Informații dosare ce cuprind 493/1285/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
493/1285/2023
Data înregistrării:
8 august 2023, ora 10:18:00
Data ultimei modificări:
6 noiembrie 2025, ora 09:54:15
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
BDA HR PARTNER SRL - Debitor
RTZ&PARTNERS SPRL FILIALA ALBA - Debitor
MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL ŞI MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL – FILIALA BACĂU, ÎN CALITATE DE LICHIDATOR JUDICIAR AL DEBITOAREI BDA HR PARTNER SRL - Debitor
DGRFP CLUJ-NAPOCA PRIN AJFP CLUJ - Creditor
ARABESQUE SRL - Creditor
COMUNA FLOREŞTI - Creditor
PROFICONT STETEMENTS SRL - Creditor
Ședințe:
11 martie 2026, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 noiembrie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
21 mai 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea lichidatorului judiciar respectiv consorţiul de practicieni în insolvenţă format din Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL şi Management Reorganizare Lichidare Iaşi SPRL – Filiala Bacău, numit prin sentin?a de trecere în faliment ?i a onorariului acestuia constând într-un onorariu fix lunar de 32 de lei, exclusiv TVA, ?i un onorariu de succes de 4% din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA, conform hotărârii adunării creditorilor din data de 24 ianuarie 2025.
Acordă un nou termen în procedura insolven?ei debitoarei pentru recuperarea bunurilor societă?ii debitoare sau a contravalorii acestora, conform demersurilor efectuate de lichidatorul judiciar în dosarul nr. 6808/211/2025 pe rolul Judecătoriei Cluj-Napoca.
Stabileşte un nou termen pentru data de 5 noiembrie 2025, sala 249, ora 8,30.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 21 mai 2025.
15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că împotriva tabelului suplimentar de creanţe publicat în BPI nr.22753/16.12.2025 nu au fost formulate contestaţii, în termenul prevăzut de art.146 lit.c din Legea nr.85/2024.
Dispune întocmirea, depunerea şi publicarea tabelului definitiv consolidat.
Acordă un nou termen în procedură pentru efectuarea de către lichidatorul judiciar a demersurilor de identificare faptică a bunurilor debitoarei în vederea evaluării şi valorificării acestora, precum şi a tuturor demersurilor care se impun faţă de stadiul procedurii.
Stabileşte termen în vederea examinării stadiului procedurii pentru data de 21 mai 2025, sala 249, ora 8,30.
9 octombrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea de trecere în faliment în procedura generală a debitoarei BDA HR PARTNER S.R.L, formulată de administratorul judiciar consorţiul de practicieni în insolvenţă format din MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL şi MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL – FILIALA BACĂU şi, în consecinţă:
Dispune intrarea în faliment a debitoarei BDA HR PARTNER S.R.L şi desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu consorţiul de practicieni în insolvenţă format din MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL şi MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL – FILIALA BACĂU, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de onorariu lunar de 32 lei, exclusiv TVA şi un onorariu de succes de 4% din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 118 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune dizolvarea societăţii debitoare.
Dispune ridicarea dreptul de administrare a debitoarei.
Dispune întocmirea de către lichidatorul judiciar provizoriu, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment a debitoarei a unei liste cuprinzând numele/denumirile şi adresele/sediile creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii.
Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 15 noiembrie 2024, termenul de verificare, întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al creanţelor, la data de 15 decembrie 2024, termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar, la data de 15 ianuarie 2025.
Dispune notificarea de către lichidatorul judiciar provizoriu a intrării în faliment în condiţiile art. 146 din Legea nr. 85/2014 debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii.
Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor, la fiecare termen de continuare a procedurii.
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 15 ianuarie 2025, sala 249, ora 8:30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 9 octombrie 2024.
19 iunie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune întocmirea de către administratorul judiciar a tabelului definitiv în forma tabelului preliminar, cu înscrierea provizorie a garanţiilor şi pune în vedere administratorului judiciar să facă dovada publicării tabelului definitiv întocmit.
Reţinând că debitoarea şi-a declarat intenţia de a depune un plan de reorganizare, depunerea planului de reorganizare urmând a se face în termenul şi condiţiile prevăzute de art.132 din Legea nr.85/2014.
8 mai 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: S-a atras atenţia administratorului special, sub sancţiunea aplicării unei noi amenzi judiciare, asupra luării tuturor măsurilor adecvate în vederea realizării inspecţiei bunurilor şi depunerii înscrisurilor relevante solicitate de către administratorul judiciar, în vederea întocmirii raportului de evaluare a bunurilor debitoarei, inclusiv a celor care fac obiectul garanţiei creditorilor, în scopul întocmirii tabelului definitiv de creanţe, conform dispoziţiilor art.112 din Legea nr.85/2014.
În măsura depunerii raportului de evaluare, administratorul judiciar va efectua formalităţile de publicitate prevăzute de art.62 din Legea nr.85/2014, urmând a se vedea în ce măsură se va depune plan de reorganizare conform intenţiei declarate de debitoare.
27 martie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un termen de control, la solicitarea administratorului judiciar, pentru a se verifica stadiul evaluării bunurilor debitoarei, evaluarea fiind necesară pentru întocmirea tabelului definitiv şi demersurilor consecutive acestui moment procedural al publicării tabelului definitiv.
31 ianuarie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură pentru evaluarea bunurilor debitoarei, inclusiv a celor care fac obiectul garanţiei creditorilor, pentru întocmirea tabelului definitiv şi, după caz, pentru depunerea unui plan de reorganizare conform intenţiei exprimate de debitoare prin administrator special.
Pune în vedere administratorului judiciar să întocmească, depună şi să publice tabelul definitiv de creanţe în conformitate cu dispoziţiile art.112 din Legea nr.85/2014, respectiv la predarea raportului de evaluare a bunurilor debitoarei, inclusiv a garanţiilor acesteia.
15 noiembrie 2023, ora 11:00
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul DGRFP Cluj prin AJFP Cluj.
Confirmă consorţiul de practicieni în insolvenţă format din MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL şi MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL – FILIALA BACĂU, în calitate de administrator judiciar al debitoarei BDA HR PARTNER SRL, desemnat prin Decizia creditorului majoritar nr. 11/1.11.2023, publicată în BPI nr. 17662/2.11.2023, cu un onorariu lunar de 32 lei, exclusiv TVA şi un onorariu de succes de 4% din sumele distribuite creditorilor, exclusiv TVA, în locul administratorului judiciar RTZ & PARTNERS SPRL – FILIALA ALBA.
Dispune încetarea atribuţiilor administratorului judiciar RTZ & PARTNERS SPRL – FILIALA ALBA.
Respinge cererea formulată de consorţiul de practicieni în insolvenţă format din MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL şi MANAGEMENT REORGANIZARE LICHIDARE IAŞI SPRL – FILIALA BACĂU de confirmare a numirii, ca rămasă fără interes.
Respinge cererea de preschimbare a termenului de judecată fixat în procedura insolvenţei debitoarei formulată creditorul DGRFP Cluj prin AJFP Cluj.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 15 noiembrie 2023.
25 octombrie 2023, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură pentru soluţionarea contestaţiei împotriva tabelului preliminar în dosarul asociat a1, pentru întrunirea adunării creditorilor reconvocată de administratorul judiciar în data de 26 octombrie 2023 în vederea punerii în discuţie a confirmării administratorului judiciar şi a onorariului acestuia şi pentru întocmirea raportului de evaluare a garanţiilor.
27 septembrie 2023, ora 9:00
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen pentru continuarea perioadei de observaţie.
10 august 2023, ora 11:00
Complet: Complet Nou Directe Vacanta 2
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei BDA HR PARTNER SRL, membră a grupului de societăţi care le include şi pe AMTEL GENERAL CONTRACTOR SRL şi, în consecinţă:
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei BDA HR PARTNER SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu RTZ & PARTNERS SPRL FILIALA ALBA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventuala TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 7.000 lei + eventuala TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 16 octombrie 2023, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 25 octombrie 2023.
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 27 septembrie 2023, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 11 octombrie 2023, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar provizoriu în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 25 octombrie 2023.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul debitoarei BDA HR PARTNER SRL, în com. Floreşti, sat Floreşti, str. Porii, nr. 5, sc. 2, et. 1, ap. 14/B1, jud. Cluj, la data de 16 octombrie 2023, ora 14:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 27 septembrie 2023, sala 249, ora 9:00, pe rolul completului F12.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 10 august 2023.
Pagina principală