Informații dosare ce cuprind 498/1285/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 498/1285/2023
Data înregistrării: 9 august 2023, ora 12:27:00
Data ultimei modificări: 25 septembrie 2025, ora 12:33:26
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ADAPTEK CONSULTING SRL - Debitor
ADMINISTRATOR JUDICIAR PROVIZORIU ALPHA INSOLVENCY IPURL - Lichidator
D.G.R.F.P. CLUJ-NAPOCA - Creditor
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor
LA IMACULATA SRL - Creditor
POPA CRISTIAN HOREA - Creditor
LUPAS DORINA - Creditor
ONES LENUTA RAHELA - Creditor
HETEA EMESE KATALIN - Creditor
STOIKA ANAMARIA - Creditor
BALINT ALEXANDRU - Creditor
FILIMON DANIELA FLORICA - Creditor
GARDA GABRIELA - Creditor
IONAS GYONGYI ERIKA - Creditor
KEREKES IREN - Creditor

Ședințe:
6 noiembrie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

25 septembrie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4 din 26.08.2025 şi faptul că obiectul acestui dosar nu intră în categoria dosarelor care se solutionează în această perioadă, va amâna judecarea cauzei.

3 aprilie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act ca a fost intocmit si publicat in BPI raportul financiar aferent trimestrului III an. I lunile septembrie-noiembrie 2024 din Planul de reorganizare, ce nu a fost contestat. ia act că a fost întocmit raportul financiar trimestrial aferent trimestrului IV, anul I, din Planul de reorganizare judiciară a debitoarei. termen in vederea continuarii procedurii de reorganizare a debitoarei, conform planului de reorganizare confirmat.

23 ianuarie 2025, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Aplica administratorului special o amenda judiciara in cuantum de 700 lei pentru nedepunerea raportului financiar afferent anului I trimestrul III., in temeiul art. 187 pct. 2 lit. g din CPC. pune in vedere practicianului in insolventa sa mentioneze demersurile effectuate, respectiv daca a solicitat administratorului special raportului financiar afferent trimestrului III, annul I, respectiv daca solicita deschiderea procedurii de faliment forma generala. termen pentru procedura la data de 3.04.2025.

31 octombrie 2024, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act ca a fost întocmit ?i publicat în BPI nr. 16094/18.09.2024 Raportul financiar trimestrial aferent trimestrului II, anul I lunile iunie-august 2024 din Planul de reorganizare, ce nu a fost contestat. Încuviin?ează cererea administratorului judiciar ?i acorda un nou termen în vederea continuării activitătii societătii debitoare, conform planului de reorganizare confirmat, pentru data de 23.01.2025, ora 11.00, sala 249, dată până la care administratorul judiciar va îndeplini atributiile ce-i revin în prezenta procedură ?i va depune rapoarte lunare de activitate.

20 iunie 2024, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Constată că procesul-verbal al sedintei Adunării creditorilor încheiat la data de 12.06.2024 a fost depus la dosarul cauzei iar Adunarea creditorilor a aprobat raportul trimestrial asupra situatiei financiare a debitoare aferent perioadei martie-mai 2024 potrivit procesului-verbal al adunării creditorilor.Pune în vedere să depună dovada publicării acestuia în BPI. Ia act că a fost întocmit şi publicat în BPI nr. 10725/06.06.2024 raportul financiar trimestrial aferent trimestrului I, anul I din planul de reorganizare, aferent perioadei martie-mai 2024, ce nu a fost contestat. acorda termen la data de 31.10.2024, sala 249, ora 11.00, în vederea continuării activitătii societătii debitoare, conform planului de reorganizare confirmat, dată până la care administratorul judiciar va îndeplini atributiile ce-i revin în prezenta procedură ?i va depune rapoarte lunare de activitate.

8 februarie 2024, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitoarea ADAPTEK CONSULTING SRL prin administratorul special Popa Anca Mihaela, cerere având ca obiect confirmarea planului de reorganizare propus de debitoare şi, în consecinţă: Confirmă planul de reorganizare a debitoarei ADAPTEK CONSULTING SRL, votat în sensul acceptării de adunarea creditorilor la data de 10.01.2024, având o durată de 3 ani de la data confirmării, plan din care face parte integrantă programul de plăţi şi modalitatea de asigurare a plăţilor. Dispune continuarea activităţii debitoarei sub conducerea administratorului special şi sub supravegherea administratorului judiciar. Stabileşte în sarcina debitoarei prin administratorului special obligaţia de a prezenta trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitoarei şi de a le înregistra la grefa Tribunalului Specializat Cluj, ulterior aprobării lor, cu respectarea termenului stabilit de judecătorul sindic şi, în sarcina administratorului judiciar, obligaţia de a notifica creditorii în condiţiile prevăzute de art. 144 teza finală din Legea nr. 85/2014, în vederea consultării rapoartelor, precum şi de a prezenta situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, pentru avizare comitetului creditorilor. Stabileşte termen pentru continuarea procedurii data de 20.06.2024, sala 249, ora 11,00. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 08.02.2024.

9 noiembrie 2023, ora 11:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de întocmirea raportului prevăzut de art.97 din Legea nr.85/2014 din care rezultă că nu sunt incidente disp. art.169 ?i art.117 din Legea nr.85/2014. Ia act că a fost întocmit tabelul preliminar care a fost contestat. Pune în vedere să procedeze la definitivarea tabelului în forma celui preliminar cu men?iunea că crean?a contestată va fi înscrisă în mod provizoriu în tabelul definitiv. Ia act că prin procesul verbal al Adunării Creditorilor din data de 17.10.2023 publicat în BPI nr.1675/19.10.2023, necontestat, a fost confirmat lichidatorul judiciar cu un onorariu de 4000 lei/lună+tva pentru întreaga procedură. Ia act că a fost efectuată procedura inventarierii fiind întocmit procesul verbal de inventariere din data de 13.10.2023. Acordă termen în vederea solu?ionării definitive a dosarului asociat ?i în vederea continuării demersurilor ce se impun raportat la stadiul procedurii pentru data de 8.02.2024, ora 11.00.

21 septembrie 2023, ora 12:00
Complet: F17
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează cererea de amânare formulată de administratorul judiciar ALPHA INSOLVENCY SPRL. Ia act de desemnarea în cauză a administratorului special, în persoana d-lui Stan Lauren?iu-Ioan, conform Deciziei asociatului unic din data de 29.08.2023. Aprobă raportul întocmit de administratorul judiciar provizoriu, în baza art.92 din Legea nr. 85/2014, ce a fost publicat în BPI nr. 9197/10.06.2020. Ia act de solicitarea administratorului judiciar privind continuarea perioadei de observaţie. Dispune continuarea perioadei de observaţie din cadrul procedurii generale de insolvenţă deschisă faţă de debitoarea DAPTEK CONSULTING SRL. Comunică un exemplar al declara?iei de crean?ă formulată de creditoarele Porsche Leasing Romania IFN SA ?i PORSCHE BROKER DE ASIGURARE SRL practicianului în insolven?ă în vederea analizării. De?i s-a fixat termen în procedură pentru data de 26 octombrie 2023, sala 249, ora 11.00, având în vedere că la data respectivă nu există fixată ?edin?ă de judecată, instan?a va fixa un alt termen pentru data de 9 noiembrie 2023, pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi definitivarea tabelului de creanţe, dată până la care: Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu să depună rapoartele lunare prevăzute de art.59 din Legea nr.85/2014. Pronunţată în şedinţa publică din 21.09.2023.

17 august 2023, ora 09:00
Complet: Complet Nou Directe Vacanta 1
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea debitoarei ADAPTEK CONSULTING SRL, reprezentată de administratorul statutar, d-l Popa Cristian Horea, membră a grupului de societăţi care le include şi pe ADAPTEK FS SRL, ADAPTEK FSMED SRL, GREENPACT GLOBAL SRL şi POPA CRISTIAN HOREA ÎNTREPRINDERE INDIVIDUALĂ, şi, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitoarei ADAPTEK CONSULTING SRL. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu ALPHA INSOLVENCY IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2.000 lei + eventual TVA plus un onorariu de succes de 5% + eventuala TVA din sumele recuperate în cadrul procedurii, plafonat la suma de 7.000 lei + eventuala TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor. Ia act de intenţia debitoarei de a depune un plan de reorganizare. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii pentru data de 17 octombrie 2023, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 26 octombrie 2023. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 28 septembrie 2023, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 12 octombrie 2023, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar provizoriu în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 26 octombrie 2023. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul profesional al administratorului judiciar provizoriu ALPHA INSOLVENCY IPURL, în Cluj-Napoca, str. Minerilor, nr. 49, jud. Cluj, la data de 17 octombrie 2023, ora 14:00. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 21 septembrie 2023, sala 249, ora 12:00, pe rolul completului F17. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 17 august 2023.



Pagina principală