Informații dosare ce cuprind 4883/30/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
4883/30/2021
Data înregistrării:
8 noiembrie 2021, ora 12:44:00
Data ultimei modificări:
26 mai 2025, ora 20:03:37
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CENTRO EST SRL - Debitor
CENTRO EST SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR AKTIV – LEX INSOLVENTA S.P.R.L. - Lichidator
DIRECTIA GENERALA DE IMPOZITE SI TAXE LOCALE A SECT 1 BUCURESTI - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
SC PIA IMOBILIARE SRL - Creditor
SC RSD ACCOUTING & CONSUŞTING SRL - Creditor
MIR 2000 SERVICE SRL - Creditor
ADMINISTRATIA JUDETEANA A FINANTELOR PUBLICE TIMIS - Creditor
SC CEZ VANZARE SA - Creditor
SC ITC LOGISTIC ROMANIA SRL - Creditor
CENTRO EST SRL PRIN S.C.P. VISAL CONSULTING S.P.R.L. - Lichidator
CENTRO EST SRL PRIN CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă GRĂDINARU VALENTINA - Lichidator
Ședințe:
6 noiembrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
10 aprilie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 06/11/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/10/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 4883/30/2021/a1, având ca obiect acţiune în anulare acte frauduloase
- să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 10 Aprilie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
17 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 10.04.2025.
22 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 17/10/2024, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 10/10/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate pentru valorificarea bunurilor mobile aflate în patrimoniul debitoarei – stocuri de marfă fără mişcare;
- demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în prezenta procedură;
Întrucât împotriva raportului cu fonduri şi a planului de distribuire al acestora înregistrat sub nr. 7/04.01.2024, publicat în B.P.I. nr. 253/08.01.2024, nu au fost formulate contestaţii, pune în vedere lichidatorului judiciar să procedeze la distribuirea efectivă a sumelor conform planului de distribuire, dovezile de plată urmând a fi depuse la dosar.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 22 Februarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
29 iunie 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere dispoziţiile Hotărârii nr. 3/20.06.2023 a Adunării Generale a Judecătorilor din cadrul Tribunalului Timiş, privind adoptarea măsurilor de protest necesare faţă de Proiectul privind pensiile de serviciu, conform amendamentelor, care aduce atingere statutului judecătorilor, acordă termen administrativ de control.
23 februarie 2023, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
10 noiembrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic putând duce la aplicarea unei amenzi.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar, să îl publice în B.I.P., dovada de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
7 iulie 2022, ora 08:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: R O M Â N I A
TRIBUNALUL TIMIŞ
SECŢIA A II-A CIVILĂ
DOSAR NR. 4883/30/2021
Hot. /07.07.2022
Admite cererea formulată de consor?iul format din administratorul judiciar S.C.P. VISAL CONSULTING S.P.R.L., cu sediul în Drobeta Turnu Severin, str. Mareşal Averescu nr. 86, bl. B2, sc. 2, parter, ap. 4, judeţul Mehedin?i, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0248 ?i administratorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă GRĂDINARU VALENTINA, cu sediul în Drobeta Turnu Severin, str. Crişan nr. 70, bl. M1, sc. 3, ap. 5, judeţul Mehedinţi, nr. de ordine în tablou 1B1463, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO I – 1463, având C.U.I. RO 20841164 şi, în consecinţă:
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A pct. c) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune intrarea în procedura generală a falimentului a debitoarei S.C. CENTRO EST S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Ţesătorilor nr. 17, Corp Administrativ, Cam 10, et. 1, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/1744/2013, având C.U.I. 31984135.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. a din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune dizolvarea debitoarei S.C. CENTRO EST S.R.L..
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
În temeiul art. 145 alin. 2 lit. c din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu, consor?iul format din administratorul judiciar S.C.P. VISAL CONSULTING S.P.R.L., cu sediul în Drobeta Turnu Severin, str. Mareşal Averescu nr. 86, bl. B2, sc. 2, parter, ap. 4, judeţul Mehedin?i, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO II – 0248 ?i administratorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVEN?Ă GRĂDINARU VALENTINA, cu sediul în Drobeta Turnu Severin, str. Crişan nr. 70, bl. M1, sc. 3, ap. 5, judeţul Mehedinţi, nr. de ordine în tablou 1B1463, înregistrat la U.N.P.I.R. sub nr. RFO I – 1463, având C.U.I. RO 20841164 ini?ial desemnat.
Fixează pentru lichidator atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea insolvenţei.
În temeiul art. 147 alin. 1 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere lichidatorului să procedeze la notificarea trecerii debitoarei în faliment, conform art. 99 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
În temeiul art. 151 din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 22.08.2022.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului suplimentar al creanţelor la data de 20.09.2022.
Fixează termenul pentru afişarea tabelului definitiv consolidat al creanţelor la data de 20.10.2022.
În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control la data de 10.11.2022, pentru când lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea Serviciului Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea hotărârii în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 07 Iulie 2022.
19 mai 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de intrare în faliment a debitoarei.
3 februarie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
9 noiembrie 2021, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: INCH./09.11.2021
Admite cererea formulată de debitoarea S.C. CENTRO EST S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Ţesătorilor nr. 17, Corp Administrativ, Cam 10, et. 1, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/1744/2013, având C.U.I. 31984135.
În temeiul art. 71 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa;
Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei S.C. CENTRO EST S.R.L., cu sediul în Lugoj, str. Ţesătorilor nr. 17, Corp Administrativ, Cam 10, et. 1, judeţul Timiş, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului Timiş sub nr. J35/1744/2013, având C.U.I. 31984135.
Potrivit art. 45 al. 1 lit. d) şi art. 73 din Legea privind procedura de insolvenţă, văzând şi prevederile O.U.G. nr. 86/2006, desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă AKTIV – LEX INSOLVENTA S.P.R.L., cu sediul în Bucureşti, str. Turturelelor nr. 50, et. 1, sector 3, înregistrat la U.N.I.P.I.R. în RFO II – 0662, nr. matricol 2A0662, având C.I.F. 31505992, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, stabilind pentru aceasta un onorariu provizoriu de 5.000 lei + T.V.A., a cărui plată se va face din fondurile speciale aflate în administrarea U.N.P.I.R. Timiş, în temeiul art. 39 al. 4 din Legea insolvenţei şi se va trimite adresă către U.N.P.I.R. Timiş în acest sens.
În conformitate cu art. 146 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţa, dispune notificarea de către administratorul judiciar provizoriu a deschiderii procedurii de insolvenţă a debitoarei S.C. CENTRO EST S.R.L., creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii, precum şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului prevăzut de art. 92 din Legea nr. 85/2014 la data de 29.11.2021.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a declaraţiilor de creanţă la data de 27.12.2021.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 13.01.2022.
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să trimită spre publicare la Buletinul Procedurilor de Insolvenţă tabelul preliminar al creanţelor şi să depună la dosar dovada publicării lui.
Debitorul, creditorii şi orice altă parte interesata vor putea să formuleze contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor, ce vor fi depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă a acestui tabel.
Sub sancţiunea anulării, contestaţia va fi însoţită de dovada, în original, a achitării taxei de timbru în sumă de 200 lei, precum şi de toate înscrisurile de care partea înţelege să se folosească în dovedirea susţinerilor sale, cu arătarea oricăror alte probe care se solicită, cu excepţia celor care nu se află în posesia părţii sau nu sunt cunoscute la momentul formulării contestaţiei.
Partea care formulează contestaţia trimite, cu confirmare de primire, câte un exemplar al contestaţiei şi al documentelor ce o însoţesc administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, creditorului a cărui creanţă se contestă, precum şi administratorului special. În cazul în care această obligaţie nu a fost respectată, judecătorul sindic va putea aplica, din oficiu, o amendă în condiţiile Codului de procedură civilă.
Fixează termen pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 02.02.2022.
Fixează termenul limită pentru întocmirea raportului privind cauzele insolvenţei la data de 20.12.2021.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la 18.01.2022, ora 12,00 la sediul administratorului judiciar şi pune în vedere administratorului judiciar provizoriu sa convoace în acest sens creditorii debitoarei.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitoarei, de către administratorul judiciar.
În temeiul art. 39 din Legea privind procedura de insolvenţă, dispune deschiderea de către debitoare a unui cont bancar din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Fixează primul termen după deschiderea procedurii la data de 03.02.2022, sala 174, ora afi?ată pe portalul instanţei, complet C1NS/MA, pentru când vor fi citate părţile prin B.P.I.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la publicarea încheierii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timi?.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţă publică, astăzi, 09 Noiembrie 2021.
Pagina principală