Informații dosare ce cuprind 641/105/2024

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 641/105/2024
Data înregistrării: 8 februarie 2024, ora 11:31:00
Data ultimei modificări: 7 octombrie 2025, ora 14:52:18
Instanță: Tribunalul Prahova
Secție: Sectia a II-a civilă, de contencios administrativ si fiscal
Materie: Faliment
Obiect: deschiderea procedurii la cererea creditorului
Stadiu procesual: Fond

Părți:
PRIVACONS SRL - Creditor
URBAN FOOD & DRINKS SRL - Debitor
CEC BANK SA - Creditor
SIERRA QUADRANT FILIALA BUCURESTI SPRL - Lichidator
MARIA FOODNOVA HOLDING SRL - Creditor
BT LEASING TRANSILVANIA I.F.N. SA - Creditor
ADMINISTRAŢIA JUDEŢEANĂ A FINANŢELOR PUBLICE PRAHOVA - Creditor
ORAŞUL SINAIA - Creditor
RO ALIMENTA EU SRL - Creditor
AQUILA PART PROD COM SA - Creditor
SELGROS CASH&CARRY SRL - Creditor
SC MACROMEX SRL - Creditor
DE SILVA EXCLUSIV SRL - Creditor
DOBRESCU MARIA ÎNTREPRINDERE FAMILIALĂ - Creditor
COMPREST SA - Creditor
B&B SRL - Creditor
VISION STAR COM SRL - Creditor
SC BRAVO EXPERT DISTRIBUTION SRL - Creditor
LE RAISIN SRL - Creditor

Ședințe:
5 februarie 2026, ora 09:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

2 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea Adunării Generale a judecătorilor din cadrul Tribunalului Prahova nr. 4/26.08.2025, prin care s-a hotărât ca, începând cu data de 27.08.2025, suspendarea solu?ionării cauzelor, cu excep?ia judecării pricinilor urgente, prezenta cauză nefiind considerată urgentă, dispune amânarea cauzei şi acordarea unui nou termen de judecată, sens în care,

3 aprilie 2025, ora 09:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: valorificare bunuri

5 decembrie 2024, ora 09:00
Complet: 11 FOND
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: valorificare bunuri

12 iulie 2024, ora 9:00
Complet: 11 FOND - CC
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Admite cererea. Dispune îndreptarea erorii materiale din cuprinsul sentinţei nr. 756/20 iunie 2024 pronunţate de Tribunalul Prahova, în dosar nr. 641/105/2024, în sensul că numele adminstratorului judiciar provizoriu este SIERRA QUADRANT FILIALA BUCUREŞTI S.P.R.L., cu sediul în strada Traian, nr. 2, Bl. F1, Sc. 3, et. 1, ap. 3, sector 3, Bucureşti, şi nu SIERRA QUADRANT S.P.R.L., cu sediul în Bacău, strada Alexandru cel Bun, nr. 11 A, Judeţ Bacău, cum din eroare s-a menţionat. Îndreptarea se va face în ambele exemplare ale hotărârii, din care prezenta este parte integrantă. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, cerere care se va depune la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin grefa instanţei, azi, 12.07.2024.

20 iunie 2024, ora 9:00
Complet: 11 FOND - AP
Tip soluție: Admis
Soluția pe scurt: Admite în parte cererea formulată de creditoarea PRIVACONS S.R.L. pentru deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitoarei URBAN FOOD&DRINKS S.R.L. Admite cererea creditoarei Societate bancară CEC BANK S.A., pentru deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitoarei URBAN FOOD&DRINKS S.R.L. Dispune deschiderea procedurii generale de insolvenţă împotriva debitoarei URBAN FOOD&DRINKS S.R.L. Desemnează administrator judiciar provizoriu pe SIERRA QUADRANT SPRL, care va îndeplini atribuţiile instrumentând prezenta procedură de insolvenţă până la eventuala sa confirmare sau schimbare, în condiţiile Legii nr. 85/2014, cu un onorariu provizoriu de 3500 lei. Stabileşte în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune la dosar în termen de 40 de zile de la deschiderea procedurii un raport amănunţit asupra cauzelor şi împrejurărilor care au dus la apariţia stării de insolvenţă, cu menţionarea eventualelor indicii sau elemente preliminare privind persoanele cărora le-ar fi imputabilă şi cu privire la existenţa premiselor angajării răspunderii acestora, în condiţiile prevederilor art. 169-173 din Legea nr. 85/2014, precum şi asupra posibilităţii reale de reorganizare a activităţii debitorului ori a motivelor care nu permit reorganizarea, conform art. 58 lit. b din Legea nr. 85/2014. Dispune comunicarea prezentei instanţelor judecătoreşti în a căror jurisdicţie se află sediul debitoarei, tuturor băncilor unde debitoarea are deschise conturi, aceasta din urmă obligaţie fiind în sarcina administratorului judiciar provizoriu. Stabileşte în sarcina debitoarei obligaţia de a pune la dispoziţia administratorului judiciar provizoriu toate informaţiile şi documentele apreciate ca necesare cu privire la activitatea şi averea sa, precum şi lista cuprinzând plăţile efectuate în ultimele 6 luni anterioare deschiderii procedurii şi transferurile patrimoniale făcute în cei 2 ani anteriori deschiderii procedurii. Dă dispoziţie tuturor băncilor la care debitoarea are disponibil în conturi să nu dispună de acestea fără ordinul judecătorului sindic sau al administratorului judiciar provizoriu sub sancţiunea prevăzută de art. 86 alin. 2 din Legea nr. 85/2014, obligaţia de notificare revenind administratorului judiciar provizoriu. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitoarei, în termen de 60 de zile de la deschiderea procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua notificările prevăzute de art. 99-100 din Legea nr. 85/2014. Fixează termenul limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 02 august 2024, termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea, comunicarea şi publicarea în BPI a tabelului preliminar al creanţelor la data de 22 august 2024, termenul pentru depunerea contestaţiilor faţă de tabelul de creanţe, cu privire la creanţele şi drepturile trecute, sau, după caz, netrecute de lichidatorul judiciar în tabelul preliminar de creanţe, de 7 zile de la publicarea tabelului preliminar de creanţe în BPI şi termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi pentru definitivarea tabelului creanţelor la 13 septembrie 2024. Dispune desfăşurarea primei şedinţe a adunării creditorilor la sediul administratorului judiciar provizoriu, la data de 26.08.2024. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a depune lunar un raport cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitoarei, onorariul încasat, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii, un extras al acestuia urmând a fi publicat de către lichidatorul judiciar provizoriu în BPI. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la data desemnării sale, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorilor care au depus cerere introductivă şi debitorului, prin administratorul special, depunând la instanţă, odată cu cererea, dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru data de 05 decembrie 2024, ora 9:00. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicare, apel care va fi depus la Tribunalul Prahova. Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin intermediul grefei, azi, 20 iunie 2024.

13 iunie 2024, ora 09:30
Complet: 11 FOND
Tip soluție: Amână pronunţarea
Soluția pe scurt: Amână pronuntarea la 20.06.2024



Pagina principală