Informații dosare ce cuprind 5357/62/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
5357/62/2024
Data înregistrării:
29 noiembrie 2024, ora 10:03:00
Data ultimei modificări:
28 iunie 2025, ora 13:32:40
Instanță:
Tribunalul Brașov
Secție:
SECŢIA A II-A CIVILĂ, DE CONTENCIOS ADMINISTRATIV ŞI FISCAL
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
DIRECŢIA GENERALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV PRIN REPREZENTANT LEGAL DUMITRU ION DUMITRESCU - Creditor
AZAPPED COM SERV SRL, PRIN REPREZ LEGAL - Debitor
Ședințe:
27 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: CIN1-MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 iunie 2025, ora 9:00
Complet: CI1-MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Faţă de conţinutul raportului de activitate întocmit în cauză, în baza art.59 alin. 3 din Legea 85/2014, stabileşte termen administrativ de control la data de 27.11.2025, Camera de consiliu, fără prezenţa părţilor, în vederea continuării procedurii.
Ia act de conţinutul Procesului verbal al adunării creditorilor din 29.04.2025, prin care a fost confirmat în calitate de administrator judiciar al debitoarei INFO – DIP INSOLNENCY SPRL, cu un onorariu lunar de 150 lei şi un onorariu de succes de 1 % din sumele distribuite creditorilor.
27 februarie 2025, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE BRAŞOV, în contradictoriu cu debitoarea S.C. AZAPPED COM SERV S.R.L şi în consecinţă:
În baza art. 72 al. 6 din Legea nr. 85/2014,
Constată ca debitoarea este în stare de insolvenţă şi în consecinţă:
Deschide procedura generală a insolvenţei împotriva debitoarei S.C. AZAPPED COM SERV S.R.L.
În baza art. 73, art. 45 al. 1 lit. d teza II-a din Legea nr. 85/2014,
Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe practicianul în insolvenţă INFO-DIP INSOLVENCY SPRL, cu un onorariu de 150 lei lunar, inclusiv TVA şi un onorariu de succes de 1% din sumele distribuite creditorilor, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014.
În baza art. 74 din Legea nr. 85/2014:
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a depune la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii.
În baza art. 64 lit. a din Legea nr. 85/2014:
Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014:
Dispune comunicarea prezentei hotărâri instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu.
În temeiul art. 82 din Legea nr. 85/2014
Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar/lichidatorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii.
În temeiul dispoziţiilor art. 86 din Legea nr. 85/2014:
Dispune în sarcina tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al administratorului judiciar provizoriu / administratorului judiciar, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu.
În baza art. 101 din Legea nr. 85/2014:
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii.
În temeiul art. 71 alin. 2 din Legea nr. 85/2014:
Dispune în sarcina administratorului judiciar efectuarea notificărilor prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014.
În baza prevederilor art. 100 lit. b, c, d din Legea nr. 85/2014:
Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 07 aprilie 2025, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 27 aprilie 2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în B.P.I , şi termenul de definitivare a tabelului creanţelor la data de 14 mai 2025.
În baza art. 100 alin. 1 lit. e din Legea nr. 85/2014
Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu INFO-DIP Insolvency SPRL, în Braşov, str. M.Kogălniceanu nr.18, bl.K,1, sc.C, ap.23, jud. Braşov, la data de 29 aprilie 2025 la ora stabilită de administratorul judiciar provizoriu.
În temeiul art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014:
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI.
În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2016:
Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare.
Stabileşte termen administrativ de control pentru verificarea stadiului procedurii la data de 5 iunie 2025, CI1-MA, cameră de consiliu, fără participarea părţilor.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare, ce se va depune la Tribunalul Braşov.
Pronunţată azi, 27 februarie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
13 februarie 2025, ora 09:00
Complet: CI1
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în prezenta cauză la data de 27.02.2025.
În temeiul art. 396 alin 2 Cod procedură civilă pronunţarea hotărârii se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Pronunţată în şedinţa publică, azi, 13.02.2025.
Pagina principală