Informații dosare ce cuprind 4690/108/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4690/108/2024
Data înregistrării:
7 noiembrie 2024, ora 11:40:00
Data ultimei modificări:
7 octombrie 2025, ora 13:33:06
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
FLORIN TERMOPANE SRL - Debitor
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ONRC ARAD - Intimat
AJFP ARAD - Intimat
AJFP ARAD - Creditor
Farcaş Zaharie Florin - Creditor
Ședințe:
23 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control
3 iulie 2025, ora 09:10
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea administratorului judiciar - practicianul în insolvenţă SCP FALIMVEST S.P.R.L.
Aprobă raportul de activitate al administratorului judiciar de la filele 229 VOL II prin care se propune intrarea debitoarei în faliment si în consecinţă: În temeiul art.145 al.1 lit.B si art.92 alin.4-5 din Legea nr.85/2014 dispune începerea procedurii falimentului debitoarei SC,,FLORIN TERMOPANE SRL.
În temeiul art.145 alin.2 din Legea nr.85/2014, desemnează lichidator pe practicianul în insolvenţă SCP FALIMVEST S.P.R.L care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.64 din Legea nr.85/2014 .
Dispune dizolvarea societăţii debitoare SC,,FLORIN TERMOPANE SRL,, SRL şi ridicarea dreptului de administrare al debitorului.
Dispune tuturor băncilor la care debitorul are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al lichidatorului judiciar.
Fixează termenul maxim de predare a gestiunii către lichidatorul, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei .
Dispune predarea către lichidator, în termen de 10 zile de la pronunţarea prezentei, a listei creanţelor născute în cursul procedurii.
Dispune notificarea trecerii la faliment a debitorului către : asociaţii, acţionarii, creditorii şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad şi alte registre, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.146 din Legea nr.85/2014, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai lichidatorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţă aferente creanţelor născute în cursul procedurii la data de 14.08.2025.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor născute în cursul procedurii, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 12.09.2025 .
Fixează termenul limită pentru depunerea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar de 7 zile de la data publicării acestuia în B.P.I.
Fixează termenul pentru soluţionarea contestaţiilor împotriva tabelului suplimentar la data de 13 .10.2025 .
Fixează la data de 03 a fiecărei luni, termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art.59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia lichidatorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art. 60 al.2 şi 3 respectiv art.57 al.4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
In temeiul art.151 alin.1 din Legea nr.85/2014 dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Pune în vedere lichidatorului să întocmească o situaţie privind creanţele salariale achitate până la data prezentei, respectiv să facă în continuare distribuirea sumelor încasate în urma valorificării bunurilor din averea debitorului.
Stabileşte termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 23.10.2025 , ora 09:00 .
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cerea de apel se va depune la Tribunalul Arad .
Pronunţată în şedinţă publică din data de 03 iulie 2025, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei .
8 mai 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC FLORIN TERMOPANE SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie:
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei;
- să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- fixarea unui termen de judecată, pentru a se soluţiona cererea/ propunerea de intrare în faliment a debitoarei, sens în care se vor cita sens în care părţile se vor cita prin B.P.I. cu menţiunea aferentă la data de 03.07.2025, ora 09,10.
13 februarie 2025, ora 09:30
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.45 lit.e din Legea nr.85/2014, ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă - SCP Falimvest SPRL în calitate de lichidator judiciar, desemnat pentru debitoarea SC,,FLORIN TERMOPANE SRL,, potrivit hotărârii Adunării Generale a Creditorilor din data de 21.01.2025 .
Constată că, potrivit hotărârii Adunării generale a creditorilor din aceeaşi dată s-a stabilit un onorariu pentru desfăşurarea procedurii în cuantum de 7.000 lei+ TVA/lună , ce se va calcula de la data acestei adunări generală a creditorilor-21.01.2025, având în vedere că prin hotărârea de deschidere a procedurii generale împotriva debitorului SC,,FLORIN TERMOPANE SRL,, SRL din 14.11.2024 s-a stabilit o retribuţie de 1.500 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. La acest onorariu, se adaugă un onorariu de succes de 10 % din sumele obţinute din vânzarea bunurilor si recuperarea creanţelor fără TVA .
Constată depus raportul prevăzut de art.97 din Legea nr. 85/2014 asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei .
În vederea stabilirea masei pasive a debitoarei , practicianul în insolvenţă a întocmit Tabelul Preliminar, ce a fost depus la dosar şi publicat în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr. 146/09.01.2025, iar nefiind formulate contesta?ii, s-a procedat la întocmirea tabelului definitiv de crean?e ?i publicarea în BPI .
În vederea stabilirii masei active a debitoarei, Primăria Municipiului Arad – Direcţia Venituri - fila 109 , a răspuns că debitoarea nu are bunuri înregistrate în evidenţele fiscale si s-a procedat la inventarierea bunurilor -f 156-157 .
Pentru ca practicianul în insolvenţă să îşi îndeplinească în continuare atribuţiile prevăzute de Legea nr. 85/2014, dispune amânarea cauzei pe termen administrativ pentru data 08 mai 2025 ora 9.05 .
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad
Pronunţată în şedinţa publică din data de 13.02.2025 , prin punerea la dispoziţia părţilor a soluţiei de către grefa instanţei, conform art.402 teza finală C. proc. civ .
14 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea SC ,, FLORIN TERMOPANE SRL ,, SRL pentru deschiderea procedurii generale.
În temeiul art.71 alin.1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului SC,,FLORIN TERMOPANE SRL,, SRL.
În temeiul art.73 din Legea nr.85/2014 numeşte administrator judiciar pe practicianul în insolvenţă – SCP Falimvest SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din Legea nr.85/2014 , cu o retribuţie de 1.500 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. În baza art.85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 , dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art.99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 27.12.2024 .
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 17.01.2025 .
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 10.02.2025 .
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 21.01.2025 ora 13 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului.
În temeiul art.92 alin.1 si 2 din Legea nr.85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau art.74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorului care a depus cererea introductivă şi debitorului, prin administrator special, depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează la data de 14 a fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art.45 lit.o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp art.60 al.2 şi 3, respectiv art.57 al.4 din Legea nr.85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convocare adunarea generală a asociaţilor debitorului, în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar în 5 zile de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune practicianului în insolvenţă efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
In temeiul art.39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 13.02.2025, ora 09,30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Creditorii notificaţi conform art.100 din Legea nr.85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art.100 al.1 lit.a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Dată în camera de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică azi, 14.11.2024 .
Pagina principală