Informații dosare ce cuprind 4733/30/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4733/30/2023
Data înregistrării:
16 octombrie 2023, ora 12:47:00
Data ultimei modificări:
3 noiembrie 2025, ora 11:03:45
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CONS RUDEI SRL - Debitor
S.C. CONS RUDEI S.R.L. - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, ÎNREGISTRAT ÎN REGISTRUL U.N.P.I.R. RFO I – 3398, AVÂND C.U.I. RO 34022348 - Debitor
RUDEI GHENADII - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
SAN MARCO ARTE SRL - Creditor
EDIL COLORE SRL - Creditor
Ședințe:
26 februarie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
30 octombrie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură simplificată, acordă termen la 26.02.2026, pentru continuarea procedurii.
9 octombrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate depus la dosar pentru termenul de azi şi de măsurile întreprinse de administratorul judiciar.
Fixează termen de judecată la data de 30/10/2025, sala nr. 174, ora – afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că la termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar provizoriu prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului.
Practicianul în insolvenţă are obligaţia de a depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, dovada publicării în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a raportului cu propunerea de intrare în faliment a debitoarei, în măsura în care nu a fost depusă, precum şi dovada publicării în B.P.I. a procesului – verbal al Adunării Generale a Creditorilor din data de 01.10.2025, înregistrat sub nr. 1770/01.10.2025.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 09 Octombrie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
13 martie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de practicianul în insolvenţă pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 09/10/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 02/10/2025, în care va prezenta, în concret, demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 13 Martie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
26 septembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii, amână judecarea cauzei la data de 13.03.2025.
22 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de hotărârea creditorilor, astfel cum a fost aceasta a fost consemnată în procesul – verbal al şedinţei Adunării Creditorilor din data de 10.01.2024 şi, în consecinţă:
În temeiul art. 45 al. 1 lit. e) din Legea 85/2014,
Confirmă practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, în calitate de administrator judiciar definitiv al debitoarei S.C. CONS RUDEI S.R.L., precum şi onorariul acestuia aprobat de creditori.
Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni.
Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Dispune detaşarea filei 49, vol. 2, reprezentând contestaţie la tabelul preliminar al creanţelor înregistrat sub nr. 2721/22.12.2023, întocmit de administratorul judiciar provizoriu al debitoarei, contestaţie formulată de RUDEI GHENADII şi trimiterea ei la Serviciul Registratură al Tribunalului Timiş în vederea constituirii unui dosar asociat, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar al creanţelor înregistrat sub nr. 2721/22.12.2023, întocmit de administratorul judiciar provizoriu al debitoarei.
Dispune renumerotarea filelor din volumul 2 al dosarului.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 26/09/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 19/09/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat ce se va constitui având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar al creanţelor debitoarei formulată de creditorul RUDEI GHENADII;
- demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură, eventual, întocmirea şi depunerea unui plan de reorganizare a activităţii debitoarei;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 22 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
21 decembrie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 4733/30/2023
ÎNCH./21.12.2023
Admite cererea formulată de CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, cu sediul în Timişoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 9, Corp D, et. 4, spaţiul nr. HQD 401, judeţul Timiş, înregistrat în registrul U.N.P.I.R. RFO I – 3398, având C.U.I. RO 34022348 – în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C. CONS RUDEI S.R.L., cu sediul în Giroc, str. Rodnei nr. 17A3, Birou 2, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/1096/2020, având C.U.I. 42511353 şi în consecinţă:
În temeiul art. 100 al. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă;
Dispune majorarea termenului procedural prevăzut de art. 100 al. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, respectiv data şedinţei adunării creditorilor la data de 10/01/2024, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere acestuia să convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 21 Decembrie 2023.
23 octombrie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: DOSAR NR. 4733/30/2023
ÎNCH./23.10.2023
Admite cererea formulată de debitoarea S.C. CONS RUDEI S.R.L. şi, în consecinţă;
În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. CONS RUDEI S.R.L., cu sediul în Giroc, str. Rodnei nr. 17A3, Birou 2, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/1096/2020, având C.U.I. 42511353.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ DRĂGULESCU CRISTINA, cu sediul în Timişoara, str. Gheorghe Lazăr nr. 9, Corp D, et. 4, spaţiul nr. HQD 401, judeţul Timiş, înregistrat în registrul U.N.P.I.R. RFO I – 3398, având C.U.I. RO 34022348, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 7.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa,
Dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. CONS RUDEI S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 13.11.2023.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 07.12.2023.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 27.12.2023.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 16.01.2024.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 04.12.2023.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 03.01.2024, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 22/02/2024, pentru când lichidatorul judiciar:
- va întocmi raport de activitate conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosar cel mai târziu până la data de 15/02/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 23 Octombrie 2023.
Pagina principală