Informații dosare ce cuprind 544/105/2025

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 544/105/2025
Data înregistrării: 24 februarie 2025, ora 11:38:00
Data ultimei modificări: 7 noiembrie 2025, ora 09:33:57
Instanță: Tribunalul Prahova
Secție: Sectia a II-a civilă, de contencios administrativ si fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE PRAHOVA - Creditor
ANDRO TEHNIC SRL - Debitor
JUST INSOLV SPRL - Lichidator

Ședințe:
9 aprilie 2026, ora 10:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

6 noiembrie 2025, ora 09:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: În baza art. 145 alin. 1 lit. A pct. b din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea procedurii generale a falimentului împotriva debitoarei ANDRO TEHNIC SRL. În temeiul art. 145 al. 2 din L. 85/2014, dizolvă debitoarea ANDRO TEHNIC SRL. Ridică dreptul de administrare al debitoarei ANDRO TEHNIC SRL. În temeiul art. 145 alin. 2 lit. b din Legea nr. 85/2014, desemnează lichidator judiciar provizoriu JUST INSOLV SPRL, cu o retribuţie provizorie de 4500 lei, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014 şi orice atribuţii prevăzute de lege sau care vor fi stabilite de judecătorul sindic în interesul procedurii. Dispune notificarea deschiderii procedurii de faliment debitoarei, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Prahova, în vederea efectuării menţiunii, conform Codului de Procedură Civilă, printr-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Stabileşte termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei în vederea întocmirii tabelului suplimentar al creditorilor, la data de 19.12.2025. Stabileşte termenul de verificare, întocmire, afişare şi comunicare a tabelului suplimentar al creanţelor, la data de 08.01.2026. Fixează termen pentru depunerea contestaţiilor 7 zile de la publicarea în B.P.I. a tabelului suplimentar al creanţelor. Stabileşte termen pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi întocmire a tabelului definitiv consolidat, la data de 02.02.2026. În temeiul art. 151 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune sigilarea bunurilor din averea debitorului şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare. Conform art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, stabileşte termen pentru verificarea stadiului procedurii la 09.04.2026, ora. 10.00. Executorie. Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicare, apel ce se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, azi 06.11.2025.

5 iunie 2025, ora 09:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite cererea creditoarei ADMINISTRATIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE PRAHOVA formulată în contradictoriu cu debitoarea SC ANDRO TEHNIC SRL, având ca obiect deschiderea procedurii insolvenţei. Dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitoarei SC ANDRO TEHNIC SRL. Desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu pe JUST INSOLV SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014. Stabileşte în favoarea administratorului judiciar provizoriu un onorariu provizoriu de 5000 lei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b) din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, această din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei la data de 18.07.2025, termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe la data de 05.08.2025, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului de creanţe la 28.08.2025. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 08.08.2025. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi a documentelor depuse potrivit prevederilor art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru verificarea pentru verificarea procedurii data de 06.11.2025, ora 09.00. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cererea de apel urmând a se înregistra la Tribunalul Prahova. Pronunţată azi, 05.06.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei instanţei.



Pagina principală