Informații dosare ce cuprind 530/1285/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 530/1285/2023
Data înregistrării: 24 august 2023, ora 10:15:00
Data ultimei modificări: 8 octombrie 2025, ora 10:04:07
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA - Creditor
AUTO MARC IMPEX SRL - Debitor
AUTO MARC IMPEX SRL, PRIN LICHIDATOR JUDICIAR NEW INSOLVENCY SPRL - Debitor
MUNICIPIUL CLUJ-NAPOCA - Creditor

Ședințe:
17 decembrie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

24 septembrie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În conformitate cu hotărârea adunării generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Specializat Cluj nr. 4/26 august 2025, prin care s-a decis limitarea activităţii de judecată ca formă de protest şi având în vedere şi faptul că obiectul acestei cauzei nu se regăseşte între cauzele pentru care s-a decis continuarea judecăţii, dispune amânarea soluţionării cauzei şi acordă un nou termen de judecată pentru data de 17 decembrie 2025, sala 249, ora 8:30. Pronunţată în şedinţa publică din data de 24 septembrie 2025.

21 mai 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedura insolvenţei debitoarei pentru soluţionarea definitivă a cererii de atragere a răspunderii în dosarul asociat a1 formulată de lichidatorul judiciar. Stabileşte termen în vederea examinării stadiului procedurii la data de 24 septembrie 2025, sala 249, ora 8:30. Pronunţată în şedinţa publică din data de 21 mai 2025.

15 ianuarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură pentru efectuarea demersurilor necesare valorificării bunurilor debitoarei şi distribuirii fondurilor încasate, după caz.

11 septembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă un nou termen în procedură pentru efectuarea demersurilor necesare valorificării bunurilor identificate în patrimoniul debitoarei, luând act şi de intenţia lichidatorului judiciar de a formula cerere de atragere a răspunderii potrivit dispoziţiilor art.169 din Legea nr.85/2014 împotriva fostului administrator statutar.

8 mai 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Ia act că nu au fost formulate contestaţii împotriva tabelului preliminar al creanţelor debitoarei AURO MARC IMPEX SRL, publicat în BPI nr. 6518/5.04.2024 în conformitate cu dispoziţiile art. 111 din Legea nr. 85/2014 şi dispune întocmirea, depunerea si publicarea tabelului definitiv de creanţe de către administratorul judiciar. Ia act de confirmarea administratorului judiciar numit prin sentinţa de deschidere a procedurii şi a onorariuli acestuia în cuantum de 7000 lei + eventual TVA, pentru întreaga procedura, plus un onorariu de succes de 5%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, conform hotărârii adunării creditorilor din 23.04.2024. Admite cererea de trecere în faliment în procedura generală a debitoarei AUTO MARC IMPEX S.R.L., formulată de administratorul judiciar NEW INSOLVENCY SPRL, şi, în consecinţă: Dispune intrarea în faliment a debitoarei AUTO MARC IMPEX SRL şi desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu NEW INSOLVENCY SPRL care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea lichidatorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 5%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Dispune dizolvarea societăţii debitoare. Dispune ridicarea dreptul de administrare a debitoarei. Dispune întocmirea de către lichidatorul judiciar provizoriu, în termen de maxim 5 zile de la intrarea în faliment a debitoarei a unei liste cuprinzând numele/denumirile şi adresele/sediile creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după deschiderea procedurii. Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creanţelor la data de 21 iunie 2024, termenul de verificare, întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al creanţelor, la data de 19 iulie 2024, termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în BPI a tabelului suplimentar, la data de 11 septembrie 2024. Dispune notificarea de către lichidatorul judiciar provizoriu a intrării în faliment în condiţiile art. 146 din Legea nr. 85/2014 debitoarei şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj pentru efectuarea menţiunii. Dispune sigilarea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Dispune în sarcina lichidatorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune rapoarte lunare privind modul de îndeplinire a atribuţiilor sale, cu justificarea cheltuielilor, la fiecare termen de continuare a procedurii. Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 11 septembrie 2024, sala 249, ora 8:30. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 8 mai 2024.

10 aprilie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: S-a încuviinţat solicitarea administratorului judiciar în sensul continuării perioadei de observaţie conform propunerii formulate în raportul prevăzut de art.92 din Legea nr.85/2014.

28 februarie 2024, ora 8:03
Complet: F12
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DIRECTIA GENERALA A FINANTELOR PUBLICE CLUJ prin ADMINISTRAŢIA JUDETEANA A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ în contradictoriu cu debitoarea AUTO MARC IMPEX S.R.L. şi, în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei AUTO MARC IMPEX S.R.L. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu NEW INSOLVENCY SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu lunar de 1500 lei, eventual TVA, plus un onorariu de succes de 1%, eventual TVA din sumele distribuite creditorilor, plafonat la suma de 7000 lei + eventual TVA în ipoteza prevăzută de art. 121 alin. 1 lit. a din Statutul privind organizarea şi exercitarea profesiei de practician în insolvenţă. Dispune desemnarea administratorului special în vederea reprezentării intereselor asociaţilor. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 29 martie 2024, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 18 aprilie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 8 mai 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar, la data de 23 aprilie 2024, ora 12:00. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport pentru data de 10 aprilie 2024, sala 249, ora 8:30. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţarea hotărârii se face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi, 28.02.2024.

6 decembrie 2023, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: La solicitarea reprezentantului legal al debitoarei, s-a acordat un termen pentru achitarea debitului de către aceasta.



Pagina principală