Informații dosare ce cuprind 48795/3/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
48795/3/2024
Data înregistrării:
30 decembrie 2024, ora 16:12:00
Data ultimei modificări:
4 septembrie 2025, ora 11:34:58
Instanță:
Tribunalul București
Secție:
Secţia a-VII-a Civilă
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GIBO COM SRL - Debitor
GIBO COM SRL - PRIN LICHIDATOR AROBIA CONSULT IPURL - Debitor
DIRECTIA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE SECTOR 5 - Creditor
DIRECTIA GENERALA REGIONALA A FINANTELOR PUBLICE BUCURESTI IN REPREZENTAREA ADMINISTRATIEI SECTOR 5 A FINANTELOR PUBLICE - Creditor
ROMAQUA GROUP SA - Creditor
Ședințe:
4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Suspendat
Soluția pe scurt: În temeiul Hotărârii Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Bucureşti nr. 3/26.08.2025, dispune amânarea judecării prezentei cauze până la data reluării activităţii de judecată.
13 februarie 2025, ora 09:00
Complet: C8
Tip soluție: Admite cererea
Soluția pe scurt: Admite cererea debitorului GIBO COM SRL prin lichidator AROBIA CONSULT IPURL.
În temeiul art. 145 alin. 1 rap. la art. 66 alin.1 şi art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedura insolvenţei, dispune intrarea în faliment prin procedura simplificată a debitoarei GIBO COM SRL.
În temeiul art. 85 alin. 4 şi art. 145 alin. 2 din lege ridică dreptul de administrare al debitoarei şi constată că societatea a fost dizolvată anterior formulării cererii introductive.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără un ordin al judecătorului sindic sau al lichidatorului, obligaţia de înştiinţare a băncilor revenindu-i lichidatorului.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului la data de 31.03.2025.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 10.04.2025.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului definitiv al creanţelor la 05.05.2025.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 15.04.2025.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu, la solicitarea debitoarei, pe AROBIA CONSULT IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o remuneraţie provizorie de 7000 lei din averea debitoarei.
În temeiul art. 147 alin. 1 raportat la art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune ca lichidatorul judiciar să trimită o notificare, în condiţiile art. 100 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura simplificată, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor în conformitate cu art. 74 raportat la art. 67 alin 1 lit. c), debitorului şi oficiului registrului comerţului sau, după caz, registrului societăţilor agricole ori registrului asociaţiilor şi fundaţiilor în care debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii, instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul declarat la registrul comerţului, şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să efectueze în 60 de zile de la data pronunţării prezentei hotărâri inventarierea bunurilor debitorului, să întocmească şi să depună la dosar, în termen de 40 de zile de la desemnare, raportul prevăzut la art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii; în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către lichidatorul judiciar. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Pune în vedere lichidatorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună lunar la dosar raportul prevăzut de art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
Pune in vedere lichidatorului judiciar să ia masuri de arhivare a documentelor contabile ale societă?ii debitoare in conformitate cu dispoziţiile Legii 16/1996 cu modificările ulterioare, respectiv gruparea pe unită?i arhivistice, păstrarea si inventarierea pe durata procedurii reorganizării si lichidării judiciare, iar ulterior de selectare si întocmire a procesului verbal prevăzut de art. 11 din lege, predarea documentelor conform art. 18 indice 1 cu încuno?tiin?area direcţiilor judeţene ale Arhivelor Naţionale asupra masurilor dispuse.
Pune în vedere lichidatorului judiciar să convoace, în temeiul art. 53 alin. 1 din legea nr. 85/2014, adunarea generală a acţionarilor, asociaţilor sau membrilor persoanei juridice pentru desemnarea administratorului special, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii de către lichidatorul judiciar provizoriu. Se vor respecta dispoziţiile art. 52 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.
În baza art.96 din Legea nr. 85/2014 lichidatorul judiciar va efectua verificări şi va anexa răspunsurile de la DITL Sector 1, 2, 3, 4, 5 şi 6 Bucureşti, precum şi de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la Serviciul Permise Auto, OCPI Bucureşti Sector 1-6, OCPI de la sediile secundare/ punctele de lucru, de la ANCPI – registrul la nivel naţional, REVISAL cu privire la situaţia contractelor de muncă în derulare la data deschiderii procedurii şi AFP Sector sediu debitoare cu privire la documentele contabile înregistrate la aceasta instituţie si situaţia conturilor debitoarei la data deschiderii procedurii.
Pune în vedere lichidatorului judiciar ca notificările transmise creditorilor să cuprindă solicitarea de comunicare a declaraţiilor de creanţe, a documentelor justificative, a taxei de timbru: (i) un exemplar va fi transmis atât in format scriptic (hârtie) la grefa Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti, cât şi în format electronic (documente PDF de maximum 4 MB fiecare) pe adresa de e-mail a Secţiei a VII-a Civilă a Tribunalului Bucureşti (trb-insolventa@just.ro); (ii) exemplarul destinat practicianului in insolventa va fi transmis pe adresa de corespondenta electronică ce va fi indicată de acesta prin notificare.
Fixează termen pentru analiza stadiului continuării procedurii la 04.09.2025, ora 09.00.
Executorie. Cu drept de opoziţie în termen de 10 zile de la notificare.
Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Bucureşti Secţia a VII-a Civilă.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 13.02.2025.
Pagina principală