Informații dosare ce cuprind 500/1285/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
500/1285/2024
Data înregistrării:
23 iulie 2024, ora 09:16:00
Data ultimei modificări:
30 aprilie 2025, ora 16:24:20
Instanță:
Tribunalul Comercial Cluj
Secție:
Comercial
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ NAPOCA PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ - Creditor
SAKRAF RASAD SRL (FOSTĂ INTERNATIONAL STORAGE SRL) - Debitor
MASKERY CONSULTANCY SRL - Intervenient în nume propriu
SAKRAF RASAD SRL (FOSTĂ INTERNATIONAL STORAGE SRL), PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR NEW INSOLVENCY SPRL - Debitor
Ședințe:
9 aprilie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune scoaterea dosarului de pe rolul Tribunalului Specializat Cluj, în conformitate cu dispoziţiile deciziei civile nr. 1600 din data de 10.03.2025 a Curţii de Apel Cluj, prin care a admis apelul declarat de debitoare şi a moificat sentinţa pronunţată de judecătorul sindic, în sensul respingerii cererii de deschidere a procedurii formulate de creditorul DGRFP CLUJ faţă de debitoarea SAKRAF RASAD SRL (FOSTĂ INTERNATIONAL STORAGE SRL).
26 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură pentru soluţionarea apelului declarat împotriva sentinţei de deschidere a procedurii.
Stabileşte termen în vederea examinării stadiului procedurii pentru data de 9 aprilie 2025, sala 249, ora 8,30.
15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură pentru soluţionarea apelului declarat împotriva sentinţei de deschidere a procedurii.
Stabileşte termen în vederea examinării stadiului procedurii pentru data de 26 februarie 2025, sala 249, ora 8,30.
4 decembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ prin ADMINISTRAŢIA JUDETEANA A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ în contradictoriu cu debitoarea SAKRAF RASAD SRL (fostă INTERNATIONAL STORAGE SRL).
Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei SAKRAF RASAD SRL.
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu NEW INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014.
Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 2000 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 2%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 10000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă.
Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor.
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014.
Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 17 ianuarie 2025, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 6 februarie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 26 februarie 2025.
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar, la data de 11 februarie 2025, ora 12:00.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI.
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 15 ianuarie 2025, sala 249, ora 8:30.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj.
Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 4 decembrie 2024.
6 noiembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune îndreptarea denumirii debitoarei faţă de care creditorul DGRFP Cluj-Napoca solicită deschiderea procedurii, în sensul în care aceasta este INTERNATIONAL STORAGE SRL, urmând a se efectua modificarea citativului şi a sistemului Ecris cu indicarea denumirii corecte a societăţii.
Acordă un nou termen, în principal, raportat la obligaţia asumată de debitoare de a achita creanţele datorate creditorului DGRFP Cluj-Napoca.
Debitoarea se citează, prin poştă electronică, cu menţiunea de a face dovada plăţilor efectuate în datele de 4.11.2024 şi 5.11.2024, astfel cum menţionează în mod expres în cererea de amânare depusă în data de 6.11.2024, precum şi a tuturor plăţilor efectuate până la termenul de judecată stabilit.
Se comunică cererea de intervenţie principală formulată de către administratorul societăţii debitoare, respectiv Maskery Consultancy SRL, cu înscrisurile anexa, creditorului titular al cererii de deschidere a procedurii, precum şi debitoarei, cu menţiunea pentru ambele părţi de a formula poziţie procesuală.
Va prorogă dezbaterea admisibilităţii în principiu a cererii de intervenţie principală la termenul următor, termen la care se vor pune în discuţie şi cererile de sesizare a Curţii Constituţionale, formulate de către debitoarea International Storage SRL, cu privire la dispoziţiile art. 41 alin.4 din Legea nr.85/2014 şi a art.I alin.8 din OUG nr.107/2024.
Se citează intervenientul principal Maskery Consultancy SRL, prin poşta electronică la adresa de email indicată.
Amână soluţionarea cauzei pentru data de 4 decembrie 2024, sala 249, ora 8,30, pentru când se citează părţile.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 6 noiembrie 2024.
23 octombrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune comunicarea cererii de deschidere a procedurii formulată de DGRFP Cluj-Napoca şi a înscrisurilor anexe, către debitoare, care se va cita conform solicitării exprese a acesteia prin email, în conformitate cu dispoziţiile art. 154 alin.6 C.pr.civ.
Se comunică creditorului DGRFP Cluj-Napoca cele două cereri de sesizare a Curţii Constituţionale, formulate de către debitoare, în legătură cu excepţia de neconstituţionalitate invocată de debitoare cu privire la dispoziţiile art. 41 alin.4 din Legea nr.85/2014 şi a art.I alin.8 din OUG nr.107/2024, cu menţiunea formulării poziţiei procesuale faţă de acestea.
Se comunică creditorului DGRFP Cluj-Napoca un exemplar de pe contestaţia depusă de debitoare faţă de cererea de deschiderea procedurii insolvenţei.
Se citează creditorul DGRFP Cluj-Napoca cu menţiunea de a preciza dacă debitoarea International Storeage SRL a formulat cereri de restructurare a creanţelor bugetare în temeiul OG nr.6/2019 şi/sau în temeiul OUG nr.107/2024, modul de soluţionare a acestor cereri de restructurare şi stadiul eventualelor acorduri de eşalonare, cu referire la plăţi şi alte date relevante.
Amână soluţionarea cauzei pentru data de 6 noiembrie 2024, sala 249, ora 8,30, pentru când se citează părţile.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 23 octombrie 2024.
Pagina principală