fi plătite din patrimoniul debitoarei, iar în situaţia în care nu sunt fonduri, din fondul prevăzut la art. 39 alin. 4 din Legea nr. 85/2014.
Constată ca rămasă fără obiect cererea petentei Progessio SPRL.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea încheierii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolventă, apel ce se va depune la Tribunalul Arad.
Dată în cameră de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instantei, azi, 13.02.2025.    
10 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr.10 din data de 05.12.2024 a Colegiului de Conducere al Tribunalului Arad  prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completurilor de judecată : C1-LP-2024, Cl-ORC-2024, C1-sindic-2024 şi Cl-sindic ( termen administrativ) şi  dosarele suspendate prezidate de domnul judecător Debreni Cristian Desideriu, care a depus cerere de eliberare din funcţie, prin pensionare, începând cu data de 16.12.2024 coroborată cu  Hotărârea nr. 11 din data de 23.12.2024 a Colegiului de Conducere al Tribunalului Arad  prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completurilor de judecată: C2-LP-2024, C2-ORC-2024, C2-sindic-2024 şi C2-sindic (termen administrativ) şi a dosarelor suspendate prezidate de doamna judecător Carmen Stancu, care a depus cerere de eliberare din funcţie, prin pensionare, începând cu data de 20.12.2024; 
Făcând aplicarea dispoziţiilor Procesului verbal încheiat în data de 10.12.2024 de către Tribunalul Arad – Secţia a II-a Civilă şi înregistrat sub nr.7371/AD/16.12.2024 la Cabinetul Preşedintelui prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul acestor complete de judecată şi ale  dispoziţiilor  Procesului verbal încheiat în data de 13.01.2025 de către Tribunalul Arad – Secţia a II-a Civilă şi înregistrat sub nr. 349/AD/13.01.2025 la Cabinetul Preşedintelui prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul acestor complete de judecată; 	
Dispune:Repartizarea cauzei  la completul  C3-  sindic - 2025.Stabileşte termen administrativ de control la data de 25.02.2025 ora 10:00, pentru continuarea  procedurii. 
29 noiembrie 2024, ora 09:45
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune desemnarea administratorului special în persoana domnului Paiusan Leontin Dorel.
Termen administrativ de control la data de 10.02.2025 ora 11:07
 6 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2024
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea formulată de debitorul PASECO AGRI S.R.L.,  pentru deschiderea procedurii generale.
 În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, 
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului PASECO AGRI S.R.L..
În temeiul art. 66, al. 7 din Legea nr. 85/2014 califică cererea de deschidere a procedurii insolvenţei  formulată  de creditorul AGRII ROMÂNIA S.R.L., ca fiind o declaraţie de creanţă.
În temeiul art. 73 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Desemnează administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolvenţă C.I. TALPAI LOREDANA HORTENSIA I.P.U.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 9.000 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014 dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţa judecătorească în a cărei jurisdicţie se află sediul debitoarei în vederea aplicării disp. art. 75 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 85 din Legea nr.85/2014 constată  că  debitorului nu îi este ridicat  dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului : asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei  copii după notificare şi dovezile publicării  acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. 
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la  data de 27.12.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 10.01.2025.
Constată  că termenul limită pentru  depunerea contestaţiilor la tabelul preliminar  este de 7 zile de la publicarea acestuia în B.P.I., eventualele  contestaţii  urmând a fi  timbrate fiecare cu  câte 200 lei, taxă judiciară  de timbru sub sancţiunea anulării  ca netimbrate; contestatorul urmând a depune la dosar, sub sancţiunea aplicării unei  amenzi judiciare, dovada  comunicării cu confirmare de primire, a câte unui exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc cu administratorul judiciar, creditorul a căruia creanţă  este contestată şi  cu  administratorul special. În acest sens, pârâţii chemaţi în judecată vor depune în termen de 10 zile de la comunicare întâmpinare sub sancţiunea prevăzută de art. 208, al. 2 C.pr.civ. şi vor face dovada comunicării acesteia cu contestatorul, administratorul judiciar şi cu administratorul special, cu confirmare de primire, sub sancţiunea aplicării unei  amenzi   judiciare.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 27.01.2025, ora 09,00, sala 219 .
           	Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 16.01.2025 ora  14 la sediul  debitorului şi convoacă creditorii debitorului.
Fixează  termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 20.12.2024.
Fixează la data de 06 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară .
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru  orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi  realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : 
- prima convocare  aferentă pentru  prima şedinţă, la care se va urmări  respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă  convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu  s-a putut adopta  o  hotărâre, din lipsă  de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o  din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări  ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură  să  atragă incidenţa în cauză  a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014. 
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să  convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi  să  depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară  din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. 
În temeiul art. 101, al. 2 din Legea nr. 85/2014 raportat  la art. 902, al. 2 pct. 16 C.civ., în situaţia în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, dispune ca administratorul judiciar să trimită instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi  documentele depuse conform art. 67 sau  74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii  generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20  de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica eventuala propunere de intrare în faliment prin procedura simplificată debitorului, prin administrator special şi creditorilor, prin B.P.I., depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii  de notificare.
Fixează termen pentru  dezbaterea acestui  raport, respectiv pentru  dezbaterea eventualelor opoziţii la deschiderea procedurii la data de 29.11.2024, ora 09,45.
Executorie. 
Cu drept de apel în termen de  7 zile de la comunicare.
În caz  de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10  zile de la  comunicarea de către pra0cticianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va  înregistra la prezentul dosar.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei  la data de 06.11.2024.
Pagina principală