Informații dosare ce cuprind 541/30/2024
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
541/30/2024
Data înregistrării:
9 februarie 2024, ora 09:39:00
Data ultimei modificări:
3 septembrie 2025, ora 14:37:27
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
GUTA MIHAI ADRIAN - Creditor
GEORGESCU ANDREEA - Creditor
STANCU IONUT - Creditor
RIMOTI LUCIAN ALEXANDRU - Creditor
PANA ION NICOLAE - Creditor
PISTOL CRISTINA - Creditor
PANEA SERBAN - Creditor
SEMLECAN MIRCEA GHEORGHE - Creditor
SUCIU DIANA - Creditor
UDRESCU RADU - Creditor
MATISEVSCHII CONSTANTIN - Creditor
BUSYMACHINES SRL - Debitor
A.J.F.P.TIMIŞ - Creditor
BUSMACHINES B.V. - Creditor
BUSYMACHINES SRL - PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR - CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ ROIBU ANCA MIOARA, ÎNREGISTRAT LA U.N.P.I.R. ÎN REGISTRUL FORMELOR DE ORGANIZARE SUB NR. RFO – I – 3952, AVÂND C.U.I. 19765675 - Debitor
BUCKO PATRICIA - Creditor
Ședințe:
26 martie 2026, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că Adunarea Generală a Creditorilor din data 10.04.2025, a confirmat lichidatorul judiciar şi i-a stabilit onorariul acestuia.
Ia act de conţinutul raportului de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 26/03/2026, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 19/03/2026, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, eventual, demersurile efectuate în vederea recuperării creanţelor, respectiv:
- dosar nr. 14366/325/2025, având ca obiect pretenţii, aflat pe rolul Judecătoriei Timişoara, în procedura de regularizare, cerere prin care se tinde la recuperarea de către debitoare a sumei de 19.696,40 lei de la pârâta S.C. CINEMA SPOT MEDIA S.R.L.;
- dosar nr. 283/56/2025, având ca obiect contestaţie act administrativ, aflat pe rolul Curţii de Apel Timişoara, cu termen de judecată la data de 18.06.2025;
- dosarul asociat nr. 541/30/2024/a1, având ca obiect contestaţie împotriva tabelului preliminar al creanţelor privind debitoarea, aflat pe rolul Tribunalului Timiş, cu termen de judecată la data de 11.09.2025;
- soluţionarea cererii formulată şi înaintată către AGENŢIA pentru OCUPAREA FORŢEI DE MUNCĂ a judeţului Timiş (A.J.O.F.M), pentru plata creanţelor salariale
- clarificarea situaţiei creanţei de recuperat în cuantum de 29.767 lei de la CONNECTED HEALTH SOLUTION, societate cu sediul în Olanda – Amsterdam;
- să indice, în concret, demersurile efectuate şi demersurile pe care le mai are de efectuat în prezenta procedură, faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 05 Iunie 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
13 februarie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Dispune intrarea în faliment procedură generală, acordă termen la 05.06.2025, pentru continuarea procedurii.
16 ianuarie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acorda termen de judecată la data de 13.02.2025, pentru când se citează creditorii debitoarei prin B.P.I. pentru punerea în discuţie a cererii de intrare în faliment a debitoarei.
27 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act că în Adunarea Creditorilor din data 29.05.2024, a fost desemnat Comitet al Creditorilor compus din:
- ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ – preşedinte;
- BUSYMACHINES B.V. – membru;
- GEORGESCU ANDREEA – membru.
Dat fiind că la dosar a fost ataşată dovada publicării în B.P.I. nr. 10976/11.06.2024 a citaţiei emise în dosarul asociat nr. 541/30/2024/a1, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar al creanţelor formulată de BUSYMACHINES B.V. – cu termen de judecată la data de 26.09.2024 (fila 64, vol. 3), instanţa va dispune detaşarea acestei file şi trimiterea la dosarul mai sus indicat.
Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar provizoriu pentru termenul de azi.
Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.
Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de administratorul judiciar provizoriu pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014;
În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014,
Acordă termen administrativ de control 16/01/2025, pentru când practicianul în insolvenţă:
? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 09/01/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- rezultatul demersurilor efectuate în vederea inventarierii, evaluării şi, eventual, a valorificării bunurilor aflate în patrimoniul debitoarei;
- soluţia definitivă ce se va pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, respectiv:
- dosar asociat nr. 541/30/2024/a1, având ca obiect contestaţie la tabelul preliminar al creanţelor formulată de BUSYMACHINES B.V. – cu termen de judecată la data de 26.09.2024;
- contestaţia formulată de administratorul judiciar provizoriu împotriva Deciziei de impunere nr. F – TM – 180/23.04.2024 privind obligaţiile fiscale ale debitoarei emisă în urma finalizării Inspecţiei fiscale a debitoarei de organul fiscal ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞ
- rezultatul demersurilor de notificare a clienţilor de încasat;
- rezultatul demersurilor pentru achitarea creanţelor salariale din Fondul de garantare;
- punctual, ce demersuri mai sunt de efectuat în procedură:
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice petentelor şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii.
Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei azi, 27 Iunie 2024.
20 martie 2024, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide procedura generala a insolvenţei. Desemnează administrator judiciar provizoriu pe CII Roibu Anca Mioara.
Acordă termen la 27.06.2024, pentru continuarea procedurii.
14 martie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronunţarea în cauză la data de 20.03.2024.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei, azi, 14.03.2024.
Pagina principală