Informații dosare ce cuprind 5228/30/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 5228/30/2023
Data înregistrării: 10 noiembrie 2023, ora 12:56:00
Data ultimei modificări: 11 iulie 2025, ora 12:39:56
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ANG LOGISTIC SRL - Creditor
GIULIO DESIRE SRL D - Debitor
AJFP TIMIS - Creditor
GIULIO DESIRE SRL D - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L. - ÎNREGISTRATĂ LA U.N.P.I.R. TIMIŞ SUB NR. RFO II – 5233/23.02.2024, AVÂND C.I.F. 49689308 - Debitor

Ședințe:
29 ianuarie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de conţinutul raportului de activitate depus la dosar pentru termenul de azi şi de măsurile întreprinse de lichidatorul judiciar provizoriu. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 29/01/2026, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 22/01/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 5228/30/2023/a1, aflat pe rolul Tribunalului Timiş, având ca obiect antrenarea răspunderii patrimoniale a numitului FRIGONI FERRANTE – în calitate de administrator social al debitoarei; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri urmează a fi efectuate în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei, eventual să întocmească raportul cu propunerea de închidere a procedurii, precum şi să efectueze toate demersurile în acest sens; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 05/06/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 29/05/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarul asociat nr. 5228/30/2023/a1, aflat pe rolul Tribunalului Timiş, având ca obiect antrenarea răspunderii patrimoniale a numitului FRIGONI FERRANTE – în calitate de administrator social al debitoarei, cu termen de judecată la data de 13.02.2025; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri urmează a fi efectuate în prezenta procedură faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 16 Ianuarie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

11 iulie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură generală, acordă termen la 16.01.2025, pentru continuarea procedurii.

27 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Pune în vedere administratorului judiciar să depună la dosar dovezile de publicare în B.P.I. a Raportului de activitate înregistrat sub nr. DI – 18/01/2024/17.06.2024 şi a Cererii de ridicare a dreptului de administrare a debitoarei şi intrarea acesteia în procedura generală a falimentului, înregistrată sub nr. DI – 17/01/2024/17.06.2024. Fixează termen de judecată la data de 11/07/2024, sala nr. 174, ora afişată pe portalul instanţei, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea administratorului judiciar prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 27 Iunie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

25 aprilie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de divizarea intervenită potrivit Proiectului de divizare parţială din data de 13.02.2024, prin care s-a păstrat S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L. şi s-a înfiinţat, ca urmare a divizării, S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L., cu sediul în Timişoara, str. Eugeniu de Savoya nr. 7, et. 2, ap. 19, judeţul Timiş, cod poştal 300085, înregistrată la U.N.P.I.R. Timiş sub nr. RFO II – 5233/23.02.2024, având C.I.F. 49689308, care a preluat spre administrare procedura din prezenta cauză. Dispune menţionarea în baza de date Ecris a denumirii noului practician în insolven?ă, S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L. (urmare divizării S.C.P. ALFA & QUANTUM CONSULTING S.P.R.L.). Ia act că în şedinţa Adunării Creditorilor din data de 25.03.2024 a fost confirmat practicianul în insolvenţă S.C.P. DUAL INSOLV S.P.R.L., în calitate de administrator judiciar al debitoarei S.C. GIULIO DESIRE S.R.L. – D, cu un onorariu de 2.000 lei/lună din averea debitoarei. Prezenta Rezoluţie va fi comunicată Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Timiş, în vederea efectuării acestei menţiuni. Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 27/06/2024, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 20/06/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - depunerea de persoanele îndreptăţite a unui plan de reorganizare a activităţii privind debitoarea; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate şi ce demersuri mai are de efectuat în prezenta procedură; Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 25 Aprilie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

11 ianuarie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Deschide procedura generala a insolvenţei. Desemnează administrator judiciar provizoriu pe Alfa&Quantum Consulting SPRL. Acordă termen la 25.04.2024, pentru continuarea procedurii.



Pagina principală