Informații dosare ce cuprind 660/108/2023

(date furnizate de portalul instanțelor de judecată)

1. Numărul dosarului: 660/108/2023
Data înregistrării: 21 februarie 2023, ora 12:15:00
Data ultimei modificări: 9 octombrie 2025, ora 14:01:46
Instanță: Tribunalul Arad
Secție: SECTIA a II-a CIVILA
Materie: Faliment
Obiect: procedura insolvenţei – societăţi cu răspundere limitată
Stadiu procesual: Fond

Părți:
WEST PROJECT ENERGY SRL - Creditor
ENERGO PROJECT SRL - Debitor
OFICIUL REGISTRULUI COMERŢULUI DE PE LÂNGĂ TRIBUNALUL ARAD - Intimat
JUDECĂTORIA ARAD. - Intimat
ADMINISTRATOR JUDICIAR PROVIZORIU CABINETUL INDIVIDUAL DE INSOLVENŢĂ GRIGORIE FLORIN - Lichidator
WIREN ROMÂNIA SRL - Creditor
SC SALBETON SRL - Creditor
AJFP ARAD - Creditor
SITROM 97 SRL - Creditor
DISTRIBUŢIE ENERGIE ELECTRICĂ ROMÂNIA SA - Creditor
SIRTI SOCIETA PER AZIONI MILANO SUC. BUCUREŞTI - Creditor
PREMIER HOUSE CONSTRUCTIONS SRL - Creditor
ACCENDIS SRL - Creditor
RECOMPLAST SRL - Creditor

Ședințe:
20 noiembrie 2025, ora 09:30
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție:
Soluția pe scurt:

9 octombrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen preschimbat la data de 06.08.2025.

4 septembrie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Termen preschimbat
Soluția pe scurt: Termen administrativ de control.

6 august 2025, ora 09:35
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:20.11.2025 ora 9,30 pentru îndeplinirea obligaţiilor asumate de debitor

17 iunie 2025, ora 12:00
Complet: C4-sindic-sup
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: TA: 09.10.2025, ora 09,00. Preschimbarea termenului administrativ de control de la data de 04.09.2025, ora 09,00, la data de 09.10.2025, ora 09,00.

10 aprilie 2025, ora 09:40
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În temeiul art.406 Cod de procedură civilă, ia act de renunţarea la judecata cererii formulată de creditoarea SC Elnet Instal SRL privind deschiderea procedurii de faliment a debitoarei SC Energo-Proiect SRL reprezentată prin administrator judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Grigorie Florin, Ia act de acordul de plată din data de 09.04.2025 încheiat între creditoarea SC Accendis SRL şi debitoarea SC Energo-Proiect SRL reprezentată prin administrator judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Grigorie Florin, cu următorul conţinut: „ACORD DE PLATĂ din data de 09 aprilie 2025 (Data Efectivă) Acest Acord de plată („Acordul") este încheiat între: ENERGO PROIECT S.R.L., în insolventă, in insolvency, en procedure collective, (în cele ce urmează „ENERGO PROIECT”), reprezentată prin Administrator Special Cotuna Dănuţ Tudor şi administrator judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Grigorie Florin şi ACCENDIS S.R.L, IBAN RO37 XXXX 0000 000X XXXX XXXX deschis la UniCredit Bank (în cele ce urmează „ACCENDIS”), reprezentată prin Administrator - dl. Andrei Sandu Florin, separat sau împreună denumite în cele ce urmează „Partea/Părţile”. Având în vedere: i) Faptul că păr?ile au încheiat Acordul de plată din data de 18 iulie 2024, acesta constituind dispozitivul Hotărârii de expedient nr 463/2024 din 24.07.2024 pronun?ată de Tribunalul Arad şi publicată în Buletinul Procedurilor de Insolvenţă nr.14498 din 21 august 2024 - urmare a nerespectării obliga?iei ENERGO PROIECT de a achita sumele dispuse prin Hotărârea nr. 124/13.03.2024 pronun?ată de Curtea de Apel Timi?oara în Dosarul nr. 660/108/2023/a5; ii) Faptul că ENERGO PROIECT nu a achitat sumele convenite la datele stabilite potrivit art. 2 din Acordul de plată din 18 iulie 2024, achitând cu întârziere fiecare din cele trei tranşe de plată asumate, pentru aceste întârzieri datorând, potrivit art. 4 din acela?i Acord de plată, penalităţi de 1% /zi de întârziere până la plata efectivă a acestor sume, penalită?ile astfel calculate fiind în valoare totală de 92.466,91 lei, pe care, în ciuda promisiunilor, ENERGO PROIECT nu le-a achitat; iii) Faptul că ACCENDIS a introdus în data de 26.02.2025 o cerere privind deschiderea procedurii de faliment pentru neachitarea crean?ei curente, înregistrată la Dosarul nr. 660/108/2023 aflat pe rolul Tribunalului Arad, cu termen de judecată stabilit pentru data de 10.04.2025; iv) Faptul că, la suma men?ionată la pct. ii) se adaugă cheltuielile reprezentând onorariile avoca?iale suportate de ACCENDIS, pricinuite de redactarea şi depunerea cererii men?ionate la pct. iii), cheltuielile denumite în continuare generic „cheltuieli cu litigiile”, a căror valoare a fost limitată de Accendis, în contextul negocierilor purtate de părţi în vederea prezentului Acord, la suma de 5 000 lei; v) Faptul că în data de 09.04.2025 ENERGO PROIECT a achitat în parte creanţa de?inută de ACCENDIS în temeiul Acordului de plată din 18 iulie 2024, respectiv suma de 50.000 lei; vi) Faptul că, la data prezentului Acord, ENERGO PROIECT datorează către ACCENDIS suma totală de 47.466,91 lei, compusă din: 1. 42.466,91 lei - rest de plată potrivit Acordului de plată din data de 18 iulie 2024 şi 2. 5.000 lei – cheltuieli cu litigiile vii) Intenţia comună a părţilor de stingere pe cale amiabilă a litigiului dintre acestea potrivit prezentului Acord, sens în care, pe de o parte, ENERGO PROIECT se angajează să achite către ACCENDIS datoria în valoare de 47.466,91 lei până la data de 30 aprilie 2025, iar pe de altă parte, ACCENDIS acceptă plata propusă de ENERGO PROIECT, în condi?iile stipulate, în baza prevederilor articolului 2.267 şi următoarele din Legea nr. 267/2009 privind Codul civil, republicată, Păr?ile au hotărât încheierea prezentului Acord, în următoarele condi?ii: Art. 1 Prezentul Acord are ca scop reglementarea termenilor şi condi?iilor în care ambele Părţi înţeleg să se angajeze asupra modalită?ii de plată de către ENERGO PROIECT a datoriei în valoare totală de 47.466,91 lei, astfel cum aceasta este detaliată la pct. vi) supra şi asupra stingerii, astfel a litigiului ce formează obiectul Dosarului nr. 660/108/2023 aflat pe rolul Tribunalului Arad respectiv Cererea de deschidere a procedurii de faliment pentru neachitarea creanţei curente, introdusă de Accendis în dosarul menţionat. Art. 2 ENERGO PROIECT recunoa?te ?i îşi asumă obliga?ia de a achita către ACCENDIS datoria în valoare de 47 466,91 lei integral, până la data de 30 aprilie 2025. Art. 3 Prezentul Acord respectând prevederile încheiat în temeiul art. 2267 şi următoarele din Codul civil urmează a fi depus în instanţă în Dosarul nr. 660/108/2023, menţionat supra. Părţile de obligă să depună toate diligenţele necesare în vederea înregistrării la dosarul cauzei mai sus rubricată a Acordului semnat, astfel încât la termenul de judecată din data de 10.04.2025 instan?a să ia act de învoiala Părţilor. Art. 4 Nerespectarea de către ENERGO PROIECT a obliga?iei de plată asumată conform art. 2 de mai sus, întocmai şi la termenul asumat, dă dreptul ACCENDIS de a calcula o penalitate de 1 %/zi de întârziere până la plata efectivă asupra soldului restant al sumei datorate astfel cum aceasta este detaliată la pct. vi) supra şi de a efectua orice demersuri judiciare consideră necesare inclusiv reintroducerea unei cerere de deschidere a procedurii de faliment împotriva ENERGO PROIECT în vederea recuperării creanţei sale şi a cheltuielilor ocazionate cu aceste demersuri, fără interven?ia intervenţia instanţei şi fără vreo notificare prealabilă ENERGO PROIECT fiind de drept în întârziere la data împlinirii termenului scadent. Art. 5 Fiecare Parte î?i exprimă acordul liber şi serios pentru încheierea Acordului cu intenţia de a-şi asuma toate drepturile şi a executa toate obligaţiile din acesta în mod corespunzător. Prin semnarea prezentului fiecare Parte confirmă că a înţeles şi acceptă toate prevederile acestuia, a clauzelor pe care de altfel le consideră echitabile. Art. 6 Acordul reprezintă înţelegerea întreagă a Părţilor cu privire la obiectul sau şi înlocuie?te or ce altă înţelegere verbală sau act încheiat între Părţi în legătură cu obiectul său. Art. 7 Semnatara prezentului Acord declară că au toate autorizaţiile şi capacitatea necesară pentru a reprezenta Părţile şi a-şi asuma drepturile şi obligaţiile prevăzute în acest Acord în caz contrar urmând a suporta prejudiciul determinat prin neconformitatea acestor declaraţii. Art. 8 Prezentul Acord a fost încheiat azi, 09 04 2025 prin corespondenţă electronică (e-mail). ACCENDIS SRL ENERGO PROIECT SRL prin prin Administrator Administrator special Andrei Sandu Florin Cotuna Dănuţ Tudor s.s. indescifrabil s.s. indescifrabil Administrator judiciar Cabinet Individual de Insolvenţă Grigorie Florin s.s. indescifrabil” Fixează termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 04 septembrie 2025 , ora 9,00. Fără cheltuieli de judecată. Executorie.

3 martie 2025, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2025
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: T:10.04.2025, ora 09,40. Preschimbă termenul administrativ de control fixat la data de 08.05.2025 pentru data de 10.04.2025, ora 09,40, sala 204, şi dispune citarea părţilor prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Se citează administratorul judiciar Cabinetul Individual de Insolvenţă Grigorie Florin cu câte un exemplar din cererile de deschidere a procedurii de faliment, cu menţiunea de a-şi preciza poziţia faţă de acestea.

30 ianuarie 2025, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Energo Project SRL, - în procedura generală, de observaţie : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; -să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 08.05.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor debitoarei.

17 octombrie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Energo Project SRL, - în procedura generală, de observaţie : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; -să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 30.01.2025, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor debitoarei.

24 iulie 2024, ora 10:00
Complet: C4-sindic-2024
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: ACORD DE PLATA din de 18 iulie 2024 (Data Efectivă) Acest Acord de plată („Acordul”) este încheiat între: ENERGO PROIECT S.R.L în insolvenţă, in insolvency, en procedure collective, (în cele ce urmează ENERGO PROIECT) reprezentată prin Administrator Special Cotuna Dănu? Tudor şi administrator judiciar Cabinet Individual de Insolven?ă Grigorie Florin. şi ACCENDIS S.R.L (în cele ce urmează „ACCENDIS”), reprezentată prin Administrator - dl. Andrei Sandu Florin, separat sau împreună denumite în cele ce urmează „Partea/Părţile”, Având în vedere I) Faptul că, prin Hotărârea nr. 124/13.03.2024 pronun?ată de Curtea de Apel Timi?oara în dosar 660/108/2023/a5, instanţa a dispus „obligarea debitoarei (Energo Proiect) la plata către creditoare (Accendis) a sumei de 122865,14 lei, cu dobânda legală aferentă calculată de la data desfiin?ării contractelor şi până la achitarea integrală a debitului. Obligă intimata să-i achite apelantei suma de 300 lei, cu titlu de cheltuieli de judecată”. II) Faptul că ENERGO PROIECT nu a dat curs solicitărilor ACCENDIS de plată a sumelor dispuse de instanţe, menţionate la pct.I) de mai sus; III) Faptul că, la sumele menţionate la pct.I), de mai sus, se adaugă cheltuieli cu avocaţi (deplasări, onorariu, etc.) suportate de ACCENDIS, pricinuite de desfă?urarea demersurilor în vederea obţinerii Hotărârii menţionate la pct.I) de mai sus, cheltuieli denumite în continuare generic „cheltuieli cu litigiile” pe care, în contextul discu?iilor purtate de părţi în vederea prezentului Acord, ACCENDIS le-a limitat la suma de 10.000 lei; IV) Faptul că, în conformitate cu cele de mai sus, datoria ENERGO PROIECT faţă de ACCENDIS se ridică, la data prezentului Acord, la suma totală de 151.842,80 lei compusă din: 1. 122.885,14 lei - debit principal 2. 18.657,66 lei - dobânda legală calculată pentru perioada 14.07.2023 (data rezoluţiunii contractelor dintre părţi) – 18.07.2024 (data prezentului Acord) 3. 300 lei – cheltuieli de judecată conform Hotărârii nr. 124/13.03.2024 pronun?ată de Curtea de Apel Timişoara în dosar nr.660/108/2023/a5 4. 10.000 lei – cheltuieli cu litigiile; V) Faptul că, ACCENDIS a introdus în data de 03.07.2024 o cerere privind deschiderea procedurii de faliment pentru neachitarea crean?ei curente şi de înlocuire şi/sau sanc?ionare a administratorului judiciar, la Dosarul nr. 660/108/2023 aflat pe rolul Tribunalului Arad, cu termen de judecată stabilit pentru data de 24.07.2024; VI) Intenţia comună a părţilor de stingere pe cale amiabilă a litigiului dintre acestea potrivit prezentului Acord, sens în acre, pe de o parte, ENERGO PROIECT se angajează să achite către ACCENDIS datoria în valoare de 151.842,80 lei, e?alonat iar pe de altă parte, ACCENDIS acceptă plata eşalonată, renunţă la calcularea în continuare (de la data prezentului Acord) a dobânzii legale asociate debitului neachitat de către ENERGO PROIECT şi este de acord cu plata e?alonată propusă de ENERGO PROIECT, în condi?iile stipulate, În baza prevederilor art. 2.267 şi următoarele din Legea nr. 287/2009 privind Codul civil, republicată, Părţile au hotărât încheierea prezentului Acord, în următoarele condiţii: Art. 1 Prezentul Acord are ca scop reglementarea termenilor şi condi?iilor în care ambele Păr?i în?eleg să agreeze asupra modalităţii de plată de către ENERGO PROIECT a datoriei în valoare totală de 151.842,80 lei, astfel cum aceasta este detaliată la pct.IV) supra şi asupra stingerii, astfel, a litigiului ce formează obiectul Dosarului nr. 660/108/2023 aflat pe rolul Tribunalului Arad, respectiv Cererea de deschidere a procedurii de faliment pentru neachitarea crean?ei curente şi de înlocuire şi/sau sanc?ionare a administratorului judiciar, introdusă de Accendis în dosarul men?ionat. Art.2 ENERGO PROIECT recunoa?te ?i î?i asumă obliga?ia de a achita către ACCENDIS datoria în valoare totală de 151.842,80 lei, astfel: a) La data semnării prezentului Acord achită suma de 50.000 lei, reprezentând c/val datoriilor men?ionate la pct. IV) 2., IV) 3., IV 4, şi parţial IV) 1 de mai sus; b) Până la data de 31 iulie 2024 va achita 45.000 lei, reprezentând c/val parţială a datoriei men?ionate la pct. IV) 1, de mai sus; c) Până la data de 30 august 2024 va achita restul de 56.842,80 lei reprezentând rest de plată din datoria men?ionată la pct. IV) 1, de mai sus. Art.3 Prezentul Acord, respectând prevederile/încheiat în temeiul art. 2267 ?i următoarele din Codul Civil, urmează a fi depus în instan?ă în Dosarul nr. 660/108/2023, men?ionat supra. Păr?ile se obligă să depună toate diligenţele necesare în vederea înregistrării la dosarul cauzei mai sus rubricat a Acordului semnat, astfel încât la termenul de judecată din data de 24.07.2024 instan?a să ia act de învoiala Părţilor. Art.4 Nerespectarea de către ENERGO PROIECT a oricăreia dintre obligaţiile de plată asumate conform art. 2 de mai sus, întocmai şi la termenele asumate, dă dreptul ACCENDIS de a calcula o penalitate de 1% / zi de întârziere până la plata efectivă, asupra soldului restant al sumei datorate astfel cum aceasta este detaliată la pct. IV) supra, sold ce devine exigibil integral la data primei scadenţe asumate cf. Art.2 nerespectate, fără nicio notificare prealabilă, ?i de a efectua orice demersuri judiciare consideră necesare, inclusiv reintroducerea unei cereri de deschidere a procedurii de faliment împotriva ENERGO PROIECT, în vederea recuperării crean?ei sale şi a cheltuielilor ocazionale cu aceste demersuri, fără Interven?ia instan?ei şi fără vreo notificare prealabilă. ENERGO PROIECT fiind de drept în întârziere la data împlinirii termenului scadent pentru fiecare plată în parte. Art.5 Fiecare Parte î?i exprima acordul liber şi serios pentru încheierea Acordului, cu inten?ia de a-şi asuma toate drepturile ?i a executa toate obliga?iile din acesta în mod corespunzător. Prin semnarea prezentului, fiecare Parte confirmă ca a în?eles şi acceptă oricare şi toate prevederile acestuia, clauze pe care, de altfel, le consideră echitabile. Art.6 Acordul reprezintă în?elegerea întreagă a Părţilor cu privire la obiectul său şi intră în vigoare numai în condi?iile îndeplinirii obliga?iei de plată men?ionate la art. 2 a). Acest Acord înlocuie?te orice altă în?elegere verbală sau act încheiat între Păr?i în legătură cu obiectul său. Art.7 Semnatarii prezentului Acord declară că au toate autoriza?iile şi capacitatea necesară pentru a reprezenta Păr?ile şi a-şi asuma drepturile şi obliga?iile prevăzute în acest Acord, în caz contrar urmând a suporta prejudiciul determinat prin neconformitatea acestor declara?ii. Art.8 Prezentul Acord o fost încheiat astăzi, 18.07.2024, prin corespondenţă electronică (e-mail). ACCENDIS S.R.L. ENERGO PROIECT S.R.L în insolvenţă, prin Administrator prin Administrator Special Cotuna Dănu? Tudor Andrei Sandu Florin, şi administrator judiciar Cabinet Individual de Insolven?ă Grigorie Florin. Fixează termen administrativ de control pentru continuarea procedurii la data de 17 octombrie 2024 ora 9,00. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată azi, 24.07.2024, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.

5 iulie 2024, ora 13:00
Complet:
Tip soluție: Încheiere
Soluția pe scurt: Preschimbă termenul administrativ de control fixat la data de 17.10.2024 pentru data de 24.07.2024, ora 10,00, sala 204, şi dispune citarea părţilor prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă. Dată în Camera de Consiliu şi pronunţată în şedinţa publică din 05.07.2024.

13 iunie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Energo Project SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; -să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 17.10.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor debitoarei .

28 martie 2024, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Energo Project SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; -să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 13.06.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor debitoarei .

7 decembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Energo Project SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; -să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 28.03.2024, ora 09,00, pentru continuarea procedurii, pentru soluţionarea definitivă a dosarelor asociate şi întocmirea tabelului definitiv al creanţelor debitoarei .

14 septembrie 2023, ora 09:00
Complet: C4-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: În baza disp. art. 59 alin. 3 din Legea nr. 85/2014, analizând stadiul continuării procedurii insolvenţei debitoarei SC Energo Project SRL, - în procedura generală, în faliment : 1) Pune în sarcina lichidatorului judiciar următoarele măsuri: - să efectueze inventarierea bunurilor debitoarei; - să depună la dosar raportul de evaluare a bunurilor debitoarei cel mai târziu până la data stabilită pentru depunerea tabelului definitiv al creanţelor; - să procedeze la convocarea adunării creditorilor pentru aprobarea propunerii/ regulamentului de valorificare a bunurilor; - să facă demersuri pentru valorificarea bunurilor debitoarei, prin expunerea corespunzătoare a acestora pe piaţă, inclusiv prin publicarea de anunţuri pe internet şi să depună dovezi în acest sens la dosar; - să depună la dosar, să publice în B.P.I. şi să prezinte creditorilor la fiecare 3 luni, calculate de la data începerii lichidării, raportul asupra fondurilor obţinute din lichidare şi din încasarea de creanţe, precum şi un plan de distribuire între creditori, dacă este cazul. - să procedeze la efectuarea distribuirii sumelor obţinute din valorificarea bunurilor debitorului, - să depună lunar raportul cuprinzând descrierea modului în care şi-a îndeplinit atribuţiile, justificarea cheltuielilor efectuate cu administrarea procedurii sau a altor cheltuieli efectuate din fondurile existente în averea debitorului, precum şi, dacă este cazul, stadiul efectuării inventarierii. În raport se va menţiona şi onorariul încasat al administratorului judiciar, cu precizarea modalităţii de calcul al acestuia (conform disp. art. 59 alin. 1 din Legea nr. 85/2014); - să depună la dosar extrase din BPI privind rapoartele întocmite; 2) Dispune: - stabileşte termen administrativ de control la data de 07.12.2023, ora 09,00, pentru continuarea procedurii.

21 iunie 2023, ora 09:01
Complet: C3-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Decizia nr. 125 din 18.05.2023 privind repartizarea ciclică a tuturor dosarelor de fond aflate pe rolul completurilor C3-LP-2023, C3-ORC-2023, C3-sindic-2023 ?i C3-sindic (termen administrativ) ?i suspendate, prezidate de doamna judecător Ana ?erban, care a depus cerere de eliberare din funcţie, prin pensionare, începând cu data de 15.05.2023, Dispune Constată repartizată prezenta cauză la complet C4-sindic-2023. Stabileşte termen administrativ de control la data de 14.09.2023, ora 09,00

15 iunie 2023, ora 09:00
Complet: C8-sindic(Termen administrativ)
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Având în vedere Procesul verbal încheiat în data de 02.05.2023 prin care s-a dispus repartizarea ciclică a dosarelor aflate pe rolul completului de judecată C8-LP, măsură avizată prin Hotărârea colegiului de conducere al Tribunalului Arad nr. 6/25.04.2023, în urma delegării domnului judecător Branc Cosmin, membru al completului C8-LP, la Judecătoria Gurahonţ începând cu data de 01.05.2023, pe o perioadă de 6 luni, potrivit Deciziei de delegare nr. 411/Ad/07.04.2023 emisă de Curtea de Apel Timişoara, constată repartizată cauza la complet C3- Sindic. Amână cauza şi stabileşte termen administrativ de control la data de 21 iunie 2023, sala 204

20 aprilie 2023, ora 09:08
Complet: C8-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Stabileşte termen administrativ de control la data de 15.06.2023

23 martie 2023, ora 09:04
Complet: C8-sindic-2023
Tip soluție: Amână cauza
Soluția pe scurt: Admite cererea formulată de creditorul West Project Energy SRL , în contradictoriu cu debitorul Energo-Proiect SRL şi în consecinţă: În temeiul art. 70 alin. 1 din Legea nr. 85/2014 privind procedurile de prevenire a insolvenţei şi de insolvenţă, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei împotriva debitorului Energo-Proiect SRL. În temeiul art. 73 şi 45 lit. d) din Legea nr. 85/2014, numeşte administrator judiciar provizoriu pe Cabinetul Individual de Insolvenţă Grigorie Florin care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art. 58 din Legea nr. 85/2014, cu o retribuţie de 3.000 lei, până la prima adunare a generală a creditorilor. În baza art. 85 din Legea nr. 85/2014, constată că debitorului nu îi este ridicat dreptul de administrare. În temeiul art. 99 din Legea nr. 85/2014, dispune notificarea deschiderii procedurii debitorului, asociaţilor, creditorilor şi Oficiului Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Arad, prin Buletinul Procedurilor de Insolvenţă, precum şi tuturor băncilor unde debitorul are deschise conturi. Dispune depunerea la dosar a unei copii după notificare şi dovezile publicării acesteia. Pune în vedere administratorului judiciar prevederile art. 252 din Legea nr. 31/1990, republicată, şi dispune menţionarea la registrul comerţului a reprezentanţilor permanenţi ai administratorului judiciar. Fixează termenul-limită pentru depunerea cererilor de admitere a creanţelor la data de 05.05.2023. Fixează termenul pentru verificarea creanţelor, întocmirea, afişarea şi comunicarea tabelului preliminar al creanţelor la data de 15.05.2023. Fixează termenul pentru soluţionarea eventualelor contestaţii la 15.06.2023. Fixează data primei şedinţe a adunării creditorilor la data de 19.05.2023, la ora şi locul comunicat de administrator, şi convoacă creditorii debitorului. Fixează termen pentru depunerea raportului prevăzut de art. 97 din Legea nr. 85/2014 la data de 05.05.2023. Fixează la data de 23 ale fiecărei luni termenul administrativ pentru depunerea de către practicianul în insolvenţă a raportului întocmit în baza art. 59 din Legea nr. 85/2014 pentru luna anterioară şi fixează termenul administrativ de control pentru verificarea acestuia de către judecătorul-sindic de maximum 3 zile de la data la care trebuie depus raportul lunar. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra obligaţiei respectării termenelor de procedură stabilite precum şi asupra obligaţiei privind contribuirea la desfăşurarea procedurii judiciare într-un termen optim şi previzibil, sens în care pune în vedere acestuia ca, pentru orice şedinţă a adunării generale a creditorilor pe care o va realiza în această procedură, convocarea care urmează a fi realizată şi publicată în B.P.I. de către practicianul în insolvenţă să conţină în concret o dublă convocare: - prima convocare aferentă pentru prima şedinţă, la care se va urmări respectarea cvorumului de prezenţă şi de vot, respectiv - a doua convocare, aferentă unei a doua şedinţe a adunării generale a creditorilor cu aceiaşi ordine de zi, care se impune a fi ţinută, în raport de o eventuală lipsă de cvorum de prezenţă a creditorilor, la prima şedinţă convocată, astfel încât, în situaţia în care la niciuna din cele două şedinţe consecutive nu s-a putut adopta o hotărâre din lipsă de cvorum, practicianul în insolvenţă desemnat în procedură să poată sesiza judecătorul-sindic, conform art. 45 lit. o) din Legea nr. 85/2014, pentru primul termen de judecată ce urmează celor două şedinţe de adunări ale creditorilor convocate de practician. Atrage atenţia administratorului judiciar numit cu titlu provizoriu asupra faptului că nerespectarea obligaţiei stabilite în sarcina sa prin dispoziţia anterioară este de natură să atragă incidenţa în cauză a dispoziţiilor art. 60 alin. 2 şi 3, respectiv art. 57 alin. 4 din Legea nr. 85/2014. Dispune trimiterea notificărilor către toţi creditorii debitorului, de către administratorul judiciar. Dispune administratorului judiciar să convoace adunarea generală a asociaţilor debitorului în vederea desemnării administratorului special şi să depună la dosar, în 2 zile lucrătoare de la data adunării, dovada convocării şi procesul-verbal al adunării. Dispune administratorului judiciar efectuarea demersurilor necesare pentru a intra în posesia actelor şi bunurilor debitorului, precum şi a informaţiilor despre acesta, informând totodată debitorul despre obligaţiile corelative ce îi revin şi consecinţele civile şi penale ale nerespectării acestor obligaţii. Dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a efectua inventarierea bunurilor debitorului, în termen de 60 de zile de la data deschiderii procedurii, conform art. 101 din Legea nr. 85/2014. În temeiul art. 39 din Legea nr. 85/2014, dispune deschiderea de către debitor a unui cont la o unitate bancară din care vor fi suportate cheltuielile aferente procedurii, în termen de 2 zile de la notificarea deschiderii procedurii, în caz de neîndeplinire a atribuţiei contul urmând a fi deschis de către administratorul judiciar. Eventualele disponibilităţile băneşti vor fi păstrate într-un cont special de depozit bancar. În temeiul art. 92 din Legea nr. 85/2014, dispune în sarcina administratorului judiciar provizoriu obligaţia de a examina situaţia economică a debitorului şi documentele depuse conform art. 67 sau 74, după caz, şi de a întocmi un raport prin care să propună fie intrarea în procedura simplificată, fie continuarea perioadei de observaţie în cadrul procedurii generale, pe care îl va depune la dosar, cu obligaţia de a notifica propunerea de intrare în faliment prin procedura simplificată. Fixează termen pentru dezbaterea acestui raport la data de 20.04.2023. Executorie. Cu apel în 7 zile de la comunicarea prin B.P.I., apel care se va depune la Tribunalul Arad. Pronunţată azi, 23.03.2023, prin punerea soluţiei la dispoziţia părţilor de către grefa instanţei.



Pagina principală