Informații dosare ce cuprind 488/62/2022

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 488/62/2022
Data înregistrării: 17 februarie 2022, ora 09:44:00
Data ultimei modificări: 4 iulie 2025, ora 13:36:54
Instanță: Tribunalul Brașov
Secție: SECŢIA A II-A CIVILĂ, DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SC TRUS HORECA SERVICES SRL, PRIN REPREZ LEGAL - Debitor
DIRECTIA FISCALA BRASOV - Creditor
COMPANIA APA BRAŞOV SA , J08/77/1991, RO 1096128 - Creditor
UNICREDIT BANK SA , J40/7706/1991, CUI 361536, PRIN MOLDOVEANU ŞI ASOCIAŢII SCA - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA IFN SA, J 12/1096/1995, RO 7424119 - Creditor
ELECTRICA FURNIZARE SA J40/8974/2011, CUI 28909028 - Creditor
LEASEPLAN ROMÂNIA SRL, J40/11548/2010, CUI RO21295044 LA CAB.AV.MĂCĂRESCU CRIANA - Creditor
SC SINGH EXIM SRL, J08/1788/2003, CUI RO 15737680 - Creditor
ASOCIAŢIA CAMERA DE COMERŢ ŞI INDUSTRIE ROMÂNO-GERMANĂ DEUTSCH-RUMANISCHE INDUSTRIE-UND HANDELSKAMMER AHK, RO 14870017 - Creditor
ENGIE ROMÂNIA SA , J40/5447/09.06.2000, CUI RO13093222, PRIN ”SCP EPURE, LIZAC ŞI ASOCIAŢII” - Creditor
ENOSOFT SRL, CUI 35056888, RO J8/1579/2015 - Creditor
COMPREST SA, J08/911/1994, CIF RO1095130 - Creditor
YVY COMPLET ESENŢIALS SRL , J23/1979/2011, CUI 28922744 - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN REPREZENTANT LEGAL - Creditor

Ședințe:
27 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: CIN1-MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

5 iunie 2025, ora 9:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de conţinutul raportului întocmit de administratorul judiciar/lichidatorul judiciar în baza art.59 alin. 3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control la data de 27.11.2025, Camera de Consiliu, fără prezenţa părţilor, în vederea finalizării operaţiunilor de inventariere şi evaluare a bunurilor din patrimoniul debitoarei.

27 februarie 2025, ora 9:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 5.06.2025/MA, Camera de consiliu, fără prezenţa părţilor, în vederea întocmirii raportului de evaluare a activelor identificate în patrimoniul debitoarei. Ia act de conţinutul Procesului verbal al Adunării generale a creditorilor din 25.11.2024, prin care a fost confirmat în calitate de lichidator judiciar al debitoarei, MDP Insolvency SPRL , cu un onorariu de 5000 lei +TVA pentru procedura falimentului şi un onorariu de succes de 1 % din sumele distribuite creditorilor.

4 noiembrie 2024, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea formulata de creditorul Administratia Judeteana a Finantelor Publice Brasov. În temeiul art. 145 alin. 1 lit. E din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune intrarea în faliment prin procedura generală a debitorului SC Trus Horeca Services SRL. În temeiul art. 145 alin 2 din Legea nr 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, ridică dreptul de administrare al debitorului şi dispune dizolvarea societăţii debitoare. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei, în sarcina lichidatorului. Stabileşte termen de maxim 10 zile de la data notificării deschiderii procedurii falimentului de predare a gestiunii averii de la debitor către lichidator, împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate până la deschiderea procedurii. Dispune întocmirea şi predarea către lichidator, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment, a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora, cu indicarea celor născute după data introducerii cererii de deschidere a procedurii. Fixează următoarele termene limită: a) termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor menţionate la art. 146 alin. (3) din lege, în vederea întocmirii tabelului suplimentar – 20.12.2024; b) termenul de verificare a creanţelor menţionate la art. 146 alin. (3) din lege, de întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al acestora – 20.01.2025; c) termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor – 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar; d) termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat – 20.02.2025. Desemneaza lichidator judiciar provizoriu MDP Insolvency SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din lege, cu o remuneraţie de 7000 lei din averea debitorului. Pune în vedere lichidatorului prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată şi dispune îndeplinirea formalităţilor privind menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai săi. În temeiul art. 146 alin 1 şi 2 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune ca lichidatorul să trimită o notificare, în condiţiile art. 99 alin 3 din lege, privind intrarea debitorului în procedura falimentului prin procedura generală, ridicarea dreptului de administrare şi dizolvarea acestuia, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, menţionată la art. 145 alin 2 lit. e), debitorului şi registrului unde debitorul este înmatriculat, pentru efectuarea menţiunii. Fixează termen pentru continuarea procedurii la 27.02.2025, ora 09:00. Cu drept de apel, în termen de 7 zile de la comunicare, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Cererea de apel se va depune la Tribunalul Brasov. Pronunţată azi, 04.11.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

31 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în prezenta cauză la data de 4.11.2024. În temeiul art. 396 alin 2 Cod procedură civilă pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 31.10.2024.

29 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în prezenta cauză la data de 31.10.2024. În temeiul art. 396 alin 2 Cod procedură civilă pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 29.10.2024.

24 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în prezenta cauză la data de 29.10.2024. În temeiul art. 396 alin 2 Cod procedură civilă pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţa publică, azi,24.10.2024.

10 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de conţinutul raportului întocmit de administratorul judiciar/lichidatorul judiciar în baza art.59 alin. 3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control la data de 13.02.2025 /MA, Camera de Consiliu, fără prezenţa părţilor, in vederea intocmirii raportului de evaluare a activelor identificate in patrimoniul debitoarei si continuarii procedurii. Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare. De asemenea, să comunice la dosar dovada publicării raportului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. În măsura în care vor exista cereri contencioase a căror rezolvare sunt în atribuţia judecătorului sindic, părţile interesate vor sesiza instanţa, urmând a se fixa termen de judecată încă de la înregistrarea acestora.

10 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în prezenta cauză la data de 24.10.2024. În temeiul art. 396 alin 2 Cod procedură civilă pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Pronunţată în şedinţa publică, azi, 10.10.2024.

9 mai 2024, ora 10:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de conţinutul raportului întocmit de administratorul judiciar/lichidatorul judiciar în baza art.59 alin. 3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control la data de 10.10.2024 /MA, Camera de Consiliu, fără prezenţa părţilor, in vederea continuarii procedurii ( desemnarea unui evaluator conform art. 103 din Legea nr. 85/2014 si intocmirea tabelului definitiv de creante). Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare. De asemenea, să comunice la dosar dovada publicării raportului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014. În măsura în care vor exista cereri contencioase a căror rezolvare sunt în atribuţia judecătorului sindic, părţile interesate vor sesiza instanţa, urmând a se fixa termen de judecată încă de la înregistrarea acestora.

8 februarie 2024, ora 10:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art.59 alin. 3 din Legea 85/2014 acordă termen administrativ de control la data de 09.05.2024, CI1-MA, ora 10,00,Camera de Consiliu, fără prezenţa părţilor, în vederea întocmirii tabelului definitiv al creanţelor debitoarei, pentru desemnarea unui expert evaluator pentru evaluarea garanţiilor conform art. 103 din Legea nr.85/2014. Pune în vedere lichidatorului judiciar să depună la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare, în caz de neconformare. De asemenea, să comunice la dosar dovada publicării raportului în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în condiţiile prevăzute la art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014.

21 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 08.02.2024, MA, ora 10,00, fără participarea părţilor , pentru continuarea procedurii, valorificarea bunurilor inventariate. Pune în vedere administratorului judiciar, să depună rapoartele de activitate,aferente perioadelor analizate 23.02.2023. -21.09.2023, respectiv 21.09.2023 - 08.02.2024, cu cel puţin 5 zile înaintea termenului de judecată stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii în caz de neconformare. Pune în vedere administratorului judiciar să analizeze cererea de plată formulată de AJFP Braşov şi să depună la dosar punct de vedere cu privire la aceasta.

23 februarie 2023, ora 09:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ la data de 21.09.2023, MA, ora 9,00, fără participarea părţilor , în vederea finalizării procedurii de inventarie a bunurilor din patrimoniul debitoarei, desemnării unui evaluator în vederea evaluării garanţiilor conform art.103 din Legea nr.85/2014, întocmirea tabelului definitiv al creanţelor debitoarei, în vederea analizării cererii de plată a creanţelor curente formulată de AJFP Braşov. Se va depune raport de activitate cu cel puţin 5 zile înaintea termenului acordat, sub sancţiunea aplicării amenzii.

20 octombrie 2022, ora 09:15
Complet: CI1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru finalizarea procedurii de inventariere, evaluarea garanţiilor şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor.

9 iunie 2022, ora 12:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Se acordă termen de judecată la data de 20.10.2022, sala T5, ora 09,15, cu citare părţi prin BPI, pentru continuarea procedurii, depunerea raportului cu privire la modul de îndeplinire atribuţiilor administratorului judiciar conform dispoziţiilor sentinţei 187/sind/10.03.2022, întocmirea tabelului definitiv al creanţelor, efectuarea de propuneri privind reorganizarea sau intrarea în procedura de faliment. Administratorul judiciar/lichidatorul judiciar va depune la dosar raportul de activitate cu dovada măsurilor întreprinse în procedură, cu 5 zile înainte de termenul de judecată stabilit, sub sancţiunea aplicării amenzii judiciare în caz de neconformare.

10 martie 2022, ora 09:00
Complet: CI1-CC
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de către debitoarea SC Trus Horeca Services SRL având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei. În baza disp. art. 71 alin 1 din Legea 85/2014, Constată ca debitoarea este în stare de insolvenţă şi în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei SC Trus Horeca Services SRL, cu sediul în Braşov, str.Cosmeşti, nr.11, jud.Braşov, înregistrată la Registrul Comerţului sub nr. J/08/961/2009, CUI RO25691092. Desemnează provizoriu administrator judiciar pe MDP Insolvency SPRL cu sediul ales in Brasov, str. Bulevardul Victoriei nr. 12, et. 3 jud Brasov, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din legea 85/2014. Stabileşte un onorariu provizoriu al administratorului judiciar în cuantum de 1000 lei /lunar. În temeiul art. 71 în referire la art. 99 şi art.100 din Legea nr.85/2014, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Braşov, în vederea efectuării menţiunilor corespunzătoare. Potrivit disp. art. 99 alin 3 din Legea 85/2014, notificarea se realizează conform Codului de Procedură Civilă şi se va publica într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. În temeiul art.100 alin 1 din Legea nr.85/2014, Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de creanţe la data de 18.04.2022. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, înregistrarea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 02.05.2022. Fixează termenul pentru întocmirea, înregistrarea şi afişarea tabelului definitiv al creanţelor la data de 23.05.2022. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 09.05.2022 şi dispune ca administratorul judiciar să convoace creditorii debitorului. Potrivit disp. art. 101 alin 1 din Legea nr.85/2014, dispune ca în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, administratorul judiciar să procedeze la inventarierea tuturor bunurilor din averea debitorului. Conform art. 82 alin 1 din lege, dispune ca în termen de maximum 10 zile de la data notificării prezentei, debitorul să depună la dosar toate documentele şi informaţiile, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare. Conform disp. art.76 din lege, dispune comunicarea prezentei hotărâri către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Administratorul judiciar va respecta dispoziţiile art. 58 şi următoarele din Legea 85/2014. În temeiul art. 39 alin. 3 din Legea privind procedura insolvenţei, Dispune deschiderea de către debitor şi/ sau administratorul judiciar a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Cu drept de opoziţie pentru creditori în termen de 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii de către administratorul judiciar. Stabileşte termen de control la 09.06.2022. Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare. Cererea de apel se depune la Tribunalul Braşov sub sancţiunea nulităţii. Pronunţată în şedinţa publică,astăzi, 10.03.2022.

28 februarie 2022, ora 12:00
Complet: CI1-CC
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Pentru continuitatea completului, fiind incidente dispoziţiile Hotărârii nr.22 din data de 20 octombrie 2021.



Pagina principală