Informații dosare ce cuprind 536/1285/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 536/1285/2024
Data înregistrării: 1 august 2024, ora 09:40:00
Data ultimei modificări: 14 iulie 2025, ora 11:58:27
Instanță: Tribunalul Comercial Cluj
Secție: Comercial
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea debitorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
SPL STONE CONSTRUCT SRL - Debitor
S.P. ZENIT MANAGEMENT S.P.R.L., ÎN CALITATE DE ADMINISTRATOR JUDICIAR AL DEBITOAREI SPL STONE CONSTRUCT SRL - Lichidator
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ-NAPOCA, PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE CLUJ - Creditor
ROUT STONE SRL - Creditor
ROZOR NONIC ALIN - Creditor

Ședințe:
21 mai 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei SPL STONE CONSTRUCT S.R.L., formulată de lichidatorul judiciar S.P. „ZENIT MANAGEMENT” S.P.R.L. Dispune închiderea procedurii insolvenţei debitoarei. Dispune radierea debitoarei din evidenţele Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj. Dispune notificarea prezentei sentinţe Direcţiei Generale a Finanţelor Publice a jud. Cluj şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Cluj. Încuviinţează parţial plata onorariului solicitat de lichidatorul judiciar, respectiv suma de 9000 lei, plus TVA, din fondul de lichidare constituit conform art. 39 din Legea nr.85/2014. Încuviinţează în favoarea lichidatorului judiciar plata cheltuielilor de procedura în cuantum de48,50 lei, din fondul de lichidare constituit conform art. 39 din Legea nr.85/2014. Descarcă lichidatorul judiciar de îndatoriri şi responsabilităţi. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, astăzi, 21 mai 2025.

9 aprilie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:

26 februarie 2025, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: S-a acordat un nou termen conform solicitării administratorului judiciar, pentru formularea cererii de închidere a procedurii întemeiată pe dispoziţiile art.174 din Legea nr.85/2014, punându-se în sarcina administratorului judiciar obligaţia efectuării formalităţilor de publicitate în Buletinul procedurilor de insolvenţă în conformitate cu dispoziţiile art.174 din Legea nr.85/2014.

20 noiembrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că împotriva hotărârii de deschidere a procedurii nu s-au formulat opoziţii de către creditori în conformitate cu dispoziţiile art. 72 alin.1 din Legea nr.85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a analiza pe fond declaraţia de creanţă depusă de creditorul Rout Stone SRL sub aspectul temeiniciei pretenţiilor formulate, cu menţionarea în mod explicit fie a soluţiei de admitere, admitere în parte sau respingere a declaraţiei depuse de acest creditor. Analiza impusă administratorului judiciar se va efectua în limita a maxim 10 zile de la acest termen de judecată, în cadrul unui raport de activitate pe care administratorul judiciar îl va întocmi şi pe care îl va publica în Buletinul procedurilor de insolvenţă, cu notificarea creditorului Rout Stone SRL în ceea ce priveşte măsura luată. În măsura în care soluţia propusă de administratorul judiciar în ceea ce priveşte creanţa declarată de Rout Stone SRL nu va fi contestată în termenul de 7 zile prevăzut de art.59 din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar va proceda la întocmirea tabelului definitiv de creanţe în forma tabelului preliminar şi cu luarea în considerare şi a soluţiei propuse în ceea ce priveşte creanţa creditorului Rout Stone SRL ca urmarea analizei impuse în sarcina acestuia. Pune în vedere administratorului judiciar să precizeze dacă în cadrul procedurii insolvenţei debitoarei s-a desemnat administrator special pentru debitoare Ia act de confirmarea administratorului judiciar numit prin hotărârea de deschidere a procedurii şi a onorariului acestuia, conform hotărârii Adunării Creditorilor din 25 octombrie 2024, în cuantum de 7.000 de lei + TVA pentru întreaga procedură. Acordă un nou termen în procedură pentru depunerea, după caz, a unui plan de reorganizare, în conformitate cu intenţia declarată de debitoare, o data cu cererea de deschidere a procedurii.

9 octombrie 2024, ora 8:30
Complet: F12
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Încuviinţează solicitarea administratorului judiciar de continuare a perioadei de observaţie.

1 august 2024, ora 14:00
Complet: Complet Nou Directe Vacanta 1
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea de deschidere a procedurii insolvenţei formulată de către debitoarea SPL STONE CONSTRUCT S.R.L.,şi în consecinţă: Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei SPL STONE CONSTRUCT S.R.L. Numeşte administrator judiciar provizoriu pe S.P. „ZENIT MANAGEMENT” S.P.R.L. care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014. Fixează onorariu lunar provizoriu în favoarea administratorului judiciar în cuantum de 1.000 lei exclusiv TVA şi onorariu de succes de 5 % din sumele încasate în procedură, exclusiv TVA. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform art. 64 lit. a din Legea nr. 85/2014. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar obligaţia de a depune la dosar un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor ce au dus la apariţia stării de insolvenţă a debitoarei, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă conform prev. art.92 din Legea nr.85/2014. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare. Dispune desemnarea administratorului special. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea de către creditori a opoziţiilor la hotărârea de deschidere a procedurii ca fiind de 10 zile de la primirea notificării, precum şi termenul de soluţionare a opoziţiilor pentru data de 9 octombrie 2024. Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului preliminar al creanţelor la data de 16 octombrie 2024, termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului preliminar al creanţelor, la data de 23 octombrie 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 20 noiembrie 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu S.P. „ZENIT MANAGEMENT” S.P.R.L., la data de 25 octombrie 2024, ora 12:00. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către administratorul judiciar provizoriu în BPI şi de a se prezenta la fiecare termen în procedura. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare şi fixează termen pentru dezbaterea acestui raport, precum ?i a opozi?iilor la cererea de deschidere a procedurii pentru data de 9 octombrie 2024, ora 830, sala 249, complet F12. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare care se va depune la Tribunalul Specializat Cluj. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 1 august 2024.



Pagina principală