Informații dosare ce cuprind 59/1259/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 59/1259/2024
Data înregistrării: 19 martie 2024, ora 13:09:00
Data ultimei modificări: 12 martie 2025, ora 10:33:40
Instanță: Tribunalul Comercial Argeș
Secție: ,,,
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
CDA RO STEEL SRL - Creditor
EUROMASTER TOP TRADE SRL, REPREZENTATĂ LEGAL PRIN ADMINISTRATOR MARIN FLORIN - Debitor
FIRST BANK SA - Creditor

Ședințe:
24 octombrie 2024, ora 10:00
Complet: C13 MTA
Tip soluție: Termen intermediar
Soluția pe scurt: Constată că prin încheierea pronunţată la data de 11.07.24 a fost conexată procedura ce formează obiectul dosarului nr. 59/1259/2024 la dosarul nr. 161/129/2024.

11 iulie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Conexat
Soluția pe scurt: Admite excepţia conexităţii. Conexează procedura ce formează obiectul dosarului nr. 59/1259/2024 la dosarul nr. 161/129/2024. Cu cale de atac odată cu fondul. Pronunţată în şedinţă publică, azi, 11.07.2024.

27 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Deschidere procedură generală
Soluția pe scurt: Ia act de renunţarea creditorului CDA RO Steel SRL la judecarea cererii de deschidere a procedurii insolvenţei debitorului Euromaster Top Trade SRL. Admite cererea formulată de creditorul First Bank SA. Dispune deschiderea procedurii insolvenţei în forma generală a debitorului Euromaster Top Trade SRL. Ridică debitorului dreptul de administrare. Desemnează practicianul în insolvenţă DPB Insolvency and Restructuring SPRL în calitate de administrator judiciar provizoriu, pentru îndeplinirea atribuţiilor prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, onorariul lunar fiind de 1.000 lei/lună, la care se adaugă TVA, plătit din averea debitorului; în lipsa disponibilităţilor în contul debitorului, se va utiliza fondul de lichidare, plăţile urmând a fi făcute în conformitate cu prevederile legale, pe baza unui buget previzionat. Administratorul judiciar îndeplineşte şi următoarele obligaţii: a) notifică deschiderea procedurii generale de insolvenţă tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit prevederilor art. 67 alin. 1 lit. c) din Legea nr. 85/2014, debitorului şi oficiului registrului comerţului sau altor registre unde debitorul este înmatriculat/înregistrat, pentru efectuarea menţiunii. Notificarea se realizează potrivit prevederilor Codului de procedură civilă şi se publică, totodată, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în BPI. Notificarea se comunică creditorilor de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor şi cuprinde: 1. termenul-limită pentru depunerea, de către creditori, a opoziţiilor la deschiderea procedurii: 10 zile de la primirea notificării (opoziţiile se vor timbra cu suma de 200 lei, conform art. 14 din OUG nr. 80/2013 privind taxele judiciare de timbru); 2. termenul de soluţionare a opoziţiilor: 10 zile de la data expirării termenului de depunere a acestora; 3. termenul-limită pentru înregistrarea cererii de admitere a creanţelor asupra averii debitorului: cel mult 45 de zile de la deschiderea procedurii, respectiv 12.08.2024 (cererile se timbrează cu suma de 200 le); cerinţele pentru ca o creanţă înregistrată să fie considerată valabilă; 4. termenul de verificare a creanţelor, de întocmire şi publicare în BPI a tabelului preliminar de creanţe: cel mult 20 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 3, respectiv 02.09.2024; 5. termenul de contestare a creanţelor: 7 zile de la publicarea tabelului preliminar în BPI (contestaţiile se timbrează cu suma de 200 lei); 6. termenul de definitivare a tabelului creanţelor: cel mult 25 de zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 30.09.2024; 7. locul, data şi ora primei şedinţe a adunării generale a creditorilor: cel mult 5 zile de la expirarea termenului prevăzut la pct. 4, respectiv 09.04.2024; 8. adresa de e-mail a administratorului judiciar provizoriu, dacă există, la care se pot face valabil toate comunicările în format electronic de către creditori. b) întocmeşte şi depune raportul prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, în termen de cel mult 20 de zile de la data desemnării, respectiv 20.07.2024; c) întocmeşte şi depune raportul asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora le-ar fi imputabilă, în termen de cel mult 40 de zile de la data desemnării, respectiv 07.08.2024; d) solicită relaţii privind sediul principal al societăţii, punctele de lucru sau alte locaţii în care se află bunuri ale debitorului ori se desfăşoară activităţi ale acestuia, precum şi date privind administraţia societăţii, relaţii privind bunurile patrimoniale şi documentele privind activitatea societăţii, inclusiv conturile bancare, de la autorităţile şi instituţiile care deţin sau ar putea să deţină informaţiile solicitate (oficiul de cadastru şi publicitate imobiliară, instituţia prefectului judeţului – serviciul public comunitar regim permise de conducere şi înmatriculare a vehiculelor, administraţia judeţeană a finanţelor publice, primăria unde societatea are sediul/punct de lucru ş.a.); e) efectuează procedura de inventariere a bunurilor din averea debitorului, pe baza informaţiilor primite de la debitor şi/sau pe baza oricăror informaţii şi documente solicitate autorităţilor competente potrivit legii, în termen de cel mult 60 de zile de la data deschiderii procedurii, respectiv 27.08.2024; f) dispune evaluarea bunurilor debitorului, astfel încât această să se realizeze până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor şi transmite spre publicare în BPI un anunţ cu privire la depunerea la dosar a raportului de evaluare, în termen de două zile de la depunere; g) în cazul în care debitorul are bunuri supuse transcripţiei, inscripţiei sau înregistrării în registrele de publicitate, trimite instanţelor, autorităţilor ori instituţiilor care ţin aceste registre o copie de pe hotărârea de deschidere a procedurii, spre a se face menţiune; h) formulează şi susţine eventuale cereri în procedură; i) întocmeşte şi depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, informaţii privind respectarea obligaţiilor fiscale, referitoare la obţinerea sau necesitatea actualizării autorizărilor/autorizaţiilor pentru desfăşurarea activităţii, a actelor de control încheiate de organe de control şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia; publică un extras al raportului în BPI. Administratorul judiciar îndeplineşte obligaţiile prevăzute de art. 18 din Legea Arhivelor Naţionale nr. 16/1996 şi art. 3, art. 4 din Normele metodologice privind aplicarea unor dispoziţii ale Legii Arhivelor Naţionale nr. 16/1996, aprobate prin Ordinul M.A.I. nr. 151/2023. După rămânerea definitivă a prezentei hotărâri, toate actele şi corespondenţa emise de debitor sau administratorul judiciar cuprind, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea "în insolvenţă", "in insolvency", "en procedure collective". Debitorul are obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20% din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Suportarea cheltuielilor aferente procedurii se face din contul deschis la o unitate a unei bănci, iar disponibilităţile băneşti se păstrează într-un cont special de depozit bancar. Prezenta hotărâre se comunică instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul corespunzător şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi, în vederea aplicării prevederilor art. 75 din Legea nr. 85/2014. Fixează termen administrativ de control la data de 24.10.2024. Executorie. Doar cu apel în termen de 7 zile de la comunicare. Apelul se depune la Tribunalul Specializat Argeş. Pronunţată astăzi, 27.06.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

16 mai 2024, ora 09:00
Complet: C13-Fond
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Comunică cererea de deschidere a procedurii de insolvenţă formulată de creditorul First Bank SA către debitorul EUROMASTER TOP TRADE SRL căruia îi pune în vedere, în conformitate cu dispoziţiile art. 72 alin 3 din Legea nr. 85/2014, fie să conteste, fie să recunoască existen?a stării de insolven?ă, în termen de 10 zile de la primirea cererii. Comunică cererea formulată de creditorul First Bank SA către organul fiscal. Amână judecarea cauzei la 27.06.2024, ora 09.00, cu citarea tuturor părţilor, inclusiv First Bank SA. Pronunţată în şedinţa publică din 16 Mai 2024



Pagina principală