Informații dosare ce cuprind 5255/30/2023
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
5255/30/2023
Data înregistrării:
14 noiembrie 2023, ora 11:55:00
Data ultimei modificări:
6 august 2025, ora 13:49:27
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
IZAELIZA SRL IN FALIMENT - Debitor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
AKZO PREMIUM PARTS SRL - Creditor
AGRO VI PD ITALIA SRL - Creditor membru al Comitetului creditorilor
TRC CARGO CEREAL SRL - Creditor Preşedinte al Comitetului creditorilor
ROMCAT FOREST PLUS SRL - Creditor membru al Comitetului creditorilor
ZINON IMPEX SRL - Creditor
COMUNA PĂDURENI - Creditor
S.C.P. PROGESSIO S.P.R.L., RFO II 5203, CIF 49003123 - Pârât
Ședințe:
18 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
20 martie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Respinge excepţia lipsei calităţii procesuale active a Progessio S.P.R.L.
Confirmă lichidatorul judiciar S.C. Progessio S.P.R.L. RFO II-5203, CIF 49003123, cu sediul în mun. Bucureşti, bd. Dimitrie Pompeiu, nr. 5-7, bloc Hermes B Business, Campus B, etaj 2, sector 2, 0374633669, e-mail: office@progessio.ro, desemnat prin Hotărârea adunării creditorilor din 22.01.2025.
Admite în parte cererea formulată de Cabinet Individual de Insolvenţă Talpai Loredana Hortensia şi stabileşte onorariul acestui practician în insolvenţă la valoarea de 9.000 RON pentru perioada dintre data desemnării şi data înlocuirii. Dispune plata acestei sume din averea debitorului, iar în lipsa disponibilului bănesc, din fondul de lichidare.
Acordă termen administrativ de control la data de 18.09.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 11.09.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 20.03.2025.
3 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune trecerea debitoarei în procedură generală faliment. Acordă termen administrativ de control la data de 20.03.2025, Camera de Consiliu, ora 12. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 03.10.2024.
21 martie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 03.10.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua. - va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi. Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 21.03.2024.
16 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Deschidere la cererea debitorului
Soluția pe scurt: Admite cererea. deschide procedura generală de insolventă împotriva debitoarei. Desemnează administratorul judiciar PDA INSOLVENCY SPRL
Pagina principală