Informații dosare ce cuprind 634/30/2019
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
634/30/2019
Data înregistrării:
25 februarie 2019, ora 14:09:00
Data ultimei modificări:
30 septembrie 2025, ora 14:07:17
Instanță:
Tribunalul Timiș
Secție:
SECŢIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
procedura insolvenţei
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
S.C. LASSARD INVEST S.R.L. - Debitor
DFMT - Creditor
AJFP TIMIŞ - Creditor
POPESCU BOGDAN - Creditor
BANCA TRANSILVANIA SA - Creditor
Ședințe:
5 februarie 2026, ora 13:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
18 septembrie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 05.03.2026, Camera de Consiliu, ora 13:00, pentru continuarea procedurii de reorganizare ?i pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua; procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
- va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 18.09.2025.
20 martie 2025, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 18.09.2025, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 11.09.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
-va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
-va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 20.03.2025.
3 octombrie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 20.03.2025, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu la data de 13.03.2025, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
-demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
-procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
-va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
-va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 03.10.2024.
21 martie 2024, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt:
Acordă termen administrativ de control pentru continuarea procedurii de reorganizare la data de 03.10.2024, Camera de Consiliu, ora 12:00, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 21.03.2024.
16 noiembrie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 21.03.2024, pentru când practicianul în insolvenţă va întocmi raport de activitate, conform art. 59 alin. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei, cel mai târziu cu 7 zile anterior termenului de judecată, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
? demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua;
? procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
? va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
? va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014;
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 16.11.2023.
15 iunie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control, pentru continuarea procedurii de reorganizare, la data de 16.11.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 09.11.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014.
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 15.06.2023.
2 martie 2023, ora 12:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 15.06.2023, Camera de Consiliu, ora 12, pentru când practicianul în insolvenţă: va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 08.06.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la: demersurile efectuate în procedură, demersurile ce urmează a le efectua, procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor; va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise; va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, la data de 02.03.2023.
17 noiembrie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Acordă termen administrativ de control la data de 02.03.2023, pentru când practicianul în insolvenţă:
- va întocmi raport de activitate, conform art. 59 al. 1 şi 2 din Legea nr. 85/2014 şi îl va depune la dosarul cauzei cel mai târziu până la data de 23.02.2023, raport prin care va informa instanţa cu privire la:
- demersurile efectuate în procedură, precum şi demersurile ce urmează a le efectua.
- procedura de reorganizare şi respectarea graficului de eşalonare a plăţilor;
- va ataşa la raport toate publicaţiile şi înscrisurile emise;
- va face dovada informării creditorilor în condiţiile art. 144 din Legea 85/2014
Totodată, pune în vedere practicianului în insolvenţă să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosarul cauzei duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, dovezile de comunicare, respectiv de publicare în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă urmând a le depune la dosar.
Pune în vedere practicianului în insolvenţă că cererile trebuie depuse în conformitate cu art. 41 alin. 4 din Legea 85/2014 rap. la art. 194 Cod procedură civilă separat de raport, iar neîndeplinirea culpabilă a obligaţiilor prevăzute de lege sau stabilite de judecătorul sindic poate duce la aplicarea unei amenzi.
Dată în Camera de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei instanţei, din data de 17.11.2022.
23 iunie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură, îndeplinire obligaţii asumate prin plan
3 martie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
20 ianuarie 2022, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Legea 85/2006 privind insolventa
Soluția pe scurt: Admite cererea. Confirmă modificarea planului de reorganizare
28 octombrie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
17 iunie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: îndeplinirea obligaţiilor stabilite prin plan
25 martie 2021, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TERMEN ADMINISTRATIV DE CONTROL 17.06.2021.
3 decembrie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, acordă termen administrativ de control la data de 25.03.2021, pentru când administratorul / lichidatorul judiciar va depune la dosar raport de activitate cu cel puţin 7 zile înainte de termenul acordat, la care va ataşa toate publicaţiile şi înscrisurile emise; se va continua procedura de reorganizare.
Totodată, pune în vedere administratorului / lichidatorului judiciar să se prezinte (sau să delege un reprezentant care să se prezinte) periodic la Serviciul Arhivă, să verifice şi să ridice de la dosar duplicatele cererilor, dacă acestea există în duplicat, dacă nu să solicite copii de pe acestea, să le analizeze şi să ia măsurile ce se impun, măsurile luate să le insereze într-un raport pe care să-l comunice cu petenţii şi să îl publice în B.I.P., dovezile de comunicare, respectiv de publicare în B.P.I. urmând a le depune la dosar.
17 septembrie 2020, ora 9:30
Complet: C4NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
21 mai 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Confirmă planul de reorganizare. Termen administrativ de control 17.,09.2020
6 februarie 2020, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Hotărârea nr. 18/22.01.2020, adoptată de Adunarea Generală a Judecătorilor Tribunalului Timi? şi comunicatul emis de Sindicatul Naţional al Grefei Judiciare Dicasterial,
7 noiembrie 2019, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: continuare procedură
6 iunie 2019, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Ia act de confirmarea în calitate de administrator judiciar al debitoarei practicianul în insolvenţă CII Brânzan Elena, cu sediul în Timişoara, str. Ioan Slavici nr.9, jud. Timiş, ,cu un onorariu fix de 3000 lei lunar pentru toată perioada de observaţie .
14 martie 2019, ora 9:00
Complet: C2NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Deschide procedura
4 martie 2019, ora 9:00
Complet: C1NS/MA
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Trimite prezenta cauză la completul C2NS/MA.
Pagina principală