Informații dosare ce cuprind 6479/108/2017
(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)
1. Numărul dosarului:
6479/108/2017
Numărul vechi:
11554/2017
Data înregistrării:
21 decembrie 2017, ora 10:15:00
Data ultimei modificări:
15 octombrie 2025, ora 11:01:57
Instanță:
Tribunalul Arad
Secție:
SECTIA a II-a CIVILA
Materie:
Faliment
Obiect:
cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual:
Fond
Părți:
MIHAI & LIA TRANS SRL - Debitor
ORC ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
DGRFP TIMIŞ - AJFP ARAD - Creditor
CASA DE INSOLVENŢĂ RAVA SPRL - Lichidator
RAIFFEISEN BANK SA - Creditor
PROCREDIT BANK SA - Creditor
PRIMĂRIA MUNICIPIULUI ARAD – DIRECŢIA VENITURI - Creditor
SMART DIESEL SRL - Creditor
LUKOIL ROMANIA SRL - Creditor
NDB LOGISTICA SRL - Creditor
Ședințe:
15 ianuarie 2026, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție:
Soluția pe scurt:
9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 din data de 26.08.2025 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad prin care s-a stabilit adoptarea unor forme de protest, reţinând că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente stabilite prin această hotărâre, stabileşte termen administrativ de control la data de 15.01.2026, ora 09,00
4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control anulat.
17 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C4-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TA: 09.10.2025, ora 09,00. Preschimbarea termenului administrativ de control de la data de 04.09.2025, ora 09,00, la data de 09.10.2025, ora 09,00.
27 martie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în reorganizare:
- 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 04.09.2025, ora 09:00, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
27 ianuarie 2025, ora 11:10
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Procesul verbal încheiat în data de 10.12.2024 prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completului de judecată C1-sindic (Termen administrativ), măsură avizată prin Hotărârea colegiului de conducere al Tribunalului Arad nr. 10/05.12.2024, în urma pensionării domnului judecător Debreni Cristian Desideriu, membru al completului C1 Sindic-Termen administrativ, care a depus cerere de eliberare din funcţie, începând cu data de 16.12.2024, constată repartizată cauza nr. 6479/108/2017 privind procedura insolvenţei debitorului MIHAI&LIA TRANS SRL la complet C4 - Sindic (Termen administrativ) – judecător sindic Daniela Muntean.
Stabileşte termen administrativ de control la data de 27.03.2025.
4 noiembrie 2024, ora 11:04
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în reorganizare :
- 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 27.01.2025, ORA 11,10, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
25 iunie 2024, ora 11:05
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în reorganizare :
- 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2024, ORA 11,04, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
22 aprilie 2024, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în reorganizare :
- 1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să supravegheze activitatea debitoarei;
- să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014);
- să prezinte trimestrial rapoarte comitetului creditorilor asupra situaţiei financiare a averii debitorului. Ulterior aprobării de către comitetul creditorilor, rapoartele vor fi înregistrate la grefa tribunalului, iar debitorul sau, după caz, administratorul judiciar va notifica aceasta tuturor creditorilor, în vederea consultării rapoartelor. Administratorul judiciar va prezenta şi situaţia cheltuielilor efectuate pentru bunul mers al activităţii, în vederea recuperării acestora, care va fi avizată de comitetul creditorilor.
- să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite;
2) Dispune:
- se stabileşte termen administrativ de control la data de 25.06.2024, ORA 11,05, pentru continuarea procedurii, respectiv pentru derularea în continuare a planului de reorganizare.
18 decembrie 2023, ora 09:15
Complet: C1-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 139 şi 140 din Legea nr. 85/2014, admite cererea administratorului judiciar Casa de Insolvenţă RAVA SPRL şi, pe cale de consecinţă :
Confirmă planul de reorganizare al debitorului SC MIHAI & LIA TRANS SRL, prin administrator special DVORCIAC MIHAI.
Stabileşte termen administrativ pentru continuarea procedurii la data de 22.04.2024, ora 11.00.
Fără cheltuieli de judecată.
Executorie de drept.
Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 18.12.2023.
20 noiembrie 2023, ora 11:15
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
- stabileşte termen de judecată pentru confirmare plan la data de 18.12.2023, ora 09.15, cu citarea părţilor prin BPI
7 august 2023, ora 11:06
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Văzând Hotărârea nr. 5 din data de 20.06.2023 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, precum şi faptul că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente prevăzute de Hotărârea nr. 417 din 24.03.2020 emisă de Secţia pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii,
- stabileşte termen administrativ de control la data de 20.11.2023, ora 11:15.
29 mai 2023, ora 11:04
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să întocmească tabelul definitiv şi să îl publice în B.P.I.
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data 07.08.2023, ORA 11,06 IN CAMERA DE CONSILIU, pentru continuarea procedurii.
6 februarie 2023, ora 11:03
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea definitivă a contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe, în măsura în care se va declara apel şi să întocmească ulterior tabelul definitiv
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data 29.05.2023, ORA 11,04 IN CAMERA DE CONSILIU, pentru continuarea procedurii.
28 noiembrie 2022, ora 11:06
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data 06.02.2023, ORA 11,03 IN CAMERA DE CONSILIU, pentru continuarea procedurii.
19 septembrie 2022, ora 11:20
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data 28.11.2022, ORA 11,06 IN CAMERA DE CONSILIU, pentru continuarea procedurii.
20 iunie 2022, ora 11:18
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie :
1) Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
2) Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data 19.09.2022, ORA 11,20 IN CAMERA DE CONSILIU, pentru continuarea procedurii.
4 aprilie 2022, ora 11:34
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC MIHAI & LIA SRL - în procedura generală, în perioada de observaţie:
1)Pune în sarcina administratorul judiciar următoarele măsuri:
- să urmărească soluţionarea contestaţiilor formulate împotriva tabelului de creanţe;
2)Dispune:
- stabileşte termen administrativ de control la data de 20.06.2022, ORA 11,18 IN CAMERA DE CONSILIU, pentru continuarea procedurii.
31 ianuarie 2022, ora 09:15
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Termen administrativ -04.04.2022, ora 11:34 pentru continuarea demersurilor procedurale, precizarea creanţei de către creditorul AJFP Arad şi pentru întocmirea tabelului definitiv
18 octombrie 2021, ora 09:05
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:31.01.2022, ora 09:15 pentru soluţionarea dosarului nr. 1241/108/2020*aflat în recurs la CAT Timişoara
15 iunie 2021, ora 09:15
Complet: C1-sindic-2021
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 18.10.2021, ora 09:05 pentru solu?ionarea dosarului nr. 1241/108/2020*
12 aprilie 2021, ora 09:55
Complet: C1-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:15.06.2021-ora 09:15-pentru continuarea demersurilor procedurale şi soluţionarea cererii în contencios administrativ şi fiscal
15 martie 2021, ora 09:10
Complet: C1-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:12.04.2021-ora 09:55-pentru continuarea demersurilor procedurale şi soluţionarea cererii în contencios administrativ şi fiscal
7 decembrie 2020, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:15.03.2021-ora 09:10-pentru continuarea demersurilor procedurale şi rămânerea definitivă a soluţieipronunţate în contencios administrativ şi fiscal
20 iulie 2020, ora 09:40
Complet: C1-sindic-2020
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:07.12.2020-ora 09:00-pentru continuarea demersurilor procedurale şi solţionarea contestaţiei
25 mai 2020, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Suspendat de drept în baza Decretului nr.240/2020 privind starea de urgenţă.
20 ianuarie 2020, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 25.05.2020- pentru continuarea procedurii şi soluţionarea contestaţie administativ fiscale
15 noiembrie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:20.01.2020- pentru întocmirea şi depunerea la ORC a documentelor privind schimbarea administratorului statutar şi pentru continuarea procedurii .
30 septembrie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:15.11.2019- pentru soluţionarea dosarului asociat .
10 iunie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2019
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 30.09.2019 - pentru soluţionarea contestaţiei
4 martie 2019, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2018
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 10.06.2019 - pentru soluţionarea dosarului asociat
28 noiembrie 2018, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2018
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 04.03.2019 - pentru soluţionarea dosarelor asociate
26 septembrie 2018, ora 09:00
Complet: C1-sindic-2018
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T: 28.11.2018 - pentru soluţionarea acţiunii întemeiate în baza art. 169 din Legea 85/2014
23 mai 2018, ora 09:00
Complet: C-sindic1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014 respinge cererea practicianului în insolvenţă NEVCOM I.P.U.R.L. de confirmare ca şi administrator judiciar definitiv în procedura de insolvenţă privind pe debitorul SC Mihai & Lia Trans SRL.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 26 septembrie 2018, în vederea soluţionării apelului declarat cu privire la opoziţia la deschiderea procedurii.
Constată că data de referinţă a procedurii este data de 10 ale lunii.
Dispune lichidatorului desemnat provizoriu NEVCOM I.P.U.R.L. ca , în termen de 5 zile de la comunicarea prezentei, să procedeze la comunicarea către noul practician desemnat în cauză, R.A.V.A. S.P.R.L.. (conform sluţiei aferente dosarului nr. 6479/108/20177a3), a tuturor documentelor privind pe debitorul SC Mihai & Lia Trans SRL şi să facă ulterior dovada aferentă, prin depunerea la dosarul cauzei în termen de 5 zile de la predare, a p.v. de predare primire.
Atrage atenţia noului lichidator desemnat în cauză, R.A.V.A. S.P.R.L.. că, la data de 10 a fiecărei luni este fixat termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară iar termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic este de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar.
Dispune noului practician desemnat în cauză să procedeze la renotificarea fostului administrator statutar în vederea depunerii actelor contabile ale debitorului şi apoi la refacerea raportului cauzal, respectiv, în caz de neconformare, la punerea în discuţia A.G.C. a oportunităţii formulării acţiunii de atragere a răspunderii
Dispune inventarierea şi evaluarea patrimoniului societăţii, respectiv valorificarea acestuia.
Executorie.
Cu drept de apel în 7 zile de la comunicare prin B.P.I.
În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad,
Pronunţată în şedinţă publică astăzi, 23.05.2018.
14 martie 2018, ora 09:00
Complet: C-sindic1
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Respinge opoziţia formulată de creditorul Direcţia Generală Regională a Finanţelor Publice Timişoara – Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Arad la deschiderea procedurii insolvenţei debitorului SC Mihai & Lia Trans SRL.
Cu apel în 7 zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 14 martie 2018.
17 ianuarie 2018, ora 09:00
Complet: C-sindic1D
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt:
10 ianuarie 2018, ora 09:00
Complet: C-sindic1D
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea de preschimbare a termenului formulată de debitorul SC Mihai & Lia Trans SRL.
Admite cererea formulată de debitorul SC Mihai & Lia Trans SRL pentru deschiderea procedurii de insolvenţă
În temeiul art. 71 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă,
Dispune deschiderea procedurii insolvenţei împotriva debitorului SC Mihai & Lia Trans SRL.
În temeiul art. 73 din Legea nr. 85/2006 privind procedura insolvenţei,
Numeşte administrator judiciar pe Nevcom Insolvency IPURL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din lege, cu o retribuţie de 3.000 lei până la confirmarea practicianului în insolvenţă în condiţiile art. 45 alin 1, lit. e) sau o), respectiv a art. 57, din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
În baza art. 85 din legea 85/2006 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare.
În temeiul art. 100 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă insolvenţei,
Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi şi publicarea notificării într-un ziar de largă circulaţie şi în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă.
Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia.
Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art.252 din Legea nr. 31/1990 şi dispune menţionarea în registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar.
Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la 26.03.2018.
Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la 23.04.2018.
Fixează termenul pentru definitivarea tabelului de creanţe şi soluţionarea eventualelor contestaţii la tabelul preliminar al creanţelor 23.05.2018.
Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la 30.04.2018 ora 14, la sediul lichidatorului judiciar, având pe ordinea de zi şi desemnarea practicianului în insolvenţă şi convoacă creditorii debitorului În cazul imposibilităţii luării unei hotărâri cu privire la desemnarea practicianului în insolvenţă, prin prezenta hotărâre se convoacă a doua adunare a creditorilor, la data de 07.05.2018 la aceeaşi oră şi locaţie cu acest punct pe ordinea de zi.
Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 19.02.2018.
Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar.
Dispune lichidatorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării.
Dispune lichidatorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii.
Dispune practicianului în insolvenţă să inventarieze bunurile debitorului şi să efectueze evaluarea acestora, în condiţiile şi termenele prevăzute de art. 58, alin. (1), lit. p), şi art. 101, solicitând relaţiile prevăzute de art. 96 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă.
Stabileşte termen pentru continuarea procedurii la data de 23 mai 2018.
Executorie.
Cu apel în 7 de zile de la comunicarea prezentei hotărâri prin publicarea sa în Buletinul procedurilor de insolvenţă.
În cazul exercitării căii de atac cererea se va depune la Tribunalul Arad.
Pronunţată în şedinţa publică din data de 10 ianuarie 2018.
Pagina principală