Informații dosare ce cuprind 5457/63/2022**

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 5457/63/2022**
Data înregistrării: 25 aprilie 2024, ora 09:25:00
Data ultimei modificări: 14 mai 2025, ora 12:31:43
Instanță: Curtea de Apel Craiova
Secție: Secţia Contencios Administrativ si Fiscal
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: obligaţia de a face
Stadiu procesual: Recurs

Părți:
MITRICĂ ION - Intimat Reclamant
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA DOLJ - Recurent Pârât
IANCU MAGDALENA RALUCA - Intimat Reclamant

Ședințe:
7 mai 2025, ora 09:30
Complet: C2 - contencios
Tip soluție: Nefondat
Soluția pe scurt: Componenţă complet: Preşedinte: Stoiculescu Natalia Judecător: Troacă Mihaela Rodica Judecător: Albu Adela Iliana DEC/Respinge recursul, ca nefondat. Obligă recurentul - pârât să plătească fiecărui intimat-reclamant câte 300 lei cu titlu de cheltuieli de judecată. Definitivă. Pronunţată azi, 07.05.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

7 mai 2025, ora 09:00
Complet: C2 - contencios (i)
Tip soluție: Alte soluţii
Soluția pe scurt: Admite cererea de abţinere formulată de domnul judecător Dorin Lucian Grecu. Fără cale de atac. Pronunţată în şedinţă publică azi, 07.05.2025.

16 septembrie 2024, ora 11:30
Complet: C2 - contencios
Tip soluție: Suspendat
Soluția pe scurt: În baza dispoziţiilor art. 2 alin. (3) din OUG nr. 62/2024, raportat la art. 520 Cod procedură civilă, suspendă prezenta cauză până la soluţionarea de către ÎCCJ a sesizării din data de 09.09.2024, în dosarul nr. 1293/97/2023.

17 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C2 - contencios
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână cauza la data de 16.09.2024, ora 11:30, pentru ca recurentul-pârât să formuleze în scris cererea de suspendare a prezentei cauze.



2. Numărul dosarului: 5457/63/2022**
Data înregistrării: 18 ianuarie 2024, ora 00:00:00
Data ultimei modificări: 20 ianuarie 2025, ora 15:00:22
Instanță: Tribunalul Dolj
Secție: Secţia Contencios Administrativ şi Fiscal
Materie: contencios administrativ și fiscal
Obiect: obligaţia de a face rejudecare sc 710/2023
Stadiu procesual: Fond

Părți:
MITRICĂ ION - Reclamant Reclamant
INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCA DOLJ - Pârât Pârât
IANCU MAGDALENA RALUCA - Reclamant Reclamant

Ședințe:
22 martie 2024, ora 08:30
Complet: C11 CAF
Tip soluție: Admite in parte cererea
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea de chemare în judecată precizată formulată de reclamanţii MITRICĂ ION ŞI IANCU MAGDALENA RALUCA în contradictoriu cu pârâtul INSPECTORATUL TERITORIAL DE MUNCĂ DOLJ. Obligă pârâtul să emită decizii prin care să stabilească salariul de bază lunar cuvenit reclamantei IANCU MAGDALENA RALUCA, începând cu data de 23.08.2019 până la data de 31.12.2022 şi reclamantului MITRICĂ ION, începând cu data de 22.06.2021 până la data de 31.12.2022, la nivelul maxim existent în cadrul Inspectoratului Teritorial de Muncă Constanţa pentru funcţionari publici având aceeaşi încadrare precum reclamanţii -functie, grad profesional, gradaţie. Obligă pârâta la plata diferenţelor dintre salariile efectiv încasate de reclamanţi, începând cu datele menţionate şi cele stabilite conform dispozi?iilor instan?ei - sumele cuvenite urmând a fi actualizate în raport de coeficientul de inflaţie - precum şi să achite reclaman?ilor dobânda legală penalizatoare – până la momentul plă?ii efective. Respinge cererea privind obligarea pârâtului la plata majorării pentru complexitatea muncii, ca neîntemeiată. Obligă pârâtul la plata către reclamanţi a sumei(parţiale) 400 de lei cu titlu de cheltuieli de judecată Cu drept de recurs, în termen de 15 zile de la comunicare, cererea de recurs urmând a fi depusă la Tribunalul Dolj.

18 ianuarie 2024, ora 11:30
Complet: C14 CAF
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea de ab?inere a doamnei judecător Alina Mihaela Marinescu. Înaintează dosarul în vederea repartizării aleatorii. Fără cale de atac. Pronunţată azi, 18.01.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.



Pagina principală