Informații dosare ce cuprind 5825/30/2018

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 5825/30/2018
Data înregistrării: 12 decembrie 2018, ora 10:28:00
Data ultimei modificări: 11 august 2025, ora 11:21:50
Instanță: Tribunalul Timiș
Secție: SECŢIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA - Creditor
S.C. ROMEL INTERESTS PRODUCTION AND SERVICES S.A. - Debitor
S.C. ROMEL INTERESTS PRODUCTION AND SERVICES S.A.- PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MIHALACHE CĂTĂLIN - Debitor
A.J.F.P. TIMIS - Creditor
DIREC?IA FISCALA A MUNICIPIULUI TIMISOARA - Creditor
SC AQUATIM SA TIMIŞOARA - Creditor
ADM. FONDULUI PT. MEDIU - Creditor
SĂRĂCIN RĂZVAN EUGEN ALIN - Creditor
STOIAN VALERIU AUGUSTIN - Creditor
SĂRĂCIN EUGEN - Creditor
SCCF BANAT SA - Creditor
SC POETIM SRL - Creditor
RA-APPS - Creditor
DIRECTIA FISCALA A MUN.TIMISOARA - Creditor
S.C. ROMEL INTERESTS PRODUCTION AND SERVICES S.A.- PRIN ADMINISTRATOR JUDICIAR CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ MIHALACHE CĂTĂLIN - Debitor

Ședințe:
4 decembrie 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

8 mai 2025, ora 09:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de către reclamanţii Regia Autonomă Administraţia Patrimoniului Protocolului de Stat şi Direcţia Fiscală a Municipiului Timişoara, în contradictoriu cu debitoarea S.C. Romel Interests Production And Services S.A. prin administrator judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Mihalache Cătălin şi prin administrator special Gâlcă Florea, şi creditorii debitoarei S.C. Romel Interests Production And Services S.A., ca neîntemeiată. Cu apel, în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii prin publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, ce va fi depus la Tribunalul Timiş. Pronunţată la data de 08.05.2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

8 mai 2025, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Trecerea cauzei pe completul C1 NS/MA – Şedinţa publică din data de 08 mai 2025, pentru soluţionarea cererii de ridicare a dreptului de administrare al administratorului special GÂLCĂ FLOREA, desemnat în cadrul procedurii de insolven?ă a debitoarei S.C. ROMEL INTERESTS PRODUCTION AND SERVICES S.A. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Mai 2025, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei. Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 04/12/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 27/11/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea; - să precizeze, în concret, demersurile efectuate în prezenta procedură şi, în concret, ce demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 08 Mai 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

10 aprilie 2025, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea acordarii unui termen în continuare, amână judecarea cauzei la data de 08.05.2025.

28 noiembrie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de lichidatorul judiciar pentru termenul de azi. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Încuviinţează cererea de acordare a unui nou termen de judecată formulată de lichidatorul judiciar pentru ca acesta să îşi continue activitatea şi să efectueze demersurile care se impun faţă de stadiul procedurii şi situaţia debitoarei conform Legii nr. 85/2014; În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 08/05/2025, pentru când practicianul în insolvenţă: ? va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 30/04/2025, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea; - demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 28 Noiembrie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

14 martie 2024, ora 10:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Amână judecarea cauzei la data de 28.11.2024.

22 februarie 2024, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În vederea acordarii unui termen în continuare, amână judecarea cauzei la data de 14.03.2024.

11 ianuarie 2024, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de raportul de activitate depus de administratorul judiciar pentru termenul de azi. Acordă termen la data de 22/02/2024, pentru când se vor cita părţile din B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea de confirmare a noului administrator judiciar. Practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 15/02/2024, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea; - demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 11 Ianuarie 2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

19 octombrie 2023, ora 12:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 19/10/2023, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 12/10/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, inclusiv apelurile formulate împotriva sentinţei civile nr. 549/2023/04.07.2023, pronunţată de Tribunalul Timiş, în dosar nr. 5825/30/2018, apeluri înregistrate în dosarul asociat nr. 5825/30/2018/a15, prin care a fost confirmat în calitate de administrator judiciar practicianul în insolvenţă DOBROGEA INSOLVENCY I.P.U.R.L.; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea; - demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 19 Octombrie 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

4 iulie 2023, ora 11:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea.

18 mai 2023, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul dispoziţiilor art. 59 al. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control 19/10/2023, pentru când practicianul în insolvenţă: - va întocmi, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014, procedurile de prevenire a insolven?ei şi de insolven?ă, şi va depune la dosar raport de activitate cel mai târziu până la data de 12/10/2023, în care va prezenta demersurile efectuate şi demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise, neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii, raport prin care va informa instanţa cu privire la: - soluţiile definitive ce se vor pronunţa în dosarele în care debitoarea este parte, inclusiv contestaţia formulată de administratorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRÂNZAN ELENA împotriva Hotărârii Adunării Creditorilor nr. 1/10.04.2023, publicată în B.P.I. nr. 6384/11.04.2023, prin care a fost confirmat în calitate de administrator judiciar practicianul în insolvenţă DOBROGEA INSOLVENCY I.P.U.R.L., contestaţie înregistrată în dosarul asociat nr. 5825/30/2018/a4; - întocmirea tabelului definitiv al creanţelor privind debitoarea; - demersurile ce urmează a fi efectuate în continuare. Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport, separat, pe care să-l depună la dosar, să-l comunice cu petentele şi să îl publice în B.P.I., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 al. 4 din Legea nr. 85/2014 raportat la art. 194 C.pr.civ. separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic ducând la aplicarea sancţiunii amenzii. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată azi, 18 Mai 2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei.

2 februarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge cererea formulată de Regia Autonomă Administra?ia Patrimoniului Protocolului de Stat de comunicare a cererii de intrare a debitoarei în procedura falimentului formulată de creditoarea Direc?ia Fiscală a Municipiului Timi?oara. Ia act de cererea creditoarei Direc?ia Fiscală a Municipiului Timi?oara de renun?are la cererea de intrare în faliment a debitoarei si dispune administratorului judiciar să observe ?i să analizeze cererile de plată ale acestei creditoare ?i să ia măsurile ce se impun, măsurile luate urmând a le insera într-un raport separat pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în Buletinul Procedurilor de Insolven?ă, dovada de publicare urmând a fi depusă la dosar. Acordă termen la data de 18.05.2023, pentru continuarea procedurii.

12 ianuarie 2023, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Prorogă discutarea şi soluţionarea cererii de intrare a debitoarei în procedura falimentului formulată de creditoarea DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA. Acordă termen de judecată la data de 02/02/2023, sala nr. 174, pentru când se vor cita părţile prin B.P.I., cu menţiunea că pentru termenul acordat se va pune în discuţie cererea creditoarei DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA prin care solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului. Totodată, dispune comunicarea cu administratorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRÂNZAN ELENA a cererii formulată de DIRECŢIA FISCALĂ A MUNICIPIULUI TIMIŞOARA, prin care se solicită intrarea debitoarei în procedura falimentului, căruia i se va solicita să-şi spună, în scris, punctul de vedere cu privire la aceasta.

20 octombrie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciului Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.

9 iunie 2022, ora 8:30
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publica?iile, inclusiv dovada publicării în B.P.I. a raportului de activitate întocmit, precum şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite Serviciul Arhivă copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar şi să îl publice în B.P.I., dovezile de publicare urmând a le depune la dosar.

3 februarie 2022, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea la Serviciul Arhivă, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l depună la dosar ?i să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

30 septembrie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l publice în B.I.P., dovezile de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

29 aprilie 2021, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, Acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

26 noiembrie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

25 iunie 2020, ora 15:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le însereze într-un raport pe care să-l comunice, cu conţinut declarat, cu petenţii şi să-l publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.

12 martie 2020, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise. Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le comunice cu petenţii şi să le publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar. Pune în vedere administratorului judiciar să actualizeze tabelul de creanţe în acord cu hotărârea pronunţată în dosarul asociat a1. Prorogă discutarea cereri de înlocuire a administratorului judiciar formulată de creditoarea REGIA AUTONOMĂ ADMINISTRAŢIA PATRIMONIULUI PROTOCOLULUI DE STAT (R.A. – A.P.P.S.) după soluţionarea contestaţiei formulată împotriva S.C. POETIM S.R.L.

21 noiembrie 2019, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun.

4 iulie 2019, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Confirma în calitate de administrator judiciar definitiv practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRÂNZAN ELENA, cu un onorariu fix de 3.000 lei/lună şi un onorariu de succes de 3% din sumele rămase după acoperirea pasivului, conform hotărârii adunării creditorilor din data de 06.06.2019. Cu apel în 7 zile de la comunicarea hotărârii în B.P.I., apel ce va fi depus la Tribunalul Timiş. Pentru continuarea procedurii şi efectuarea demersurilor care se impun. Prorogă discutarea cererii de înlocuire a administratorului judiciar

16 mai 2019, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea formulată de administratorul judiciar CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRÂNZAN ELENA.

28 martie 2019, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Deschide procedura generală. Desemnează administrator judiciar provizoriu practicianul în insolvenţă CABINET INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ BRÂNZAN ELENA.



Pagina principală