Informații dosare ce cuprind 5649/108/2017
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
5649/108/2017
Numărul vechi:
9870/2017
Data înregistrării:
25 septembrie 2017, ora 12:25:00
Data ultimei modificări:
10 septembrie 2025, ora 14:53:36
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
AGRO ZUMER SRL - Debitor
SC CHEMIROL AGRO SRL - Creditor
SC AGRICOVER CREDIT IFN SA - Creditor
SC TOPAGRAR TIPARI SRL - Creditor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA CHIŞINEU-CRIŞ - Intimat
COMUNA SINTEA MARE PRIN PRIMAR - Creditor
MEINDERTSMA AGRI-PARTS - Creditor
ORANGE ROMANIA SA - Creditor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE TIMIŞOARA – ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE ARAD - Creditor
SC BRISEGROUP SRL - Creditor
SC DIVA SOL SRL - Creditor
SC MERPANO SRL - Creditor
SC FINEXIM SRL - Creditor
SC THEMA COMPANY SRL - Creditor
SC AGROGENIA SRL - Creditor
ENEL ENERGIE SA - Creditor
RWA RAIFEISEN AGRO ROMANIA SRL - Creditor
ZAHARUL ORADEA SA - Creditor
SC AGROGENIA SRL - Creditor
Cristian Andrasiu - Contestator
HEMPFLAX BV - Creditor
SC TOPAGRAR TIARI SRL PRIN LICHIDATOR JUDICIAR EXPERT SPRL - Creditor
SC GREENPREST AGRAR SRL - Creditor
AGROEXPERT GREEN SRL - Creditor
AGRION B.V. BOUWSYSTEMEN PRIN ASOCIAT UNIC - Creditor
AGRION B.V. BOUWSYSTEMEN - Creditor
Ședințe:
17 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: termen administrativ de control
28 mai 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 17.09.2025 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare
29 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 28.05.2025 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare şi pentru soluţionarea dosarelor asociate.
2 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 29.01.2025 pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare şi pentru soluţionarea dosarelor asociate.
3 iulie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge obiecţiunile cu privire la legalitatea modificării planului de reorganizare, formulate de creditorul Chemirol Agro SRL.
Admite cererea administratorului judiciar Activ Grup IPURL.
Confirmă planul modificat de reorganizare al debitorului Agro Zumer SRL, votat în adunarea generală a creditorilor din data de 20.06.2024.
Fixează termen administrativ de control la data de 2.10.2024.
Executorie.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin BPI; apelul se va depune la Tribunalul Arad.
Pusă la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei astăzi, 3.07.2024.
12 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Dispune:
- se stabileşte termen la data de 03 iulie 2024 pentru a se pune în discuţie obiec?iunile formulate de creditorul Chemirol Agro SRL cu privire la modificarea, completarea şi ajustarea Planului de reorganizare
3 aprilie 2024, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 12 iunie 2024, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare şi pentru soluţionarea dosarelor asociate.
6 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 03 aprilie 2024, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
13 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 6.12.2023, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
7 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 13.09.2023, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
19 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de intrare în faliment a debitorului Agro Zumer SRL formulată de creditorul Agrion BV Bouwsystemen.
Acordă termen administrativ pentru continuarea procedurii la 7.06.2023.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin BPI; cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Pusă la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei astăzi, 19.04.2023.
5 aprilie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: termen administrativ de control desfiinţat
5 aprilie 2023, ora 09:07
Complet: C7-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 19.04.2023, ora 09:00 pentru soluţionarea cererii de trecere la faliment
8 martie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Agro Zumer SRL , - în procedura generală, în faliment :
1) Dispune:
- anularea/ desfiinţarea termenului administrativ din data de 05.04.2023.
- fixează termen de judecată la data de 05 aprilie 2023, ora 09:07, sala 219, pentru a se soluţiona cererea privind deschiderea procedurii falimentului, sens în care se vor cita creditori prin Buletinul procedurilor de insolventă.
8 februarie 2023, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 05.04.2023, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
16 noiembrie 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 08.02.2022, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
21 septembrie 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea dosarelor asociate;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 16.11.2022, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
22 iunie 2022, ora 09:40
Complet: C7-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 21.09.2022 pentru derularea planului
31 mai 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindic-2022
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Respinge cererea de confirmare a planului de reorganizare depus de administratorul special la data de 14.06.2021 ?i votat în Adunarea Generală a Creditorilor din data de 07.07.2021.
Executorie de drept.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronun?ată azi, 31.05.2022, prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor de către grefa instan?ei.
25 mai 2022, ora 09:30
Complet: C7-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având nevoie de timp pentru deliberare amână pronunţarea la data de 31.05.2022.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data 22.06.2022, ora 09:40.
11 mai 2022, ora 09:17
Complet: C7-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 25.05.2022, ora 09:30 pentru studierea notelor scrise
13 aprilie 2022, ora 09:00
Complet: C7-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL - în procedura generală, în perioada derulării planului de reorganizare :
2) Dispune:
- fixarea unui termen de judecată pentru a se soluţiona cererea/ propunerea privind prelungirea planului de reorganizare, sens în care părţile se vor cita prin B.P.I. cu menţiunea aferentă, la data de 11.05.2022
16 februarie 2022, ora 09:09
Complet: C7-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ de control la data de 13 aprilie 2022 pentru soluţionarea dosarelor asociate
17 ianuarie 2022, ora 09:16
Complet: C5-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 16.02.2022, ora 09:09, cauza a fost repartizată ciclic completului de judecată C7-sindic ca urmare a desfiin?ării completului C5-sindic.
13 septembrie 2021, ora 09:11
Complet: C5-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge excepţia de tardivitate a planului de reorganizare modificat al debitorului SC AGRO ZUMER SRL - societatea în insolvenţă, reprezentată prin administrator special RICHARD RADLINGER, exceptie invocată de creditorul Agrion B.V Bouwsystemen, persoană juridică olandeză.
În baza art.132 alin.1 lit.a si art.139 al.5 teza finală din Legea nr.85/2014 admite cererea practicianului în insolvenţă Activ Grup IPURL, în calitate de administrator judiciar desemnat pentru debitoarea SC AGRO ZUMER SRL si pe cale de consecinţă:
Confirmă planul de reorganizare modificat al debitorului SC AGRO ZUMER SRL - societatea în insolvenţă, reprezentată prin administrator special RICHARD RADLINGER, plan de reorganizare modificat, ce a fost votat în Adunarea Generală a Creditorilor din data de 07.07.2021- fila 1986 din VOL X.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 17.01.2022, ora 09,16.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad
Pronunţată în şedinţa publică azi, 13.09.2021.
17 mai 2021, ora 10:30
Complet: C5-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de revocarea mandatului administratorului special Bardoel Paulus Martinus, începând cu data de 08.02.2021 şi desemnarea domnului Radlinger Richard, în calitate de administrator special al debitoarei SC AGRO ZUMER SRL.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se depune la Tribunalul Arad.
Fixează termen de judecată pentru continuarea procedurii la data de 13.09.2021, ora 09:11.
Pronunţată azi, 17.05.2021, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.
5 octombrie 2020, ora 10:26
Complet: C5-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ pentru continuarea procedurii insolvenţei la data de 25.01.2021, respectiv în vederea valorificării activului din patrimoniul debitoarei.
13 iulie 2020, ora 09:30
Complet: C5-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea de plată formulată de SC Hempflax BV / societate de na?ionalitate olandeză, reprezentată conven?ional prin Rus&Asocia?ii SPRL, în contradictoriu cu debitoarea SC Agro Zumer SRL - în insolven?ă ?i administrator judiciar Activ Grup IPURL ?i cererea de plată formulată de Greenprest Agrar SRL.
Respinge cererea de proba?iune formulată de debitoarea insolventă.
Respinge cererile de deschidere a procedurii de faliment formulate de creditoarele Greenprest Agrar SRL ?i Topagrar ?ipare SRL.
Aprobă Planul de reorganizare formulat de debitoare ?i dispune începerea perioadei de reorganizare pe baza planului aprobat.
Fixează termen pentru continuarea procedurii la data de 05.10.2020, ora 10,26.
Fără cheltuieli de judecată.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare.
Pronun?ată azi, 13.07.2020 prin punerea solu?iei la dispozi?ia păr?ilor prin intermediul Serviciului de grefă al Tribunalului Arad.
15 iunie 2020, ora 09:00
Complet: C5-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept în baza Decretului nr. 240/2020 privind starea de urgenţă.
23 martie 2020, ora 09:00
Complet: C5-sindic-2020
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
16 martie 2020, ora 09:00
Complet: C5-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 6 din data de 13.03.2020 a Colegiului de Conducere al Tribunalului Arad, respectiv declararea stării de urgenţă, Dispune preschimbarea termenului de judecată din data de 23.03.2020 pentru data de 15.06.2020, la completul titular, sala 219. Dată în şedinţa camerei de consiliu din data de 16.03.2020.
10 februarie 2020, ora 09:00
Complet: C5-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 23.03.2020 - pentru continuarea procedurii, soluţionarea cererilor privind intrarea debitoarei în faliment şi pentru a se face o analiză a planului de reorganizare.
13 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: C5-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 10.02.2020 - pentru studiul înscrisurilor de la dosar, soluţionării cererilor de intrare a debitoarei în faliment precum şi a cererii de confirmare a planului de reorganizare judiciară a debitoarei.
11 decembrie 2019, ora 09:00
Complet: C5-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Preschimbă din oficiu termenul administrativ din data de 24.02.2020, cu termenul de judecată din data de 13.01.2020, sala 219, ora 09,00.
Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din data de 11.12.2019.
2 iulie 2018, ora 09:00
Complet: C5-sindic-2018
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Fixează termen administrativ la data de 12.11.2018 pentru continuarea procedurii insolvenţei debitoarei, în vederea soluţionării dosarelor asociate aflate pe rolul instanţei şi întocmirea tabelului definitiv de creanţe.
23 aprilie 2018, ora 09:00
Complet: C-sindic5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 02.07.2018 - pentru continuarea procedurii insolvenţei debitoarei şi în vederea soluţionării dosarelor asociate aflate pe rolul instanţei.
29 ianuarie 2018, ora 09:00
Complet: C-sindic5
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererile administratorului judiciar Activ Grup IPURL.
Constată desemnarea administratorului special al debitoarei SC AGRO ZUMER SRL, în persoana domnului Zomer Harm.
Prelungeşte termenele stabilite prin Încheierea civilă nr. 276/CC din data de 09.10.2017, pronunţată în dosarul nr. 5649/108/2017 şi prevăzute de art. 100 al. 1, lit. b, c şi e din Legea nr. 85/2014, astfel: termenul limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor la data de 23.12.2017; termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor este 13.01.2018; convocarea primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 18.01.2018, ora 14, la sediul Activ Grup IPURL.
Prelingeşte termenul de 60 de zile de la deschiderea procedurii pentru efectuarea inventarierii bunurilor din averea debitoarei până la data de 01.02.2018.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se depune la Tribunalul Arad.
Fixează termen de judecată pentru continuarea procedurii la data de 23 aprilie 2018.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 29 ianuarie 2018.
9 octombrie 2017, ora 09:00
Complet: C-sindic5D
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Dispune conexarea dosarului nr. 5665/108/2017 la dosarul nr. 5649/108/2017.
Recalifică cererea formulată de creditoarea SC Chemirol Agro SRL, pentru deschiderea procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL, în declaraţie de creanţă.
Recalifică cererea de intervenţie principală formulată de creditoarea SC Agricover Credit IFN SA, în declaraţie de creanţă şi pune în vedere creditoarei să depună la dosar dovada timbrării cererii cu 200 lei, sub sancţiunea anulării cererii ca netimbrată, în temeiul art. 14 al. 1 din OUG 80/2013 (în termen de 5 zile de la primirea comunicării, se poate formula cerere de acordare a facilităţilor la plata taxei de timbru conform art. 42 al. 2 din OUG nr. 80/2013).
Recalifică cererea formulată de creditoarea SC Topagrar Tiari SRL, pentru deschiderea procedurii insolvenţei debitoarei SC AGRO ZUMER SRL, în declaraţie de creanţă şi pune în vedere acestei creditoare să depună la dosar înscris din care rezultă creanţa, sub sancţiunea neluării în seamă.
Admite cererea formulată de debitoarea SC AGRO ZUMER SRL, pentru aplicarea prevederilor Legii nr. 85/2014.
În baza disp. art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei faţă de debitoare.
În baza disp. art. 71, alin. 2 din Legea nr. 85/2014 numeşte în calitate de administrator judiciar provizoriu pe practician în insolvenţă Activ Grup IPURL, căruia îi stabileşte atribuţiile prevăzute de art. 58 şi 92 din aceeaşi lege, precum şi efectuarea notificărilor prevăzute de art. 99 din Legea nr. 85/2014.
În baza disp. art. 5, pct .42 şi 46 şi art. 58 al. 1 lit. b din Legea nr. 85/2014, stabileşte la 60 zile termenul maxim al perioadei de observaţie şi un termen de 5 zile de la data comunicării notificării pentru formularea eventualelor obiecţiuni.
Fixează termenul limită pentru depunerea declaraţiilor de creanţă la data de 23 noiembrie 2017 şi termen pentru verificarea creanţelor şi întocmirea tabelului preliminar de creanţe pentru data de 14 decembrie 2017.
Stabileşte termenul limită pentru formularea contestaţiilor împotriva tabelul preliminar al creanţelor debitoarei la 5 zile de la publicarea acestuia în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În baza disp. art. 42 din Legea nr. 85/2014 dispune publicarea prezentei şi a actelor de procedură ulterioare în Buletinul insolvenţei, iar în baza disp. art. 76 din aceeaşi lege dispune comunicarea prezentei sentinţe Judecătoriei Chişineu-Criş, Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, băncilor la care debitoarea are conturi deschise.
În baza disp. art. 86 din Legea nr. 85/2014 dispune băncilor la care debitoarea are deschise conturi să permită administratorului judiciar desemnat să dispună de sumele de bani din aceste conturi.
În baza disp. art. 74 şi art.82 din Legea nr. 85/2014 obligă pe debitoare, prin reprezentanţii legali, să depună la dosarul cauzei şi la sediul administratorului judiciar desemnat actele şi informaţiile prevăzute la art. 67, alin.1 din Legea nr. 85/2014.
Fără cheltuieli de judecată.
Executorie.
Cu apel în termen de 7 zile de la comunicare hotărârii realizată prin publicare în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se depune la Tribunalul Arad.
Fixează termen de judecată pentru continuarea procedurii la data de 29 ianuarie 2018.
Dată în şedinţa camerei de consiliu din data de 09 octombrie 2017.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 09 octombrie 2017.
Pagina principală