Informații dosare ce cuprind 659/108/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 659/108/2023
Data înregistrării: 21 februarie 2023, ora 10:30:00
Data ultimei modificări: 10 octombrie 2025, ora 09:30:57
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: cererea debitorului (art.66 alin.10 din Legea nr.85/2014)
Stadiu procesual: Fond

Părți:
AMIRANI DESIGN SRL - Debitor
ADMINISTRATOR JUDICIAR PROVIZORIU CASA DE INSOLVENŢĂ RAVA SPRL - Lichidator
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD - Intimat
ADMINISTRATIA JUDETEANĂ A FINANTELOR PUBLICE ARAD - Creditor
PETRAN DACIAN DECEBAL - Creditor
BLAGA RAZVAN COSMIN - Creditor
SC TROBLOCURI CONSTRUCT SRL - Creditor
AMIRANI DESIGN SRL PRIN ADMINISTRATOR SPECIAL TĂTAR PAUL ALEXANDRU - Debitor

Ședințe:
20 noiembrie 2025, ora 09:15
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Hotărârea nr. 3 din data de 26.08.2025 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad prin care s-a stabilit adoptarea unor forme de protest, reţinând că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente stabilite prin această hotărâre, stabileşte termen de judecată la data de 20.11.2025, ora 09:15, pentru soluţionarea cererii administratorului judiciar privind intrarea debitoarei în faliment în temeiul art. 145 alin. 1 pct. B din Legea nr. 85/2014, sens în care se vor cita părţile prin Buletinul procedurilor de insolvenţă cu menţiunea aferentă.

4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control.

17 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C4-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TA: 09.10.2025, ora 09,00. Preschimbarea termenului administrativ de control de la data de 04.09.2025, ora 09,00, la data de 09.10.2025, ora 09,00.

27 martie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AMIRANI DESIGN SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarului asociat nr. 659/108/2023/a2, având ca contestaţie la tabel; - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 04.09.2025, ora 09:00, pentru continuarea procedurii şi soluţionarea dosarului asociat nr. 659/108/2023/a2, având ca contestaţie la tabel.

27 ianuarie 2025, ora 11:04
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Procesul verbal încheiat în data de 10.12.2024 prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completului de judecată C1-sindic (Termen administrativ), măsură avizată prin Hotărârea colegiului de conducere al Tribunalului Arad nr. 10/05.12.2024, în urma pensionării domnului judecător Debreni Cristian Desideriu, membru al completului C1 Sindic-Termen administrativ, care a depus cerere de eliberare din funcţie, începând cu data de 16.12.2024, constată repartizată cauza nr. 659/108/2023 privind procedura insolvenţei debitorului AMIRANI DESIGN SRL la complet C4 - Sindic (Termen administrativ) – judecător sindic Daniela Muntean. Stabileşte termen administrativ de control la data de 27.03.2025

4 noiembrie 2024, ora 11:00
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AMIRANI DESIGN SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarului asocia având ca contestaţie la tabel - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 27.01.2025., ORA 11,04 pentru continuarea procedurii.

25 iunie 2024, ora 11:01
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AMIRANI DESIGN SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina administratorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarului asocia având ca contestaţie la tabel - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 04.11.2024., ORA 11,00 pentru continuarea procedurii.

11 martie 2024, ora 11:05
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AMIRANI DESIGN SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarului asocia având ca contestaţie la tabel - să depună la dosar contractul de cesiune al creanţei dintre S.C. BERHALAND INVEST S.A. şi Marta Adrian Constantin şi Marta Codruţ Alexandru, prin curator Marta Adrian Constantin, - să întocmească şi să depună la dosar tabelul de creanţe actualizat în urma cesiunii - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 25.06.2024., ORA 11,01 pentru continuarea procedurii.

16 ianuarie 2024, ora 10:00
Complet: C1-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza art. 57 al. 2 din Legea nr. 85/2014, ia act de confirmarea practicianului în insolvenţă Casa de Insolvenţă RAVA SPRL, în calitate de administrator judiciar al debitorului S.C. AMIRANI DESIGN S.R.L., cu un onorariu fix lunar de 2.000 lei plus TVA/lună şi un onorariu de succes de 1,5% plus TVA din sumele încasate în procedură conform hotărârii AGC din 29.06.2023. Executorie de drept. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la publicarea în B.P.I. În caz de formulare, cererea de apel se va depune la Tribunalul Arad. Dată în şedinţa camerei de consiliu şi pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 16.01.2024.

15 ianuarie 2024, ora 11:05
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei AMIRANI DESIGN SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarului asocia având ca contestaţie la tabel - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 11.03.2024., ORA 11,05 pentru continuarea procedurii. Alte dispoziţii: - stabileşte termen în camera de consiliu fără citare la data de 16.01.2024 pentru confirmare adm jud.

20 noiembrie 2023, ora 11:20
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC AMIRANI DESIGN SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarelor asociate având ca contestaţie la tabel şi contestaţie p.v. AG.C. de confirmare - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 15.01.2024., ORA 11,05 pentru continuarea procedurii. - prorogarea soluţionării cererii privind confirmarea practicianului ulterior soluţionării dosarului asociat având ca obiect contestaţie la p.v. A.G.C.

7 august 2023, ora 11:11
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Văzând Hotărârea nr. 5 din data de 20.06.2023 a Adunării generale a magistraţilor din cadrul Tribunalului Arad, precum şi faptul că prezenta cauză nu se încadrează în lista cauzelor urgente prevăzute de Hotărârea nr. 417 din 24.03.2020 emisă de Secţia pentru Judecători a Consiliului Superior al Magistraturii, - stabileşte termen administrativ de control la data de 20.11.2023, ora 11:20.

29 mai 2023, ora 11:25
Complet: C1-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC SPADRO 2000 SRL, - în procedura generală, în observaţie : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - urmărirea soluţionării dosarelor asociate având ca contestaţie la tabel şi contestaţie p.v. AG.C. de confirmare - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 07.08.2023, ORA 11,11 pentru continuarea procedurii. - prorogarea soluţionării cererii privind confirmarea practicianului ulterior soluţionării dosarului asociat având ca obiect contestaţie la p.v. A.G.C.

20 martie 2023, ora 09:03
Complet: C1-sindic-2022
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererile formulate de practicianul în insolvenţă Casa de Insolvenţă RAVA SPRL, în calitate de administrator judiciar provizoriu al debitorului S.C. AMIRANI DESIGN S.R.L., şi în consecinţă: Dispune continuarea perioadei de observaţie a debitorului S.C. AMIRANI DESIGN S.R.L., în cadrul procedurii generale în temeiul art. 92 al. 1 din Legea nr. 85/2014. Constată desemnat administratorul special al debitorului S.C. AMIRANI DESIGN S.R.L., în persoana domnului Tătar Paul Alexandru, fără remuneraţie. Fixează termen administrativ de control la data de 29.05.2023, ora 11:25. Fără cheltuieli de judecată. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 20.03.2023.

27 februarie 2023, ora 09:00
Complet: C1-sindicD
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de debitorul S.C. AMIRANI DESIGN S.R.L., pentru deschiderea procedurii generale. În temeiul art.71 alin 1 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea procedurii generale împotriva debitorului debitorul S.C. AMIRANI DESIGN S.R.L. În temeiul art. 73 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, la propunerea creditorului petent, Numeşte administrator judiciar provizoriu pe Casa de Insolvenţă RAVA SPRL, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, cu o retribuţie de 6.000 lei până la prima adunare a generală a creditorilor. În baza art. 85 din Legea nr.85/2014 constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului : asociaţilor, acţionarilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, în vederea efectuării menţiunii în temeiul art. 99 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr.31/1990 republicată şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul limită pentru depunerea creanţelor la data de 14.04.2023. Fixează termenul limită pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 28.04.2023. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii şi definitivarea tabelului de creanţe la data de 29.05.2023, ora 09,00. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 04.05.2023 ora 14 la sediul debitorului şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 10.04.2023. Fixează termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 la data de 27 a fiecărei luni, pentru luna anterioară, şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare : - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre, din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul sindic, conform art. 45, lit. o din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a disp. art. 60, al. 2 şi 3, respectiv art. 57, al. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul verbal al adunării. Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 60 din Legea nr. 85/2014. In temeiul art. 39 din Legea nr.85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, Dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei, contul va fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74 din Legea nr. 85/2014, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea procedurii de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune în termen de maximum 20 de zile de la desemnare, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată creditorului care a depus cererea introductivă şi debitorului, prin administrator special, depunând la instanţă, odată cu cererea dovada îndeplinirii procedurii de notificare. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 20.03.2023, ora 09.03. Dispune citarea debitorul şi a administratorul judiciar desemnat în cauză, cu menţiunea de a se face dovada înregistrării la dosar, în termen de 10 zile de la data deschiderii procedurii, a declaraţiei debitorului privitoare la intenţia acestuia de a intra sa nu în procedura de reorganizare, sub sancţiunea prevăzută de art. 85, al. 1 din Legea nr. 85/2014. Fără cheltuieli de judecată. Executorie. Cu drept de apel în termen de 7 zile de la comunicarea prin B.P.I.. În caz de formulare, cererea de apel care se va depune la Tribunalul Arad Pronunţată prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor prin mijlocirea grefei la data de 27.02.2023.



Pagina principală