Informații dosare ce cuprind 46/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 46/1259/2024
Data înregistrării: 7 martie 2024, ora 10:46:00
Data ultimei modificări: 12 februarie 2025, ora 15:34:32
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DANEXIA TOP MARKET SRL - Creditor
NISA TRANS SPEDITION SRL - Debitor
FOOD EXPERT SOLUTIONS SRL - Creditor
D.G.R.F.P. PLOIESTI - PRIN A.J.F.P. ARGES - Creditor
MUNICIPIUL CONSTANTA - SERVICIUL PUBLIC DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE CONSTANTA - Creditor
MUNICIPIUL PITESTI - DIRECTIA IMPOZITE SI TAXE LOCALE - Creditor
DUO S.R.L. - Creditor
PPC ENERGIE S.A. (FOSTA ENEL ENERGIE S.A.) - Creditor
MARATHON DISTRIBUTION GROUP S.R.L. - Creditor
ELIT S.R.L. - Creditor
AQUILA PART PROD COM S.A. - Creditor
OCEAN FISH S.R.L. - Creditor
STOCKDAY S.R.L. - Creditor
MACROMEX S.R.L. - Creditor

Ședințe:
20 mai 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

4 februarie 2025, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea . În temeiul dispoziţiilor art. 45 alin.(1) litera e) şi ale art. 57 alin.(3) şi (7) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă numeşte în calitate de administrator judiciar pe CII Raicu Ilie cu un onorariu fix lunar de 700 lei, fără a depă?i 7000 lei pentru întrega procedură, ?i un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor în cadrul procedurii, exclusiv TVA, care îl va înlocui pe administratorul judiciar provizoriu BUSINESS SUPORT SOLUTIONS IPURL. Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar provizoriu desemnat prin sentinţa de deschidere a procedurii. Stabileşte un onorariu de 4000 lei pentru administratorul judiciar provizoriu BUSINESS SUPORT SOLUTIONS IPURL, plus cheltuieli de procedură conform dovezilor ce se vor prezenta, în lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 39 alin.(4) din Legea nr. 85/2014 şi cu dispoziţiile art.38 alin.(5) din OUG nr. 86/2006, art.116 din Hotărârea nr. 3/2007 privind aprobarea Statutului privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă şi a Codului de etică profesională şi disciplină ale Uniunii Naţionale a Practicienilor în Insolvenţă din România, Republicată în Monitorul Oficial nr. 712/16.08.2018 şi art.4 din Anexa nr.3 la Decizia C.N.C. nr.1/2018 Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi 04.02.2025.

21 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C11 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Rezoluţie în temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. (3) din Legea nr. 85/2014, de la termenul administrativ din data de 21.01.2025 Analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei societăţii debitoare, judecătorul sindic dispune următoarele: Continuarea procedurii, acordând termen administrativ de control la data de 20.05.2025. ? Stabileşte termen de judecată în şedinţa publică din 04.02.2025, cu citarea părţilor, pentru soluţionarea cererii de numire a administratorului judiciar propus de creditori. Administratorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei (prin intermediul poştei electronice-fax sau email) un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, cu conţinutul prevăzut de art. 59 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, odată cu dovada publicării unui extras din raport în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În cazul nerespectării acestei obligaţii, se va dispune aplicarea unei amenzi judiciare. Măsuri în sarcina administratorului judiciar: Va întocmi şi va depune la dosarul cauzei tabelul definitiv al creanţelor debitorului insolvent şi procesul verbal de inventariere. Va face dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a tabelului definitiv al creanţelor debitorului insolvent.

24 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite în parte cererile creditorilor de deschidere a procedurii insolvenţei . În temeiul art.72 alin.(6) raportat la art.5 pct.29 şi pct.46, cu referire la art.38 alin.(1) din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei. În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe BUSINESS SUPORT SOLUTIONS IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014, cu o retribuţie lunară fixă de 2000 lei, exclusiv TVA, ?i un procent de 1.5% din sumele ob?inute ca urmare a ac?iunilor în anulare, recuperare crean?e ?i valorificare bunuri, plătită din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art.39 alin.(4) din Legea nr.85/2014 şi OUG nr.86/2006, pe baza unui buget previzionat, în limitele prevăzute a fi decontate din fondul de lichidare. Menţine debitorului dreptul de administrare. În temeiul art.99 cu referire la art.100 din Legea nr.85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii generale de insolvenţă. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi va trebui, în acelaşi timp : - trimisă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii; dacă creditorii cu sediul sau cu domiciliul în străinătate au reprezentanţi în ţară, notificarea va fi trimisă acestora din urmă; - publicată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. În temeiul art.100 din Legea nr.85/2014 notificarea va cuprinde: - termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii – 10 zile de la primirea notificării; - termenul de soluţionare a opoziţiilor - 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; - termenul limită de înregistrare a declaraţiilor de creanţă – 09/11/2024; declaraţiile de creanţe se vor timbra cu 200 lei, sub sancţiunea anulării; - termenul limită de verificare a creanţelor şi întocmire a tabelului preliminar de creanţe: 29/11/2024; - termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în B.P.I.; - termenul de întocmire a tabelului definitiv de creanţe şi soluţionare a contestaţiilor – 27/12/2024. - adresa de e-mail a administratorului judiciar, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. Prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 06/12/2024. Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 15/10/2024, raportul prev. de art.92 din Legea nr.85/2014, şi până la 04/11/2024, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitorului în stare de insolvenţă, conform art.97 alin.(1) din Legea nr.85/2014. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună lunar raportul prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014 şi să publice un extras al acestuia în BPI. Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art.101 din Legea nr.85/2014, inventarierea bunurilor debitorului în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii insolvenţei, iar conform art.58 alin.(1) lit. p) şi q) din Legea nr.85/2014, evaluarea acestora se va realiza până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor, administratorul judiciar provizoriu urmând a transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere. Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să respecte prevederile art.83, 84 şi 96 din Legea nr.85/2014. În temeiul art.77 alin. (3) din Legea nr.85/2014, pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să notifice furnizorilor de servicii deschiderea procedurii insolvenţei. Pune în vedere debitorului să respecte prevederile art.82 şi 84 din Legea nr.85/2014. În temeiul art. 101 alin.(2) din Legea nr.85/2014 raportat la art.902 alin.(2) pct.16 Cod civil, dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar provizoriu va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune. În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art.75. Stabileşte termen administrativ la data de 21/01/2025. Minuta sentinţei privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică de îndată administratorului judiciar numit provizoriu. Executorie. Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi 24.09.2024 .

21 mai 2024, ora 10:00
Complet: C11-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se reia procedura de citare cu părţile. Se citează debitorul Nisa Trans Spedition S.R.L la sediul rezultat din extrasul Oficiului Naţional al Registrului Comerţului. Amână judecarea cauzei şi acordă termen de judecată la data de 24.09.2024. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţa publică din 21 Mai 2024.



Pagina principală