Informații dosare ce cuprind 5552/30/2019
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
5552/30/2019
Data înregistrării:
16 decembrie 2019, ora 13:50:00
Data ultimei modificări:
9 decembrie 2024, ora 08:48:19
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
SC CORDISMED SRL - Debitor
SDD ANESTEZIA SRL - Creditor
ROCORDIS SRL - Creditor
UZINELE TEXTILE TIMIŞOARA SA - Creditor
SC DR SLOVENSKI SRL - Creditor
DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA - Creditor
S-T MEDTECH S.R.L. FOSTA GADAGROUP ROMANIA S.R.L. - Creditor
SC TECMED SRL - Creditor
DR.MAX SRL - Creditor
SC BTL ROMANIA APARATURA MEDICALĂ SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
SC INNOVATE INFORMAŢIONAL TECHNOLOGY SRL - Creditor
MEDICAL DEVICES-DIAGNOSTIC S.R.L. - Creditor
EXIMIA S.R.L. - Creditor
SANTE INTERNAŢIONAL SA - Creditor
DGRFP TIMIŞ - Creditor
GENODYNAMIC SRL - Creditor
MEDICAL CONMED EQUIPMENT SRL - Creditor
MEDICAL TECHNOLOGIES WORLD SRL - Creditor
MEDTRONIC ROMANIA SRL - Creditor
B.BRAUN MEDICAL SRL - Creditor
LINDE GAZ ROMANIA SRL - Creditor
SC RETIM ECOLOGIC SERVICE SA - Creditor
GENERAL ELECTRIC MEDICAL SYSTEMS S.R.L. - Creditor
S.C. UZINELE TEXTILE TIMISOARA S.A. - Creditor
SC SAMICORD CABINETE SRL - Creditor
SC CORDISMED SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR SCP ALFA & QUANTUM CONSULTING SPRL - Debitor
SC MEDI-TECH BUSINESS S.R.L. . - Creditor
PAUL HARTMANN SRL - Creditor
SC B. N . BUSINESS SRL - Creditor
BIOCLINICA SA - Creditor
SC TRANSAL URBIS SRL - Creditor
SYNTTERGY CONSULT SRL - Creditor
EXIMIA MEDICAL SRL - Creditor
MEDIST IMAGING & POC SRL - Creditor
SC CORAMED MEDIZINICHE PRODUKTE SRL - Creditor
SC BIZMED SRL - Creditor
SC RCS & RDS SA - Creditor
PPC ENERGIE SA - FOSTĂ ENEL ENERGIE SA - Creditor
DIAMEDIX IMPEX SA - Creditor
TEHNOPLUS MEDICAL SERVICE SRL - Creditor
PPC ENERGIE SA - Creditor
Ședințe:
12 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
5 decembrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 12.06.2025, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, sub sancţiunea amendării, cel mai târziu la data de 05.06.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 05.12.2024.
13 iunie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 05.12.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 13.06.2024.
8 februarie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune trecerea debitoarei în procedura generală de faliment.
5 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 08.02.2024, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 01.02.2024, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 05.10.2023.
4 mai 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de valorificare, la data de 05.10.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 28.09.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, precum şi stadiul valorificării bunurilor din patrimoniul debitoarei.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 04.05.2023.
19 ianuarie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 04.05.2023, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 27.04.2023, prin care va informa instanţa cu privire la demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
Pune în vedere adm. judiciar să se pronunţe asupra cererii de plată formulată de creditoarea D.G.R.F.P. Timişoara şi să adopte o măsură pe care o va cuprinde într-un raport, pe care îl va publica în BPI şi transmite creditoarei, în termen de 20 de zile; împotriva măsurii dispusă de administratorul judiciar creditoarea are posibilitatea de a formula contestaţie cu respectarea art. 59 alin. 5, 6 şi 7 din lege.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 19.01.2023.
27 octombrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 19.01.2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 12.01.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
o demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 27.10.2022.
26 mai 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 27.10.2022, pentru finalizarea litigiilor în care debitoarea este parte.
3 martie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 26.05.2022, pentru soluţionarea litigiilor în care debitoarea este parte.
28 octombrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: soluţionarea litigiilor în care debitoarea este parte
17 iunie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură, soluţionare litigii în care debitoarea este parte
30 martie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: RESPINGE CEREREA DE ÎNDREPTARE EROARE MATERIALĂ.
4 martie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide procedura. Numeşte administrator judiciar Alfa Quantum Consulting. Acordă termen administrativ de control
21 ianuarie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: CITAREA PĂRŢILOR CONFORM c.PROC.CIV.,
3 decembrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise; se va urmări stadiul de soluţionare litigiilor privind debitoarea.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
22 octombrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
10 septembrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Deschide procedura. Desemnează administrator judiciar provizoriu AdPro Management acordă termen administrativ
2 iulie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă pronunţarea cu privire la cererea de intrare în faliment în vederea soluţionării dosarelor asociate în care debitoarea este parte
19 martie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Alte cauze
Soluția pe scurt: Suspendat Decret-195/2020.
19 decembrie 2019, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Deschide procedura
Pagina principală