Informații dosare ce cuprind 4673/30/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4673/30/2021
Data înregistrării:
21 octombrie 2021, ora 11:54:00
Data ultimei modificări:
1 septembrie 2025, ora 17:31:42
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
ORASUL DETA - Creditor
AGROFARKAS SRL - Debitor
S.C. CRISTDAR S.R.L. - Creditor
AGROFARKAS SRL - PRIN LICHIDATOR JUDICIAR GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., ÎNREGISTRAT LA U.N.P.I.R. SUB NR. RFO II – 0912, AVÂND C.U.I. 38374827 - Debitor
AJFP TIMIŞ - Creditor
A.P.I.A. -CENTRUL JUDEŢEAN TIMIŞ - Creditor
ORAŞUL DETA - Creditor
SC RDF SA - Creditor
Ședințe:
26 martie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 26/03/2026, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 19/03/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării şi, eventual a valorificării bunului imobil – situat în Deta CF 401855 identificat în patrimoniul debitoarei;
- să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Menţine dispoziţia de la termenul anterior în sensul că pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu ca la raportul de activitate ce urmează a fi întocmit pentru termenul ce se va acorda să ataşeze:
- dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate înregistrat sub nr. 130/12.10.2023 depus la dosar pentru termenul din 09.11.2023, sub sancţiunea amendării;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
28 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării şi, eventual a valorificării bunului imobil – situat în Deta CF 401855 identificate în patrimoniul debitoarei;
Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu ca la raportul de activitate ce urmează a fi întocmit pentru termenul ce se va acorda să ataşeze:
- dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate înregistrat sub nr. 130/12.10.2023 depus la dosar pentru termenul din 09.11.2023, sub sancţiunea amendării;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
16 mai 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 28/11/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 21/11/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea evaluării şi, eventual a valorificării bunului imobil – situat în Deta CF 401855 identificate în patrimoniul debitoarei;
Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu ca la raportul de activitate ce urmează a fi întocmit pentru termenul ce se va acorda să ataşeze:
- dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate înregistrat sub nr. 130/12.10.2023 depus la dosar pentru termenul din 09.11.2023 şi a raportului de activitate înregistrat sub nr. 51/08.05.2024 depus la dosar pentru termenul de azi, sub sancţiunea amendării;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Mai 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
9 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 16/05/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/05/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea inventarierii, evaluării şi, eventual a valorificării bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei;
Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu ca la raportul de activitate ce urmează a fi întocmit pentru termenul ce se va acorda să ataşeze:
- dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate depus pentru termenul de azi, sub sancţiunea amendării;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 09 Noiembrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
18 mai 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 60 al. 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă
Aplică lichidatorului judiciar GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L.,, sancţiunea amenzii de 1.000 lei, cu darea în debit.
Cu cerere de reexaminare în 15 zile de la comunicare.
Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
În temeiul disp. art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 09/11/2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 02/11/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea inventarierii, evaluării şi, eventual a valorificării bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei;
Pune în vedere lichidatorului judiciar provizoriu ca la raportul de activitate ce urmează a fi întocmit pentru termenul ce se va acorda să ataşeze:
- dovada publicării în B.P.I. a tabelului definitiv consolidat al creanţelor privind debitoarea, precum şi a publicării raportului de activitate depus pentru termenul de azi, sub sancţiunea amendării;
- listele de inventar întocmite pentru bunurile identificate în patrimoniul debitoarei, rapoartele de evaluare a bunurilor, precum şi hotărârea Adunării Generale a Creditorilor cu privire la aprobarea acestora, a raportului privind modalitatea de valorificare şi a regulamentului de vânzare;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 18 Mai 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
12 ianuarie 2023, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: HOT./12.01.2023
Aprobă raportul administratorului judiciar GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 3, SAD 19, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0912, având C.U.I. 38374827, desemnat pentru administrarea procedurii privind debitoarea S.C. AGROFARKAS S.R.L., cu sediul în Deta, str. Victoriei nr. 57, ap. 2, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/2288/2008, având C.U.I. 24075655.
În baza art. 145 al. 1 lit. A pct. b din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, dispune intrarea debitoarei S.C. AGROFARKAS S.R.L., în faliment, în procedura generală.
În baza disp. art. 145 alin 2 lit. a din lege, dispune dizolvarea societăţii şi ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu administratorul judiciar desemnat iniţial, respectiv practicianul în insolvenţă GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Gheorghe Lazăr nr. 24, et. 3, SAD 19, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0912, având C.U.I. 38374827.
Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei.
În temeiul art. 147 alin.1 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment şi fixează, în temeiul art. 146 alin. 2 din Legea insolvenţei, următoarele termene:
Termenul – limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor prevăzute la art. 146 al. 3 Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, în vederea întocmirii tabelului suplimentar la data de 27.02.2023.
Termenul de verificare a creanţelor prevăzute la art. 146 al. 3 din lege, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora la data de 28.03.2023.
Termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă a tabelului suplimentar.
Termen de întocmire a tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 27.04.2023.
În temeiul art. 151 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment, debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timi?, pentru efectuarea menţiunii, precum şi publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 18.05.2023, pentru când lichidatorul judiciar va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar că neîndeplinirea culpabilă a obliga?iilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul – sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 12 Ianuarie 2023.
10 noiembrie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment a debitoarei.
19 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
13 ianuarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de reclamantul ORAŞUL DETA, cu sediul în Deta, str. Victoriei nr. 32, având C.U.I. 2503378 împotriva debitoarei S.C. AGROFARKAS S.R.L., cu sediul în Deta, str. Victoriei nr. 57, ap. 2, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/2288/2008, având C.U.I. 24075655 şi, în consecinţă:
În temeiul art. 72 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. AGROFARKAS S.R.L., cu sediul în Deta, str. Victoriei nr. 57, ap. 2, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/2288/2008, având C.U.I. 24075655.
În temeiul art. 45 al .1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă GLOBAL PARTNER INSOLVENCY I.P.U.R.L., cu sediul în Timi?oara, str. Martin Luther nr. 2, et. 2, judeţul Timi?, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0912, având C.U.I. 38374827, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru acesta un onorariu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În temeiul art. 99 şi art. 100 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune notificarea de către administratorul judiciar a deschiderii procedurii debitoarei S.C. AGROFARKAS S.R.L., cu sediul în Deta, str. Victoriei nr. 57, ap. 2, jude?ul Timi?, înregistrată la Oficiul Registrului Comer?ului de pe lângă Tribunalul Timiş sub nr. J35/2288/2008, având C.U.I. 24075655, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă la data de 02.02.2022.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 28.02.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 21.03.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitoarea, creditorii şi orice altă parte interesată vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 08.04.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 22.02.2022.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 24.03.2022, ora 1200, la sediul administratorului judiciar şi convoacă creditorii debitoarei.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar potrivit art. 99 din Legea 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolven?ă.
Acordă termen administrativ de control la data de 19.05.2022, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 13 Ianuarie 2022.
2 decembrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată în data de 13.01.2022 pentru a se comunica noua cerere formulată de deschidere a procedurii insolven?ei.
Pagina principală