Informații dosare ce cuprind 63/114/2021
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
63/114/2021
Data înregistrării:
12 ianuarie 2021, ora 14:11:00
Data ultimei modificări:
27 septembrie 2023, ora 15:31:33
Instanță:
Tribunalul Buzău
Secție:
Secţia a II-a civilă, de contencios administrativ şi fiscal
Materie:
Faliment
Obiect:
deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
CHIMAGRI DISTRIBUTION SRL - Creditor
DT RESTRUCTURING SPRL ADMINISTRATOR JUDICIAR AL DEBITORULUI AGROCLASS DINAMIC TERRA SRL - Debitor
AGROCLASS DINAMIC TERRA SRL - Debitor
DIRECŢIA GENERALĂ REGIONALĂ A FINANŢELOR PUBLICE GALAŢI, PRIN ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE BUZĂU - Creditor
MUNICIPIUL RM.SĂRAT - Creditor
SC AGRINVEST SRL - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA CLUJ NAPOCA - Creditor
PORSCHE LEASING ROMÂNIA IFN SA ; PORSCHE BROKER DE ASIGURARE SRL - Creditor
OTP BANK SA - Creditor
Ședințe:
27 septembrie 2023, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite exceptia perimarii cererii, invocata de instanta din oficiu.
Constata perimata cererea.
Cu recurs, in termen de 5 zile de pronuntare.
Hotararea se publica in BPI.
Pronuntata in sedinta publica de la data de 27.09.2023.
23 noiembrie 2022, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: eroare termen
14 noiembrie 2022, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: 411 NCPC/242 CPC
Soluția pe scurt: Suspendă judecata cererii de chemare în judecată formulată de creditoarea CHIMAGRI DISTRIBUTION SRL, în contradictoriu cu debitoarea AGROCLASS DINAMIC TERRA SRL, pentru lipsa părţilor de la judecată.
Cu drept de recurs pe tot timpul cât durează suspendarea cursului judecării procesului.
Pronunţată în şedinţă publică, azi 14.11.2022.
19 septembrie 2022, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 23.11.2022 pentru a se repeta procedura de citare cu debitoarea, dovada de citare a acesteia nu s-a returnat la dosar; se va comunica debitoarei o copie a punctului de vedere înaintat la dosar de către creditor
22 iunie 2022, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuarea procedurii de insolvenţă
16 mai 2022, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 22.06.2022 faţă de lipsa de procedură cu debitoarea
23 martie 2022, ora 11:00
Complet: S11
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen de judecată la data de 16.05.2022 pentru a se formula precizări
21 februarie 2022, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 23.03.2022, ora 11.00 - completul S 11, conform Procesului verbal din 19.01.2022 privind repartizarea ciclică a dosarelor de fond constituite în completul S10 , potrivit Hotărârii Colegiului de conducere nr. 3/19.01.2022 , în aplicarea art. 104 alin. 3 din Regulamentul de ordine interioară al instanţelor judecătoreşti.
10 ianuarie 2022, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 21.02.2022 , ora 11.00, complet S10, pentru continuarea procedurii
8 noiembrie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 10.01.2022, ora11.00 pentru restituirea dosarului de fond aflat la C.A. Ploieşti
13 septembrie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 08.11.2021 pentru continuarea procedurii , solu?ionarea apelului aflat pe rol la C.A. Ploieşti
10 mai 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: 13.09.2021 pentru continuarea procedurii
8 martie 2021, ora 11:00
Complet: S10
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: MINUTA
HOTĂRÂRE
08 martie 2021
Admite cererea formulată de creditorul CHIMAGRI DISTRIBUTION SRL pentru deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului AGROCLASS DINAMIC TERRA SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. Lt. Sava Rosescu, nr. 15, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/812/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 32361305.
În temeiul art.72 alin.(6),coroborat cu art.38 alin.(2) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitorului AGROCLASS DINAMIC TERRA SRL, cu sediul social în municipiul Râmnicu-Sărat, str. Lt. Sava Rosescu, nr. 15, judeţ Buzău, număr de ordine la registrul comerţului: J10/812/2013, cod unic de înregistrare (CUI): 32361305.
În temeiul art.73,cu aplicarea art.45 alin.(1) lit. d),coroborat cu art.57 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Desemnează administrator judiciar provizoriu DT RESTRUCTURING SPRL, prin asociat coordonator Valentin Drăgoi, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58-59 din lege, cu un onorariu de 2000 lei lunar şi un procent de 5 % din fondurile obţinute din lichidarea bunurilor şi recuperarea creanţelor, care se va achita pe bază de decont justificativ, din averea debitorului sau, în lipsa disponibilităţilor din averea debitorului din fondul de lichidare prevăzut de art. 39 alin.(4) din lege şi care va administra procedura până la confirmarea ori, după caz, până la înlocuirea sa de către adunarea creditorilor.
În temeiul art.73,coroborat cu art.99 şi cu aplicarea art.100 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune notificarea deschiderii procedurii, de către administratorul judiciar provizoriu desemnat, de îndată şi, în orice caz, cu cel puţin 10 zile înainte de împlinirea termenului-limită pentru înregistrarea cererilor de admitere a creanţelor, debitorului, tuturor creditorilor menţionaţi în lista depusă de debitor potrivit dispoziţiilor art.67 alin. (1) lit.c) din lege şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău, pentru efectuarea menţiunii de deschidere a procedurii, conform Codului de procedură civilă, precum şi publicarea, pe cheltuiala averii debitorului, într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la 22.04.2021.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la 12.05.2021; cererile de admitere a creanţelor se vor timbra cu taxa judiciară de timbru în sumă de 200,00 lei, conform art.14 alin.(1) din OUG nr.80/2013 privind taxele judiciare de timbru, sub sancţiunea anulării cererii ca netimbrată.
Eventualele contestaţii cu privire la creanţele şi la drepturile trecute sau, după caz, netrecute de administratorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe trebuie depuse la tribunal în termen de 7 zile de la publicarea acestui tabel în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii în termen de 7 zile de la publicarea în Buletinul procedurilor de insolvenţă a tabelului preliminar şi pentru afişarea tabelului definitiv al creanţelor la 07.06.2021.
Fixează data şedinţei adunării creditorilor la data de 17.05.2021 la ora şi locul comunicate de administratorul judiciar, cu ordinea de zi: confirmarea administratorului judiciar desemnat de judecătorul-sindic şi a onorariului acestuia sau alegerea unui alt administrator judiciar; alegerea comitetului creditorilor format din 3-5 membri, în condiţiile art. 50 alin.(4) şi art.51 din lege; prezentarea raportului amănunţit întocmit de administratorul judiciar în temeiul art. 97 alin. (1) din lege asupra cauzelor şi împrejurărilor care au condus la apariţia insolvenţei debitorului; probleme diverse, sens în care convoacă toţi creditorii.
În baza art.53 alin.(1),cu referire la art.52 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere administratorului judiciar provizoriu desemnat să convoace adunarea generală a acţionarilor/asociaţilor sau membrilor persoanei juridice, în termen de maximum 10 zile de la notificarea deschiderii procedurii, pentru desemnarea administratorului special.
În temeiul art.74 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Obligă debitorul să depună la dosarul cauzei actele şi informaţiile prevăzute de art. 67 alin.(1) din lege,în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii.
În temeiul art.82 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Obligă debitorul să pună la dispoziţia administratorului judiciar şi a creditorului deţinând cel puţin 20 % din valoarea totală a creanţelor cuprinse în tabelul definitiv de creanţe toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii, sub sancţiunea ridicării dreptului de administrare şi a amenzii prevăzute la art.60 alin.(2) din lege.
În temeiul art.101 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune inventarierea bunurilor aflate în patrimoniul debitorului până la data de 07.05.2021 şi depunerea la dosarul cauzei a procesului-verbal de inventariere în termen de 48 de ore de la finalizarea acestei măsuri.
În temeiul art.83 alin.(1) şi alin.(3) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
După rămânerea irevocabilă a încheierii de deschidere a procedurii, toate actele şi corespondenţa emise de debitor şi de administratorul judiciar vor cuprinde, în mod obligatoriu şi cu caractere vizibile, în limbile română, engleză şi franceză, menţiunea: în insolvenţă; in insolvency; en procédure collective.
Dacă debitorul deţine sau administrează una sau mai multe pagini de internet, organele de conducere ale acestuia sunt obligate să publice pe paginile de internet proprii, în termen de 24 de ore de la data comunicării hotărârii de deschidere a procedurii insolvenţei, informaţiile referitoare la starea societăţii, precum şi numărul hotărârii, data şi instanţa care a pronunţat această hotărâre, sub sancţiunea prevăzută de art.337 alin.(1) din lege.
În temeiul art. 97 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Pune în vedere administratorului judiciar desemnat să întocmească şi să supună analizei, până la data de 16.04.2021, un raport asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia insolvenţei debitorului, cu menţionarea persoanelor cărora aceasta le-ar fi imputabilă şi asupra premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile art.169-173 din lege.
În temeiul art.59 alin.(1) din Legea privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Administratorul judiciar provizoriu desemnat va depune lunar la dosarul cauzei şi va publica în extras în BPI, un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii.
În temeiul art.39 alin.(2) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea de către debitor, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, a unui cont la o unitate bancară, din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii; în caz de neîndeplinire a acestei obligaţii de către debitor, contul va fi deschis de către administratorul judiciar desemnat.
Eventualele disponibilităţi băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar.
În temeiul art.76 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune comunicarea hotărârii de deschidere a procedurii instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitorului declarat la registrul comerţului şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi.
În temeiul art.43 alin.(2),cu aplicarea art.42 alin.(1) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Prezenta hotărâre se va comunica debitorului, creditorilor, administratorului judiciar şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Buzău prin publicarea acesteia în BPI.
În temeiul art.902 alin.(2) pct.16 din Codul civil, cu aplicarea art.101 alin.(2) din Legea nr.85/2014, administratorul judiciar desemnat va trimite OCPI Buzău o copie de pe sentinţa de deschidere a procedurii insolvenţei, în vederea notării acesteia în cartea funciară.
În temeiul art.59 alin.(3) din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Stabileşte termen pentru examinarea stadiului procedurii la data de 10.05.2021 - S 10 - ora 11,00, cu citarea părţilor.
Executorie.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea hotărârii realizată prin publicare în BPI.
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 08.03.2021.
Judecător sindic,
Pagina principală