Informații dosare ce cuprind 4672/30/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4672/30/2021
Data înregistrării:
21 octombrie 2021, ora 11:45:00
Data ultimei modificări:
10 ianuarie 2024, ora 15:35:14
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
VALNEL CONSTRUCT SRL - Creditor
TEDOR WEST CONSULT SRL - Debitor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
LIBRA INTERNET BANK SA - Creditor
MATYAS MARIANA - Creditor
UNIVERSITATEA DE ŞTIINŢE AGRICOLE ŞI MEDICINĂ VETERINARĂ CLUJ NAPOCA - Creditor
Ședințe:
22 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: ÎNCHIDE PROCEDURA.
7 decembrie 2023, ora 11:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 22.12.2023.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 07.12.2023.
26 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen la data de 07.12.2023, sala 174, complet C2NS/MA, ora 11:00, în şedinţă publică, pentru punerea în discuţie a propunerii de închidere a procedurii. Dispune citarea creditorilor prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, potrivit art. 174 din Legea 85/2014, cu menţiunea că va fi pusă în discuţie propunerea de închidere a procedurii şi de a preciza dacă înţeleg să avanseze fondurile necesare continuării procedurii. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 26.10.2023.
25 mai 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 26.10.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 19.10.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 25.05.2023.
9 februarie 2023, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 25.05.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 18.05.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 09.02.2023.
6 octombrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată confirmat în calitate de lichidator judiciar practicianul în insolvenţă C.I.I. DOMIDE NICOLETA, cu sediul în Timisoara, Str. Perlei, nr. 15, bl. 103, et. 1, ap. 6, jud. Timis, RFO I - 4229, CIF RO 34018894. TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 09.02.2023, pentru evaluare, valorificare bunuri şi în vederea continuării procedurii de insolvenţă faţă de debitoare.
23 iunie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Deschide procedura generală a falimentului
24 martie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
9 decembrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul VALNEL CONSTRUCT S.R.L. pentru deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitoarei TEDOR WEST CONSULT S.R.L.
În temeiul art. 72 alin. (6) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Deschide procedura generală de insolvenţă împotriva debitoarei TEDOR WEST CONSULT S.R.L.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 24.03.2022, pentru când administratorul judiciar se va conforma dispoziţiilor instanţei în sensul de a întocmi, conform disp. art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolventei şi de insolventă, şi va depune la dosar raportul de activitate, cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicarea în BPI, care se va depune la Tribunalul Timiş.
Pronunţată în şedinţa publică de la 09.12.2022.
Pagina principală