Informații dosare ce cuprind 4619/110/2017
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4619/110/2017
Data înregistrării:
18 octombrie 2017, ora 13:45:00
Data ultimei modificări:
30 octombrie 2023, ora 11:23:05
Instanță:
Tribunalul Bacău
Secție:
Secţia a II-a civilă şi de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi agricole
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC ARABESQUE SRL GALAŢI - Creditor
SC PASIBO INSTAL SRL - Debitor
SC PASIBO INSTAL SRL PRIN LICH. JUD. LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL - Debitor
AJFP BACĂU - Creditor
UAT TG OCNA - Creditor
POLICOLOR SA CU SEDIUL PR ALES ÎN BUCUREŞTI - Creditor
IONELA SRL - Creditor
PĂUN SILVIU BOGDAN - Creditor
Ședințe:
27 octombrie 2023, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea lichidatorul judiciar privind închiderea procedurii.
In temeiul art. 174 din Lg. 85/2014, dispune închiderea procedurii insolvenţei debitoarei SC PASIBO INSTAL SRL.
Dispune radierea debitoarei din registrul comerţului.
În temeiul art. 180 din Lg. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar INSTANT EXPERT SPRL de orice îndatoriri şi responsabilităţi.
În temeiul art. 179 din Lg. 85/2014, dispune notificarea prezentei hotărâri debitorului, DGFP BACĂU, ORC de pe lângă Tribunalul Bacău sau altor registre pentru efectuarea menţiunilor din oficiu şi publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Cu drept de apel in 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Bacau.
Pronun?ată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, astăzi, 27.10.2023.
29 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru a se pune în discutie închiderea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 27.10.2023.
16 iunie 2023, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii, acordă termen la data de 29.09.2023, ora 09.00, CF5 2022.
24 martie 2023, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii, acordă termen la data de 16.06.2023, ora 09.00, CF5 2022.
16 decembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru recuperarea creanţelor, pentru continuarea demersurilor de valorificare a bunurilor din patrimoniul debitoarei, amână judecarea cauzei si acordă termen la data de 24 martie 2023 ora 9.00, CF5 2022.
30 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 16.12.2022, ora 09.00, CF5 2022, în vederea continuării procedurii.
13 mai 2022, ora 09:00
Complet: CF5 2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii, acordă termen la data de 30.09.2022, ora 09.00, CF5 2022.
11 februarie 2022, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, amână cauza la data de 13.05.2022, CF5 2022, ora 09.00.
5 noiembrie 2021, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii amână cauza la data de 11.02.2022, ora 09.00, CF5.
25 iunie 2021, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii acordă termen la data de 05.11.2021, ora 09.00, CF5.
14 mai 2021, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii amână cauza la data de 25.06.2021, ora 09.00, CF5.
5 martie 2021, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea continuării procedurii acordă termen la data de 14.05.2021, ora 09.00, CF5.
11 decembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
11 septembrie 2020, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
5 iunie 2020, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
7 februarie 2020, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bacău din 30.01.2020, prin care s-a hotărât continuarea formei de protest adoptate în Adunarea Generală din 21.01.2020, respectiv suspendarea activită?ii judecătore?ti până la pronun?area de către Curtea Constitu?ională asupra sesizării Î.C.C.J. sesizarea Cur?ii Constitu?ionale a României pentru controlul constitu?ionalită?ii, înainte de promulgare, a Legii privind abrogarea unor prevederi referitoare la pensiile de serviciu ?i indemniza?iile pentru limită de vârstă, precum ?i pentru reglementarea unor măsuri în domeniul pensiilor ocupa?ionale ?i solu?ionarea doar a cauzelor urgente – cererea debitoarei, mandat ad-hoc, concordat preventiv.
27 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Pentru continuarea procedurii.
17 mai 2019, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Pentru continuarea procedurii.
25 ianuarie 2019, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
5 octombrie 2018, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuare procedură.
29 iunie 2018, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei SC PASIBO INSTAL SRL. În baza art. 145 alin.1 lit.D raportat la art. 71 din Legea 85/2014 privind procedura insolventei, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitoarei SC PASIBO INSTAL SRL.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014 privind procedura insolvenţei dispune dizolvarea societăţii şi ridică dreptul de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 63 şi art. 73 din Legea 85/2014 desemnează provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, lichidator judiciar al debitoarei pe INSTANT EXPERT SPRL, care va avea atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea 85/2014.
Stabileşte provizoriu, până la prima adunare generală a creditorilor, un onorariu de 4000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să respecte dispoziţiile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 100 din Legea 85/2014, privind procedura insolvenţei, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 al. 3 din lege, privind intrarea debitorului în faliment prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusa de debitor în conformitate cu art. 67 alin 1 lit c), ori, după caz, în condiţiile alin. 2 al aceluiaşi articol, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor si fundaţiilor in care debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii şi tuturor băncilor unde debitorul are conturi deschise, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din lege.
Notificarea va cuprinde următoarele informaţii prevăzute de art. 100 din lege:
a) termenul limită de depunere de către creditori a opoziţiilor la deschiderea procedurii - 10 zile de la notificare, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor, care nu va depăşi 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora.
b) termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 25 iulie 2018, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie valabilă,
c) termen de verificare a creanţelor, întocmire şi publicare în BPI tabelului preliminar de creanţe la data de 03 august 2018.
d) termen de definitivare tabelului creanţelor la data de 03 septembrie 2018.
e) termenul de formulare a contestaţiilor la tabelul preliminar care va fi de 7 zile de la data publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar.
f) locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor, care va fi ţinută cel târziu la data de 09 august 2018.
Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica pe cheltuiala averii debitorului într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI, urmând a fi comunicată creditorilor de îndată, cel mai târziu cu 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Dispune ca lichidatorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor / asociaţilor / membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special conform art. 53 şi art. 56 din Legea 85/2014. În acest sens lichidatorul judiciar va convoca asociaţii debitoarei conform art. 42 alin. 3 şi 9 din Lg. 85/2006.
Prima adunare a creditorilor va fi convocată la sediul lichidatorului judiciar cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea situaţiei debitoarei, prezentarea raportului privind cauzele şi împrejurările care au dus la apariţia insolvenţei;
- alegerea unui comitet al creditorilor;
- desemnarea lichidatorului judiciar sau confirmarea lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic, cu stabilirea onorariului acestuia.
- probleme diverse.
La adunarea creditorilor va participa un reprezentant al salariaţilor.
În temeiul art. 74 din Legea 85/2014 pune în vedere debitoarei ca în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii să predea lichidatorului judiciar gestiunea averii, să pună la dispoziţia lichidatorului judiciar documentele prevăzute de art. 67 alin. 1 din acelaşi act normativ, precum şi toate informaţiile şi documentele solicitate de lichidator sub sancţiunea prevăzută de art. 82 din Legea 85/2014. Spre această finalitate lichidatorul judiciar va notifica debitoarea prin administrator statutar conform art. 42 alin. 3 şi 9 din Legea 85/2014, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în primul raport întocmit conform art. 59 alin. 1 din lege.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să întocmească un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, conform art. 97 alin. 1 din lege şi să-l depună la dosarul cauzei în termen de 40 de zile de la desemnarea sa.
Pune in vedere lichidatorului judiciar ca o copie a raportului prevăzut de art. 97 alin. 1 din Legea. 85/2014 să fie comunicată prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire persoanelor cărora le este imputabilă apariţia insolvenţei debitoarei, dacă au fost identificate astfel de persoane, o copie urmând a fi depusă la dosar, una la registrul comerţului şi altă copie va fi comunicată debitoarei.
Lichidatorul judiciar va depune lunar la dosarul cauzei raportul prevăzut la art. 59 alin.1 din Legea 85/2014, cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile debitoarei, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, cu menţionarea onorariului încasat şi modalităţii de calcul al acestuia. Un extras al raportului se va publica în BPI.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să publice în BPI toate actele de procedură pe care le va întocmi, integral sau în extras, după caz, ?i să depună la dosar dovada publicării acestora.
După rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si lichidatorul judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea “ÎN FALIMENT“, „IN BANKRUPTCY”, “EN FAILLITE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum si numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea.
Pune în vedere administratorului special al debitoarei să fie de faţă şi să asiste la inventar potrivit art. 152 din Legea 85/2014. Spre această finalitate, lichidatorul judiciar va notifica administratorul special atât conform art. 42 din lege, cât şi prin scrisoare recomandată cu confirmare de primire atât la sediul debitoarei, cât şi la domiciliul administratorului, despre rezultatul notificării urmând a se face vorbire în raportul întocmit conform art. 59 alin. 1 din Legea 85/2014, precum şi în actul de inventar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să efectueze procedura de inventariere a bunurilor din averea debitoarei în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor conform art. 67 sau 74 şi / sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. O copie a actului de inventar va fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse trancripţiei, inscripţei sau înregistrării în registrele de publicitate, lichidatorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor sau instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
Dispune sigilarea bunurilor debitoarei.
Lichidarea bunurilor din averea debitoarei va începe după finalizarea inventarierii şi depunerea raportului de evaluare conform art. 154 şi 155 din Legea 85/2014.
După ce bunurile din averea debitoarei au fost lichidate, dispune ca lichidatorul judiciar să întocmească un raport final de activitate, care va fi comunicat tuturor creditorilor şi debitoarei.
În temeiul art. 86 alin. 1 din Legea 85/2014 dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Dispune ca unităţile poştale şi de curierat să comunice la sediul lichidatorului judiciar întreaga corespondenţă adresată debitoarei.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conformitate cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmire a unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau Serviciilor Judeţenea ale Arhivelor Naţionale asupra măsurilor dispuse, conform art. 18 alin 5 din acelaşi act normativ.
Dispune comunicarea prezentei încheieri către instanţele judecătoreşti din raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În conformitate cu prevederile art. 71 din Legea 85/2014, minuta încheierii privind deschiderea procedurii se comunică, de îndată, practicianului desemnat provizoriu de către grefierul de şedinţă.
Fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului procedurii la data de 5.10.2018.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău, Secţia a II-a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 29.06.2018.
22 iunie 2018, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 29.06.2018.
11 mai 2018, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii.
26 ianuarie 2018, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarea SC PASIBO INSTAL SRL În temeiul art. 72 alin. 6 din Legea 85/2014, deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei SC PASIBO INSTAL SRL pe o durata maximă a perioadei de observaţie de 12 luni, calculate de la data deschiderii procedurii, conform art. 112 alin. 3 din aceeaşi lege.
Califică cererea creditorului SC ARABESQUE SRL Gala?i ca fiind o cerere de crean?ă, cerere formulată în dosarul nr. 4619/110/2017.
În temeiul art. 45 alin. 1 lit. d coroborat cu art. 57 alin. 1 şi art. 73 din Legea nr. 85/2014, desemnează provizoriu administrator judiciar al debitoarei pe LICHIDATOR INSTANT EXPERT SPRL, care va avea atribuţii de conducere şi supraveghere a activităţii debitoarei şi atribuţiile prevăzute de art. 58 din Lg.85/2014.
Stabileşte provizoriu un onorariu de 3000 lei pe toată durata procedurii.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea 31/1990 republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la O.R.C. Bacău a reprezentanţilor săi permanenţi.
În temeiul art. 71 alin 2 din Legea nr. 85/2014, pune în vedere administratorul judiciar obligaţia de a notifica: creditorii, debitoarea, Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Bacău, conf. art. 100 alin. 1 Legea 85/2014. Notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor.
Notificarea va cuprinde informaţiile prevăzute de art. 100 din Legea nr. 85/2014, respectiv următoarele termene-limită:
• termenul pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului, care va fi 20.02.2018;
• cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
• termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe, care va fi 12.03.2018;
• termenul de definitivare a tabelului creanţelor, care va fi 10.04.2018;
• locul, data şi ora primei şedinţe a adunării creditorilor, care va avea loc cel târziu la data de 28.02.2018.
În baza art. 99 alin. 3 din Legea 85/2014 notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
Conform art. 92 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului sindic în maxim 20 de zile de la desemnare un raport prin care va propune fie intrarea in procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să întocmească şi să supună judecătorului – sindic în maxim 40 de zile de la desemnare, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului şi la registrul comerţului şi va fi comunicată debitoarei.
În baza art. 53 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţiilor/membrilor debitoarei pentru a-şi desemna un administrator special în termen de maxim 10 zile de la notificarea prezentei hotărâri. Adunarea generală va fi prezidată de administratorul judiciar sau de lichidatorul judiciar, după caz. Atrage atenţia debitoarei asupra faptului că, dacă adunarea asociaţilor/acţionarilor/membrilor, convocată potrivit alin. (1), nu desemnează un administrator special, debitoarei i se va ridica dreptul de administrare, dacă acesta nu a fost deja ridicat, iar debitoarea, respectiv asociaţii/acţionarii/membrii sunt decăzuţi din drepturile recunoscute de procedură şi care sunt exercitate prin administrator special.
Prima adunare a creditorilor va fi ţinută în termenul prevăzut de art. 100 alin.1 lit. e din Legea 85/2014, cu următoarea ordine de zi:
- prezentarea rapoartelor întocmite de administratorul judiciar în condiţiile art. 92 si 97 din lege cu propunerea de continuare a perioadei de observaţie sau de trecere la faliment;
- în cazul în care în raportul administratorului întocmit conform art. 97 alin. 1 din Legea 85/2014 se face propunerea de intrare în faliment în procedură generală va supune votului adunării creditorilor această propune în condiţiile art. 97 alin. 4 şi 5 şi art. 98 din Legea 85/2014
- alegerea unui comitet al creditorilor format din 3-5 creditori în condiţiile art. 50 din lege;
- desemnarea unui administrator judiciar sau confirmarea administratorului judiciar sau lichidatorului judiciar desemnat provizoriu de către judecătorul sindic în condiţiile art. 57 alin. 2 din Legea 85/2014, stabilirea onorariului acestuia. În cazul în care onorariul se va achita din fondul constituit potrivit prevederilor art. 39 alin. (4), acesta va fi stabilit pe baza criteriilor prevăzute în Ordonanţa de urgenţă a Guvernului nr. 86/2006, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
- probleme diverse.
Conform art. 101 din Legea 85/2014 administratorul judiciar va efectua, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 sau 74 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, o copie a actului de inventar urmând a fi depusă la dosarul cauzei.
Dacă debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În baza art. 75 din Legea 85/2014 de la data deschiderii procedurii se suspendă de drept toate acţiunile judiciare, extrajudiciare sau măsurile de executare silită pentru realizarea creanţelor asupra averii debitorului. Valorificarea drepturilor acestora se poate face numai în cadrul procedurii insolvenţei, prin depunerea cererilor de admitere a creanţelor. La data rămânerii definitive a hotărârii de deschidere a procedurii, atât acţiunea judiciară sau extrajudiciară, cât şi executările silite suspendate încetează.
Nu sunt supuse suspendării de drept prevăzute la alin. (1) al art. 75 din Legea 85/2014:
• căile de atac promovate de debitor împotriva acţiunilor unui/unor creditor/creditori începute înaintea deschiderii procedurii şi nici acţiunile civile din procesele penale îndreptate împotriva debitorului;
• acţiunile judiciare îndreptate împotriva codebitorilor şi/sau terţilor garanţi.
• acţiunile judiciare pentru determinarea existenţei şi/sau cuantumului unor creanţe asupra debitorului, născute după data deschiderii procedurii.
În baza art. 76 din Legea 85/2014 în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea 85/2014, dispune ca administratorul judiciar să comunice prezenta hotărâre către instanţele judecătoreşti de pe raza Tribunalului Bacău şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În baza art. 83 din Legea 85/2014 după rămânerea definitivă a hotărârii de deschidere, toate actele şi corespondenţa emise de debitor si administrator judiciar vor cuprinde în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limba română, engleză şi franceză menţiunea „IN INSOLVENTA”, ”IN INSOLVENCY” „EN PROCEDURE COLLECTIVE”.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul, data şi instanţa care a pronunţat hotărârea
În baza art. 59 din Legea 85/2014 dispune ca administratorul judiciar să depună lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia.
Raportul prevăzut de art. 59 din Legea 85/2014 se depune la dosarul cauzei, iar un extras se publică în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar ca, înainte de a fi depuse la instanţă, toate actele de procedură pe care le va întocmi să fie publicate în BPI.
Pune în vedere administratorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale debitoarei, în conform. cu Legea 16/1996, respectiv gruparea pe unităţi arhivistice, păstrare şi inventariere pe durata procedurii reorganizării şi lichidării judiciare, iar ulterior, de selecţionare şi întocmirea unui proces verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 din legea 16/1996 cu notificarea Arhivelor Naţionale sau serviciilor judeţene ale Arhivelor Naţionale, conform art. 18 alin. 5 din legea 16/1996.
În temeiul art. 39 din Legea 85/2014, în termen de 2 zile de la notificarea prezentei hotărâri, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţi vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar
În baza art. 71 din Legea 85/2014 minuta hotărârii privind deschiderea procedurii insolvenţei se comunică, de îndată, de către grefierul de şedinţă, administratorului judiciar provizoriu desemnat de către judecătorul-sindic.
În baza art. 59 alin. 3 din Legea 85/2014 fixează termen administrativ de control pentru analiza stadiului procedurii la data de 11.05.2018, CF 5.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii, cererea de apel urmând a fi depusă la Tribunalul Bacău – Secţia a II –a Civilă şi de Contencios Administrativ şi Fiscal sub sancţiunea nulităţii.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 26.01.2018.
19 ianuarie 2018, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea la data de 26.01.2018
15 decembrie 2017, ora 09:00
Complet: CF5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza pt pregătirea apărării si studiul întâmpinării
Pagina principală