Informații dosare ce cuprind 55/1259/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
55/1259/2021
Data înregistrării:
8 martie 2021, ora 12:23:00
Data ultimei modificări:
4 iulie 2025, ora 14:49:09
Instanță:
Tribunalul Comercial Argeș
Secție:
,,,
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi pe acţiuni
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP SA - Creditor
SOMECO SA - Debitor
PRIMARIA PITESTI - Creditor
SINCRON TRANS SRL - Creditor
BUILDING ASTROM SRL - ÎN FALIMENT- PRIN CITR FIL ARGES SPRL - Creditor
DOBRE MARIAN- CREANŢĂ SALARIALĂ - Creditor
ROTARU NICOLETA- CREANŢĂ SALARIALĂ - Creditor
LOGOFATU DRAGOS- CREANŢĂ SALARIALĂ - Creditor
FITION DOINA- CREANŢĂ SALARIALĂ - Creditor
STOEAN MARIAN- CREANŢĂ SALARIALĂ - Creditor
ADEF MANAGEMENT SRL - Creditor
Ședințe:
11 iunie 2025, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Închis lichidarea (art. 117 din lege)
Soluția pe scurt: În temeiul art. 167 şi art. 168 din Legea nr. 85/2014, aprobă raportul final întocmit de lichidatorul judiciar sub nr. 188/02.05.2025 şi publicat în BPI nr. 9686/05.05.2025.
Constată că toate fondurile au fost distribuite.
În temeiul art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, dispune închiderea procedurii de insolvenţă şi radierea din registrul comerţului a debitoarei SOMECO SA.
În baza art. 180 din Legea nr. 85/2014, descarcă lichidatorul judiciar SUMA INSOLVENCY IPURL de orice îndatoriri sau responsabilităţi cu privire la procedură, debitoare şi averea ei, creditori, titulari de garanţii, acţionari sau asociaţi.
Constată că onorariul practicianului în insolvenţă şi cheltuielile de procedură au fost acoperite din valorificarea bunurilor debitoarei.
În temeiul art. 179 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea sentinţei Direcţiei Generale a Finanţelor Publice Ploieşti – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Argeş şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Argeş, în vederea efectuării menţiunii de radiere şi notificarea tuturor creditorilor prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune notificarea sentinţei OCPI Argeş, în vederea notării în cartea funciară a închiderii procedurii.
Executorie în temeiul art. 46 alin. 1 din Legea 85/2014.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 11.06.2025, la Tribunalul Specializat Argeş.
21 mai 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru aprobarea raportului final, potrivit disp. art. 167 şi art. 168 din Legea nr. 85/2014, şi pentru discutarea propunerii de închidere a procedurii insolvenţei debitoarei, potrivit disp. art. 175 alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Dispune:
- se stabileşte termen de judecată la data de 11.06.2025 ora 10,00 – şedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, lichidatorul judiciar, debitoarea şi creditorii, creditorii cu menţiunea discutării raportului final şi posibilitatea de a formula obiecţiuni la raportul final cu cel puţin 5 zile înainte de data convocării şi cu menţiunea discutării cererii de închidere a procedurii insolvenţei;
22 ianuarie 2025, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să menţioneze în concret ce demersuri mai are de efectuat în procedura insolvenţei debitoarei
- să întocmească raport final
Acordă un termen administrativ de control la data de 21.05.2025.
18 septembrie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească raport final
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.01.2025.
22 mai 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile de valorificare a bunurilor din averea debitoarei
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
Acordă un termen administrativ de control la data de 18.09.2024.
17 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile de valorificare a bunurilor din averea debitoarei
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
Acordă un termen administrativ de control la data de 22.05.2024.
20 septembrie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile de valorificare a bunurilor din averea debitoarei
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
Acordă un termen administrativ de control la data de 17.01.2024.
31 mai 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să continue demersurile de valorificare a bunurilor din averea debitoarei
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
Acordă un termen administrativ de control la data de 20.09.2023.
9 februarie 2023, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să procedeze la valorificarea bunurilor din averea debitoarei
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
Acordă un termen administrativ de control la data de 31.05.2023.
16 noiembrie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt:
În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte, respectiv 55/1259/2021/a1, 55/1259/2021/a2, 55/1259/2021/a3;
Acordă un termen administrativ de control la data de 09.02.2023.
3 august 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să urmărească soluţionarea dosarelor în care debitoarea este parte, respectiv 55/1259/2021/a1, 55/1259/2021/a2, 55/1259/2021/a3;
Acordă un termen administrativ de control la data de 16.11.2022.
18 mai 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să formuleze ac?iunea de atragere a răspunderii patrimoniale întemeiată pe disp. art. 169 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, conform procesului verbal al adunării creditorilor nr. 378/04.05.2022;
Acordă un termen administrativ de control la data de 03.08.2022.
2 februarie 2022, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO SA, faliment – procedura generală, dispune:
Pune în sarcina lichidatorului judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL, următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 63 rap. la art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să facă demersuri pentru evaluarea în vederea valorificării a bunurilor din averea debitoarei, potrivit regulamentului aprobat de adunarea creditorilor convocată în acest scop şi să depună dovezi în acest sens la dosar, respectiv publicaţii de vânzare şi procese verbale de licitaţie;
- să întocmească şi să depună la dosar tabelul definitiv consolidat de creanţe;
- să întocmească şi să depună la dosar raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli prevăzute la art. 159 alin. 1 pct. 1 sau art. 161 pct. 1, după caz;
- să efectueze demersuri pentru predarea arhivei debitorului unei societăţi specializate;
- să formuleze ac?iunea de atragere a răspunderii patrimoniale întemeiată pe disp. art. 169 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, potrivit concluziilor raportului privind cauzele care au condus la insolvenţa debitoarei întocmit de administratorul judiciar sub nr. 938/17.11.2020, aprobat de adunarea creditorilor – procesul verbal al adunării creditorilor nr. 564/05.07.2021;
- să analizeze cererea formulată de ADEF MANAGEMENT SRL, intitulată cerere de repunere în termen şi cerere de admitere a creanţei, şi să precizeze modul de soluţionare în următorul raport de activitate
Acordă un termen administrativ de control la data de 18.05.2022.
19 noiembrie 2021, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 145 alin. 1 lit. A pct. b şi pct. c din Legea nr. 85/2014, admite propunerea de deschidere a procedurii de faliment a debitoarei SOMECO SA, propunere formulată de administratorul judiciar SP SUMA INSOLVENCY IPURL.
Dispune intrarea în faliment în procedura generală a debitoarei SOMECO SA.
În temeiul art. 145 alin. 2 din Legea 85/2014,
Dispune dizolvarea debitoarei.
Ridică dreptul de administrare al debitoarei.
Desemnează în calitate de lichidator judiciar provizoriu pe administratorul judiciar desemnat, respectiv SP SUMA INSOLVENCY IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 64 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1000 lei exclusiv TVA, plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Fixează termen maxim de predare a gestiunii către lichidator împreună cu lista actelor şi operaţiunilor efectuate după deschiderea procedurii de 10 zile.
Dispune întocmirea şi predarea către lichidatorul judiciar, în termen de maxim 5 zile de la data intrării în faliment a unei liste cuprinzând numele şi adresele creditorilor şi toate creanţele acestora la data intrării în faliment, cu indicarea celor născute după data deschiderii procedurii, a tabelului definitiv al creanţelor şi a oricăror altor tabele întocmite în procedură, a oricăror rapoarte de distribuţie, a listei actelor şi operaţiunilor efectuate după data deschiderii procedurii.
În temeiul art. 86 din Legea 85/2014, da dispoziţii tuturor băncilor la care debitoarea are deschise conturi să nu dispună de sume fără un ordin al lichidatorului judiciar. Lichidatorul judiciar va comunica de urgenţă băncilor instituirea acestei interdicţii.
În temeiul art. 146 din Legea 85/2014, dispune notificarea intrării în faliment în procedură generală a debitoarei, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor/administratorul judiciar, prevăzută la art. 145 alin. 2 lit. e, ale căror creanţe s-au născut după deschiderea procedurii, debitorului şi oficiului registrului unde debitoarea este înmatriculată, pentru efectuarea menţiunii şi publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În temeiul art. 146 alin. 2 din Legea 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor, în vederea întocmirii tabelului suplimentar: 4.01.2022, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare a tabelului suplimentar al acestora: 4.02.2022;
- termenul de depunere la tribunal a contestaţiilor, care va fi de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului suplimentar;
- termenul de întocmire a tabelului definitiv consolidat: 7.03.2022.
În temeiul art. 151-153 din Legea 85/2014, dispune sigilarea şi inventarierea bunurilor din averea debitoarei şi îndeplinirea celorlalte operaţiuni de lichidare.
În temeiul art. 160 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, şi să prezinte comitetului creditorilor un raport asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul; raportul şi planul se înregistrează la grefa tribunalului şi se publică în Buletinul procedurilor de insolvenţă; raportul va prevedea şi plata onorariului lichidatorului judiciar şi a celorlalte cheltuieli.
În temeiul art. 59 alin. 1 şi alin. 2 din Legea nr. 85/2014,
Dispune lichidatorului judiciar să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al lichidatorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 19.11.2021, la Tribunalul Specializat Argeş.
10 noiembrie 2021, ora 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână la data de 19.11.2021 pronunţarea hotărârii, care se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac o dată cu fondul cauzei.
Pronunţată, azi, 10.11.2021, la Tribunalul Specializat Argeş.
29 septembrie 2021, ora 10:00
Complet: C2 MTA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SOMECO S.A., procedura generală – perioada de observaţie, dispune:
Pune în sarcina administratorului judiciar definitiv SP SUMA INSOLVENCY I.P.U.R.L., următoarele măsuri:
- să întocmească şi să depună rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să depună la dosar dovada publicării în Buletinul procedurilor de insolvenţă a extrasului raportului de activitate (conform disp. art. 59 alin. 2 din Legea nr. 85/2014);
- să urmărească soluţionarea propunerii de trecere la faliment;
- să formuleze şi să depună eventuale cereri privind procedura insolvenţei împotriva debitoarei.
Ia act că adunarea generală a creditorilor a confirmat administratorul judiciar SP SUMA INSOLVENCY I.P.U.R.L. cu „un onorariu de 2.500 lei pe lună fără TVA şi onorariu de succes de 8% din sumele recuperate şi distribuite în procedură” (proces-verbal al adunării creditorilor din data de 5.07.2021 întocmit de administratorul judiciar sub nr. 564/5.07.2021 şi publicat în BPI) şi nu s-a constituit comitetul creditorilor.
Acordă un termen administrativ de control la data de 2 februarie 2022.
În baza disp. art. 59 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, considerând necesar, pentru soluţionarea cererii de intrare în faliment în procedura generală formulată de administratorul judiciar, în baza disp. art. 145 alin. 1 lit. A pct. b din Legea nr. 85/2014,
Dispunem:
- se stabileşte termen de judecată la data de 10.11.2021 ora 10:30, în sedinţă publică;
- se citează, prin Buletinul procedurilor de insolvenţă, administratorul judiciar, debitoarea şi creditorii, cu menţiunea discutării trecerii la faliment.
28 iunie 2021, ora 10:00
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art. 92 alin. 4 din Legea nr. 85/2014, respinge concluziile raportului de activitate întocmit de administratorul judiciar SP SUMA INSOLVENCY I.P.U.R.L. în baza disp. art. 92 din Legea nr. 85/2014, sub nr. 303/13.05.2021 publicat în BPI nr. 8512/14.05.2021, privind propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată a debitoarei SOMECO S.A.
În temeiul art. 145 alin. 1 lit. D din Legea nr. 85/2014, respinge propunerea de intrare în faliment în procedura simplificată a debitoarei SOMECO S.A.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 de zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi, 28 iunie 2021, la Tribunalul Specializat Argeş.
16 iunie 2021, ora 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână la data de 28 iunie 2021 pronun?area hotărârii, care se va face prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.
Cu cale de atac o dată cu fondul.
Pronunţată, azi, 16 iunie 2021, la Tribunalul Specializat Argeş.
21 aprilie 2021, ora 10:30
Complet: C2-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: În temeiul art. 70 din Legea nr. 85/2014, admite cererea formulată de creditoarea OMNIASIG VIENNA INSURANCE GROUP S.A., având ca obiect deschiderea procedurii de insolvenţă împotriva debitoarei SOMECO S.A.
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitoarei SOMECO S.A.
În temeiul art. 73 rap. la art. 45 alin. 1 lit. d din Legea nr. 85/2014, desemnează în calitate de administrator judiciar provizoriu SP SUMA INSOLVENCY I.P.U.R.L., care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu un onorariu lunar de 1.000 lei plătit din averea debitoarei. În lipsa disponibilităţilor în contul debitoarei, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile art. 37 alin. 4 din O.U.G. nr. 86/2006, pe baza unui buget previzionat.
Menţine debitoarei dreptul de administrare.
În temeiul art. 74 din Legea nr. 85/2014, în termen de 10 zile de la deschiderea procedurii, debitoarea este obligată să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute la art. 67 alin. 1 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 76 din Legea nr. 85/2014, dispune comunicarea prezentei sentinţe către instanţele judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014.
Pune în vedere debitoarei prevederile art. 82 din Legea nr. 85/2014 (să pună la dispozi?ia administratorului judiciar toate informa?iile ?i documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea ?i averea sa, precum ?i lista cuprinzând plă?ile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii ?i transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii).
Pune în vedere debitoarei ?i administratorului judiciar prevederile art. 83 ?i art. 84 din Legea nr. 85/2014.
În temeiul art. 96 din Legea nr. 85/2014, administratorul judiciar, sub sancţiunea aplicării amenzii, în cuantumul prevăzut de art. 60 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, va solicita rela?ii privind sediul principal al societă?ii, punctele de lucru sau alte loca?ii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfă?oară activită?i ale acestuia, precum ?i date privind administra?ia societă?ii, rela?ii privind bunurile patrimoniale ?i documentele privind activitatea societă?ii de la autorită?ile care de?in sau ar putea să de?ină informa?iile solicitate (acestea vor elibera informa?iile solicitate fără a percepe eventualele taxe, onorarii sau comisioane, prevăzute de alte acte normative aferente acestor activită?i).
Administratorul judiciar provizoriu va efectua, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014, inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, pe baza informaţiilor primite de la debitor în condiţiile art. 67 şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii. Pe măsura desfă?urării inventarierii, lichidatorul judiciar ia în posesie bunurile, devenind depozitarul lor judiciar. Inventarul va trebui să descrie toate bunurile identificate ale debitorului, iar conform art. 58 lit. p din Legea nr. 85/2014, evaluarea acestora să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului de creanţe.
În temeiul art. 101 din Legea nr. 85/2014, dacă debitoarea are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, administratorul judiciar va trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune.
În temeiul art. 902 pct. 16 Cod civil, dispune administratorului judiciar notarea în Cartea funciară a deschiderii procedurii insolvenţei.
În temeiul art. 71 alin. 2 rap. la art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune administratorului judiciar provizoriu să notifice deschiderea procedurii simplificate de insolvenţă debitoarei şi oficiului registrului comerţului unde debitoarea este înmatriculată/înregistrată, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se va realiza potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se va publica, totodată, pe cheltuiala averii debitoarei, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014, notificarea va fi comunicată creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi va cuprinde:
- termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitoarei, precum şi cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă (declaraţiile de creanţe se vor depune la tribunalul specializat pentru a fi înregistrate într-un registru, care se va păstra la grefa tribunalului, şi se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013 cu 200 lei taxă judiciară de timbru, sub sancţiunea anulării) – 7 iunie 2021;
- termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar de creanţe – 28 iunie 2021;
- termenul de contestare a creanţelor este de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în Buletinul procedurilor de insolvenţă (contestaţiile se vor timbra conform art. 14 din O.U.G. nr. 80/2013, cu 200 lei taxă judiciară de timbru);
- termenul de definitivare a tabelului creanţelor – 26 iulie 2021;
- prima şedinţă a adunării generale a creditorilor va avea loc la data de 5 iulie 2021 (prima şedinţă a adunării creditorilor va avea în mod obligatoriu pe ordinea de zi atât confirmarea/desemnarea administratorului judiciar/lichidatorului judiciar, cât şi stabilirea onorariului acestuia).
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la data de 12 mai 2021, raportul prev. de art. 92 din Legea nr. 85/2014, prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale.
Administratorul judiciar provizoriu va întocmi până la 2 iunie 2021, raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor ajungerii debitoarei în stare de insolvenţă, conform art. 97 alin. 1 din Legea nr. 85/2014, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169 - 173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea. Administratorul judiciar va asigura posibilitatea consultării raportului la sediul său, pe cheltuiala solicitantului. O copie de pe raport va fi depusă la grefa tribunalului ?i la registrul comer?ului în care este înregistrat debitorul ?i va fi comunicată debitorului.
În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitoare/lichidatorul judiciar a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii. Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
Administratorul judiciar va întocmi şi va depune rapoarte lunare cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, inclusiv cele legate de urmărirea operaţiunilor efectuate în baza avizului prealabil, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii; în raport se vor include informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014).
Administratorul judiciar va formula eventuale cereri în procedură şi va face demersuri pentru identificarea bunurilor debitoarei şi va depune dovezi în acest sens la dosar, respectiv răspunsul la adresele către O.C.P.I., primăria unde societatea are sediul/punct de lucru, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor.
În temeiul art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, se va acorda un termen administrativ de control la data de 29 septembrie 2021.
Executorie.
Cu cale de atac numai apelul în termen de 7 zile de la comunicarea realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă. Cererea de apel se depune la Tribunalul Specializat Argeş.
Pronunţată, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei, azi 21 aprilie 2021, la Tribunalul Specializat Argeş.
Pagina principală