Informații dosare ce cuprind 486/108/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
486/108/2024
Data înregistrării:
26 ianuarie 2024, ora 11:40:00
Data ultimei modificări:
2 iulie 2025, ora 16:05:05
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GREEN-HAY LAND SRL - Debitor
JUDECATORIA ARAD - Intimat
ORC ARAD - Intimat
BCR SA - Creditor
WEST LAND SRL - Creditor
DGFP TIMISOARA - AJFP ARAD - Creditor
PRIMĂRIA VINGA - Creditor
EKOAGRIKROP SRL - Creditor
FÂNTÂNELE FARMING SRL - Creditor
GERMO POLIS SRL - Creditor
KAMPO NOVA SRL PRIN ADMINISTRATOR FIDES ADVISOR - Creditor
ND DEVELOPERS EXCUTION SRL - Creditor
RO AGRICULTURE INVESTMENT SICAV SRL - Creditor
SAATBAU ERNTECUT GMBH - Creditor
SOCOTRA FARMNING SRL - Creditor
UNICREDIT LEASING CORPORATION IFN SA - Creditor
BERARI IOAN - Creditor
BUCEAG ADRIAN VASILE - Creditor
DUMITRACHE ADRIANA FLORINA - Creditor
HAIDUC REMUS - Creditor
LADARIU CORINA MARIA - Creditor
THORES JOHANNA MELITTA MARIA - Creditor
Ședințe:
22 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
2 iulie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GREEN HAY LAND SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să supravegheze activitatea debitoarei, modul de implementare a planului de reorganizare,
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 22.10.2025 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea planului de reorganizare.
7 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GREEN HAY LAND SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să supravegheze activitatea debitoarei, modul de implementare a planului de reorganizare,
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 02.07.2025 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea planului de reorganizare.
15 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GREEN HAY LAND SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să supravegheze activitatea debitoarei, modul de implementare a planului de reorganizare,
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 07.05.2025 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea planului de reorganizare.
6 noiembrie 2024, ora 10:00
Complet: C7-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 140 raportat la art. 139, al.1, lit. B din Legea nr. 85/2014, admite cererea administratorului judiciar Cabinet de Insolven?ă Puie Magda Rodica şi, pe cale de consecinţă :
Confirmă planul de reorganizare al debitorului Green – Hay Land SRL.
Fixează termen administrativ de control la data de 15 ianuarie 2025.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Pronunţată azi, 06 noiebrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
2 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GREEN HAY LAND SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
Având în vedere raportul de activitate întocmit de administratorul judiciar
1) Dispune:
- Se fixează termen de judecată la data de 06.11.2024, ora 10:00 pentru soluţionarea cererii administratorului judiciar privind eventuala confirmare a planului de reorganizare;
- Se citează păţile prin Buletinul procedurilor de insolventă
3 iulie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: termen administrativ de control anulat
5 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de administratorul judiciar Cabinet de Insolven?ă Puie Magda Rodica şi în consecinţă:
În baza art. 132 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune prelungirea cu 30 de zile a termenului de depunere a planului de reorganizare privind debitorul Green – Hay Land SRL.
Anulează termenul administrativ de control din data de 03 iulie 2024.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 02.10.2024.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 05 iunie 2024.
28 mai 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei GREEN HAY LAND SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Dispune:
- fixează termen de judecată la data de 05.06.2024, cameră de consiliu, în vederea soluţionării cererii administratorului judiciar de prelungire cu 30 de zile a termenului de depunere a planului de reorganizare;
- menţine termen administrativ de control la data de 03.07.2024, pentru continuarea procedurii.
24 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC GREEN HAY LAND SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească încasarea creanţelor;
- după examinarea situaţiei economice a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74, după caz, să întocmească şi să depună la dosar un raport prin care să se propună intrarea în procedura simplificată sau continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale şi să depună la dosar dovada publicării acestuia în Buletinul procedurilor de insolvenţă, în vederea supunerii acestui raport aprobării judecătorului-sindic;
- să supravegheze operaţiunile de gestionare a patrimoniului debitorului;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 03 iulie 2024, pentru continuarea perioadei de observaţie.
9 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea administratorului special în persoana doamnei Schulken Ramona Luise pentru debitorul SC Green – Hay Land SRL .
Constată confirmat administratorului judiciar Cabinet de Insolven?ă Puie Magda Rodica şi onorariul acestuia în cuantum de 5.000 lei şi un onorariu procentual în cuantum de 8% din încasări şi din valorificarea bunurilor activelor în cursul procedurii.
Constată desemnat comitetul creditorilor având în componenţă: Unicredit Leasing Corporation IFN SA – preşedinte, AJFP Arad şi West land SRL – membrii.
Menţine termenul administrativ de control din de 24 aprilie 2024.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin BPI, apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată în şedinţa publică de azi, 09 aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
6 martie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindicD
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de desemnarea administratorului special în persoana domnului Stahl Johannes pentru debitorul SC Green – Hay Land SRL.
Menţine termenul administrativ de control din de 24 aprilie 2024.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin BPI, apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată în şedinţa publică de azi, 06 martie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
31 ianuarie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul SC Green – Hay Land SRL.
Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului SC Green – Hay Land SRL.
Numeşte administrator judiciar provizoriu pe Cabinet de Insolven?ă Puie Magda Rodica care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă cu un onorariu provizoriu de 4.000 lei.
În baza art. 85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului: asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 18.03.2024.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 29.03.2024.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi definitivarea tabelului de creanţe la data de 24.04.2024.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 04.04.2024 ora 11 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. În imposibilitatea luări unei hotărâri cu privire la desemnarea practicianului în insolvenţă, prin prezenta hotărâre se convocă a doua adunare a creditorilor la data de 08.04.2024 la aceeaşi oră şi locaţie cu acest punct pe ordinea de zi.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 12.03.2024.
Fixează termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 la data de 31 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare :
- prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv
- a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată,
astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician.
Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 60 din Legea nr. 85/2014.
In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorului care a depus cererea introductivă şi debitorului, prin administrator special, depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen administrativ de control la data de 24.04.2024.
Dispune citarea debitorul şi a administratorul judiciar desemnat în cauză, cu menţiunea de a se face dovada înregistrării la dosar, în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii, a declaraţiei debitorului privitoare la intenţia acestuia de a intra sa nu în procedura de reorganizare, sub sancţiunea prevăzută de art. 85, al. 1 din Legea nr. 85/2014.
Fără cheltuieli de judecată.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Pronun?ată azi, 31 ianuarie 2024, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
Creditorii notificaţi conform art. 100 din Legea nr. 85/2014, ulterior deschiderii procedurii, pot formula împotriva prezentei doar calea de atac a opoziţiei în termen de 10 zile de la comunicarea de către practicianul în insolvenţă a notificării realizate în baza art. 100, al.1, lit. a din Legea nr. 85/2014.
În caz de formulare, opoziţia se va depune la Tribunalul Arad şi se va înregistra la prezentul dosar.
Pagina principală